نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تمجید AFC از تیم ملی ساحلی ایران/ ذوق‌زدگی کنفدراسیون فوتبال آسیا از قیچی برگردان یوزها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره‌ای گذرا به عملکرد شاگردان علی نادری در دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی داشت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری ۶ بر یک مقابل بلاروس، در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات ایستاد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره عملکرد ساحلی‌بازان کشورمان نوشت: ایران در مرحله نیمه‌نهایی شکست دراماتیکی مقابل برزیل تجربه کرد و به فینال نرسید. قهرمان رقابت‌ها در شرایطی که ۲ بر صفر عقب بود، گل برتری را در فاصله ۴۲ ثانیه تا پایان بازی به ثمر رساند. ایران که در سال ۲۰۱۷ مدال برنز را به گردن آویخته بود، برای دومین بار در جایگاه سوم جام جهانی قرار گرفت.

محمدعلی مختاری، مرد هفت ستاره ایران جایزه برنزی برترین گلزن جام جهانی را با زدن هفت گل به دست آورد. ایهار بریشتسل از بلاروس با ۱۲ گل، بهترین گلزن جام لقب گرفت و لئو مارتینز از پرتغال، جایزه نقره‌ای بهترین گلزن را دریافت کرد. در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ در مجموع ۳۸ گل با ضربات آکروباتیک به ثمر رسید که ایران با ۱۰ گل، بیشترین سهم را از این گل‌ها داشت.

همچنین سایت فیفا رده‌بندی برترین بازیکنان گل‌ساز جام را اعلام کرد که دو بازیکن ایران در صدر این جدول هستند. رده‌بندی بیشترین پاس گل جام جهانی فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

۱- موحد محمدپور (ایران) با شش پاس گل
۲- حمید بهزادپور (ایران) با پنج پاس گل
۳- یوسوکه کاوای (ژاپن)، فیلیپه، بوبو و ماریسینیو (برزیل)، لئو مارتینز و پدرو مانو (پرتغال)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی