نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| چرا مدیرعامل پرسپولیس شبانه به ملاقات پروین رفت؟/ غم این پرسپولیسی یک‌ساله شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجشنبه شب گروهی از بزرگان استقلال و پرسپولیس به ملاقات علی پروین رفتند.

علی پروین آذر ماه پارسال در غم از دست دادن برادرش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. حالا یک سال از درگذشت حاج مجید پروین می‌گذرد و به همین مناسبت علی آقا پنجشنبه شب مراسمی در یکی از تالارهای غرب تهران برگزار کرد و تعداد قابل ملاحظه یزد بزرگان فوتبال برای عرض تسلیت به سلطان پرسپولیس و خانواده‌اش در آن حضور پیدا کردند. حمید استیلی، پایان رافت، علیرضا نیکبخت واحدی، سعید شیرینی، ابوالفضل جلالی( مدیر رسانه‌ای تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین ) و... از جمله حاضران در مراسم مذکور بودند.

نماینده مربیان تیم ملی

حمید مطهری مربی اسبق پرسپولیس که هم اکنون یکی از دستیاران امیر قلعه نوعی در تیم ملی محسوب می‌شود نیز از جمله حاضران در مراسم مذکور بود که برای تسلیت گفتن به علی آقا آمد.

آشتی کنان

علی پروین طی یک ماه اخیر در مراسم پرسپولیسی‌ها دیده نشده بود و حتی عکسی از او بابت جشن تولد باشگاه پرسپولیس هم منتشر نشد تا این بحث در فضای رسانه‌ای مطرح شود که او از برخی افراد به دلایلی دلخور است. البته حتی اگر چنین مسئله‌ای هم وجود داشت، حالا دیگر همه چیز به خیر و خوشی تمام شده است چون رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پنجشنبه به مراسم سالگرد برادر پروین رفت و با استقبال گرم علی آقا مواجه شد. یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این رابطه به خبر ورزشی گفت: اینکه بگوییم مراسم آشتی کنان بود به نظر من درست نیست چون آقای درویش هنگامی که علی آقا در بیمارستان بستری شده بود به ملاقات ایشان رفتند و رابطه خوبی با یکدیگر دارند. آنها بالغ بر ۳۰ سال است که با هم رفیق هستند. حالا اگر به خاطر گرفتاری‌های کاری کمتر همدیگر را می‌بینند، مسئله دیگری است.

عکس| چرا مدیرعامل پرسپولیس شبانه به ملاقات پروین رفت؟/ غم این پرسپولیسی یک‌ساله شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    می دانم که بی اخلاقهای فحاش شش تایی به پروین اسطوره برتر توهین خواهند کرد اگر ادب ندارید خجالت بکشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی