۳ دلیل اصلی که باعث شد این بازیکن پیراهن پرسپولیس را بر تن کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاسین سلمانی ستاره پرسپولیس مدعی شد استقلال ۱۰ میلیارد بیشتر از پرسپولیس به او پول می‌داد.

یاسین سلمانی ستاره مصدوم پرسپولیس دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود. سلمانی که درخشش خوبی در پرسپولیس داشت و در ترکیب این تیم جا افتاده بود، ناگهان در بازی با گل گهر مصدوم شد و با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. یاسین بلافاصله جراحی کرد و در حال حاضر هم دوران نقاهتش را سپری می‌کند. سلمانی که یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالاتی در تابستان بود، با وجود داشتن پیشنهادات مختلف در نهایت پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

سلمانی وقتی در این خصوص صحبت کرد مدعی شد که پیشنهاد استقلال به او حدود ۱۰ میلیارد بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس بوده و دلیل انتخاب این تیم علاقه قلبی بوده است. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد قرارداد سال اول سلمانی با پرسپولیس چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان است و این یعنی پیشنهاد استقلالی‌ها به ستاره پرسپولیس بالای ۲۰ میلیارد تومان بوده است. اما ۳ دلیل برای پرسپولیسی شدن یاسین سلمانی وجود داشت که این بازیکن بلافاصله بعد از رسیدن پیشنهاد پرسپولیس قبول کرد با این تیم قرارداد امضا کند.

دلیل اول علاقه قلبی این بازیکن و پدرش به پرسپولیس بود. یاسین به دوستان نزدیکش گفته بود که دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد. دلیل دوم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و دلیل سوم هم این بود که یاسین دوست داشت جام بگیرد. سلمانی در سال‌های حضورش در سپاهان قهرمانی کسب نکرده بود و از همین رو دوست داشت به تیمی برود که جام کسب کند.

پرسپولیس بیشترین جام‌ها را در سال‌های اخیر کسب کرده و در این فصل هم این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. از همین رو سلمانی دوست داشت پیراهن پرسپولیس را برتن کند و به سایر پیشنهادات داخلی اش از جمله استقلال پاسخ منفی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    درباره علاقه که فیلمت موجوده که کدوم وری هستی!درباره جام گرفتن هم اون مال زمان صدارت بعضیا بود که کاسه و کوزشون جمع شد،درباره پول هم اگه قرار بود به تو اینقدر بدن پس به روزبه و حسینی باید ۵۰۰ میلیارد میدادن!مال خوب!!!!بیخ ریش صاحابش!!!تو تا بیای بازیکن بشی فصل تموم شده،فقط یادت باشه اینا یه بازیکن داشتن بنام مجتبی محرمی که تو و امثال تو انگشت کوچیکه اونم نمیشدین!یه سوال کن ببین الآن تو چه وضعیه!!اصلا سراغشو میگیرن؟حتی سلطونتون؟کجا و در چه وضعی زندگی میکنه؟از من بتو نصیحت،زمانه فیلمهای فارسی تموم شد،ادا و اطوارشم همینطور!!!
    • ق ر IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      به مهری ۱۶۰ میلیون تومان ولی قرار بود به بیرانوند ۱۰۰ میلیارد برای دوسال بدهند این بنده خدا هم ۲۰ میلیارد فقط اینجا مهری بنده خدا ضرر کرده خوب انسان کمی هم تفکر کنه بتونه آخرتی هم هست همه بازیکنان تیمها ،مسولین تیمها ، حتی هوادران و رسانه‌ها باید پاسخگو باشند
  • علی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    حرف مفت میزنه برا یه قرون بیشتر اینقده رفت و اومد که نهایی شد ممکنه هم راست بگه منظورش اینه که عددی که خود باشگاه میده اینقدر بود ولی باقی پولشو اسپانسر دیگه ای میده
  • لنگی متوهم IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ما هم میدونیم به احساس قلبتیت میگفتی لنگی هههههههه مشنگ !!!!!!!! جام های اسنپی خوووب خوووووب
    • ع ق QA ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      او چقدر محترمانه حرف حقیقت را زد و دشمنان فوتبال و اخلاق چطور جواب می دن زنده باشی پسر خوب
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    استقلال ۸ میلیارد بهش پیشنهاد داده رد کرده گفته پیشنهاد لنگ ۱۰ میلیارد کمتر بود پس با این احتساب ایشان ۲میلیارد داده لنگ تا تونسته قرارداد ببندند مثل بیرانوند که پیشنهاد ۹۰ میلیاردی استقلال رو رد کرد و با ۱۳ میلیارد اومد لنگ. بعضی مواقع دروغ هر چه بزرگتر باشه قبولش توسط عوام راحت تره.البته شاید هواداران لنگ باور کنند اما قطعا این دروغ توسط جامعه باهوش و آگاه فوتبالی مردود و دروغ زشتی است.هوادار متمول هم چند ده میلیارد صلوات برای سلامتی ایشان نذر کرد تابیادلنگ.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      حسادت و حقارت و حماقت و وقاحت هم حدی دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی