نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
این پرسپولیس قهرمان می‌شود/ ۴ گل برای فولاد کم بود/ هیچ ایرادی به بیرانوند نگیرید او را لازم داریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس گاهی اوقات در مسابقات فوتبال دروازه‌بان دچار مشکلاتی می‌شود که بعضاً گل‌های غیرمعمول می‌خورد ما به بیرانوند نیاز داریم چون بازی بعدی دربی است نباید به او ایراد گرفت.

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس بازی را آن‌طور که باید و شاید آغاز نکرد؛ ما در ابتدای بازی تا حدی دستپاچه و عجول بازی می‌کردیم همین امر باعث شد تا در بحث دفاع دچار مشکل شویم و برخلاف جریان بازی دو گل بخوریم.

وی درباره اشتباهات علیرضا بیرانوند و گل‌هایی که توسط خودش و روی تداخل با مدافعان به سود فولاد به ثمر رسید خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در جریان مسابقات فوتبال پیش می‌آید که یک دروازه‌بان روز خوبی نداشته باشد. البته بیرانوند بعد از این دو گل لحظات خوبی را هم سپری کرد و چند موقعیت خوب را از فولادی‌ها گرفت اما به هر حال در طول یک تورنومنت طولانی مثل لیگ برتر که یک فوتبالیست ۳۰ هفته باید بازی کند چنین مشکلاتی هم در یکی دو بازی پیش می‌آید.

وی با اشاره به دیدار حساس بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تاکید کرد: ما به بیرانوند به عنوان یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال نیاز مبرم داریم بنابراین نباید او را تخریب کنیم و اتفاقا باید به او روحیه بدهیم تا در دیدار مقابل استقلال به آمادگی بالایی دست پیدا کند و با روحیه کامل مقابل مهاجمان تیم نکونام بایستد.

بیرانوند در پرسپولیس

کرمانی‌مقدم درباره بازگشت پرسپولیس به بازی در نیمه دوم تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به آشنایی اوسمار به شرایط تیم و بازیکنان پرسپولیس او بین دو نیمه منافذ تیم فولاد در جناح چپ خط دفاعی‌شان را به خوبی دید و از همان مسیر ما توانستیم چند بار به درون محوطه جریمه تیم فولاد نفوذ کنیم و به گل برسیم. پرسپولیس در این بازی ۴ گل زد اما می‌توانست بیشتر هم گل بزند و شاید فولاد باید بیشتر از این‌ها گل می‌خورد. این پرسپولیس ثابت کرد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره شرایط خط حمله این تیم گفت: خوشبختانه مهاجمان پرسپولیس برخلاف نیم‌فصل اول این روزها در هر بازی گل می‌زنند که این نشان می‌دهد تیم پرسپولیس به آن‌چه می‌خواسته دست یافته است. گل‌زنی آل کثیر و ترابی مشخص می‌کند زحمات یک تیم چگونه باید به ثمر برسد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: در واقع مهاجمان یک تیم زحمات کل یک هفته تمرینات بازیکنان دیگر را می‌توانند به ثمر برسانند؛ همه تیم زحمت می‌کشند تا در جلوی دروازه توپ وارد گل شود وقتی خیال ما بابت گل‌زنی آل کثیر، ترابی و سایر عناصر هجومی راحت باشد پرسپولیس در هر بازی می‌تواند تعداد زیادی گل بزند.

کرمانی مقدم در پایان درباره گل‌زنی بازیکن ازبکستانی این تیم تاکید کرد: جای خوشحالی است که این بازیکن هم توانست گل بزند. او تا قبل از این بازی نمایش خوبی در دیدارهای قبلی داشت اما فکر می‌کنم با این گل خودش را آماده دربی مقابل استقلال کرد. حالا می‌توانیم بگوییم پرسپولیس یک هافبک نفوذی خوب در جناح چپ دارد که می‌تواند روی او حساب کند.

شاید از دست داده باشید: اوسمار: این لقب کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند/ گل‌محمدی از من یک درخواست داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیررضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    پرسپولیس توی دربی استقلال رو لوله می کنه
  • ۶تا BR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    یه امبولانس بزارین جلوی نیمکت کیسه توبازی باارتش سرخ،فقط نکونام وسط بازی باپرسپولیس قهرنکنه از ورزشگاه فرار نکنه نگهش دارین که پرسپولیس کارش داره.کیسسسسسه ۶تا
  • الغرافه ۵۵۵۵۵۵۵۵۵ IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    بله البته لونگ بالوله ارتباط خوبی داره......باکانال هم همینطور...شاید وار که حقیقت را نشان می‌دهد براش مشکل ساز بشه 👑💙👑💙👑💙👑💙⭐️⭐️
  • بهمن IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    لنگی مافیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی