هاشمی نسب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی کنونی استقلال ۹ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی از کاپیتان‌های پرسپولیس بابت احتمال ایجاد سوءتفاهم عذرخواهی کرده بود.

مهدی هاشمی نسب همیشه با صراحت حرف‌هایش را می‌زند. او روز دهم اسفند سال ۹۳ در گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون سوءتفاهمی که در مورد مصاحبه‌اش ایجاد شده بود به ما گفت: من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم و به همین دلیل نمی‌توانم برای تماشای دیدارهای آن‌ها به استادیوم بروم. پرسپولیس با نماینده قطر بازی داشت و من هم دقیقا به همین خاطر است که نمی‌توانم به استادیوم بروم اما این مسئله باعث سوءتفاهم شد به ویژه وقتی آقای عابدزاده همراه با مهدوی‌کیا و علی کریمی در ورزشگاه حاضر شدند. بدون شک یکی از عوامل پیروزی مقتدرانه پرسپولیس مقابل لخویای قطر حضور این عزیزان و انگیزه دادن به بازیکنان و هواداران بود ولی اگر حرف‌هایم باعث سوءتفاهم شده همین جا از عابدزاده، کریمی و مهدوی‌کیا که کاپیتان‌های اسبق پرسپولیس هم بوده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

هاشمی نسب در این مصاحبه همچنین با اشاره به حضورش در اینستاگرام و خروج از آن نیز تصریح کرد: من اهل این ماجراها نبودم ولی بهروز رهبری‌فرد گولم زد و من را به اینستاگرام برد! البته در همان ساعت نخستین آن‌قدر به من بد و بیراه گفتند که ترجیح دادم از این شبکه خارج شوم.

خبرورزشی‌گردی| عذرخواهی مهدی هاشمی‌نسب از کاپیتان‌های پرسپولیس/ بهروز رهبری‌فرد گولم زد؛ ترجیح دادم از اینستاگرام خارج شوم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • کیسه کش. IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    خدا لعنت کنه قلیچ او که زندگی تو رو نابود کرد
    • حق گو IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      اون زمان 100 میلیون از کیسه گرفت زندگیش رو ساخت هرچند فوتبالش همون موقع تمام شد.
    • گولیت NL ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      صد میلیون گرفت، لنگ سوزوند، در ضمن زمان گل فوتبالش بود، چون لنگ و عابدزاده برای هاشمی نسب کوری خوندن، و مهدی سر طلایی سرور لنگ بدجور به آتیش کشید لنگی هارو با اون گلی که به لنگ زد
  • جم IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    از همون روز اول این بشر تعادل نداشت.الان این مصاحبه رو بزار جلو دستش.میگه نه من نبودم
  • ایران JP ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    مقصر اصلی پروین است ک از محبوبیت هاشمی نسب ترسید و براش پاپوش درست کرد هاشمی بهترین بازیکن اون زمان بود پول بهش نمیدادن کسی ک شهرستانی باشه و داخل تهران بدون پول زندگی کنه و از طرفی مشهور هم باشه بنظر شما چ باید بکنه یا باید بره ب کشاورزی مشغول بشه ک فراموش بشه یا هم باید ب تیمی بره ک بهش پول بدن در تهران بتونه زندگی کنه بنظر من الکی میگن هاشمی نسب در عربستان دعواش شده با پروین ، اینا خرافاته ، مگه میشه بهترین بازیکن را دور انداخت و بگی ک باشگاه را قبول نداره و باید بدون پول هم بمونه همین افشین پیروانی الان چقد پول از باشگاه نوش جون میکنه یحیی گل محمدی چقد پول پارو کرده خود پروین چطور ، بقیه چطور ، خب هاشمی نسب هم حق داشت پول پارو کنه چون شهرستانی بود و زورش به زبون آنها نمی‌رسید و در بین تماشاگران محبوبیت خاصی داشت نقشه کشیدن تا بتونن مثل حال حاضر پول باشگاه را پارو کنن خلاص
  • خلیل جابریان IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    هنوزم پرسپولیس دوستون دارند چون هوادار ها که اونا تنها نیستند که توهین میکنند موفق باشید
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی .!؟ از اولش هم کار درستی نکردی آقا مهدی باید احترام نون و نمک رو نگه میداشتی نه اینکه خودتو به پول بفروشی بد نیست یه کم به کارهایی که کردی فکر کنی .!؟؟
  • سلی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    از باشگاه پرسپولیس به محبوبیتی که هرگز فکرش را نمیکردی رسیدی . با رفتن به باشگاه استقلال که آنهم بنا به تشخیص و اراده خودت بود با سخنان و رفتار بچه گانه ات محبوبیت خود را از دست دادی و خود را شهره خاص و عام نمودی . بازیکنانی بودند که از هر دو تیم جدا شدند و به تیم رقیب پیوستند اما هیچکدام آنها عملکردشان مانند شما نبود . هواداران هر دو تیم پرسپولیس و استقلال برای هم کری خوانی می کنند و نیز خواهند کرد اما این را بدان که هیچگاه از شما بعنوان بازیکن شاخص نام نخواهند برد .
  • پدرام IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    با رفتنت به استقلال قلب هواداران پرسپولیس رو شکستی. من سال ۷۹ یک پرسپولیسی دوآتشه بودم و فقط ۱۵ سال داشتم. یک نوجوان پراحساس. ولی بارفتنت تمام احساسات پرسپولیسی ها رو له کردی. خدا هم اینطوری تو رو له کرد و فوتبالت نابود شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی