داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین فدراسیون در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون جدا شدنش از کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای توضیحی ارائه کرد.

چند روز قبل خبر دادیم داریوش مصطفوی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که در سال‌های گذشته در کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای به عنوان رئیس و عضو فعال حضور داشت کنار گذاشته شده است.

 انتشار این خبر واکنش‌های زیادی در رسانه‌های داخلی و فارسی‌زبان خارج از کشور داشت. همزمانی انتشار خبر، و مصاحبه مصطفوی با شبکه خبری بی‌بی‌سی در رابطه با خصوصی‌سازی سرخابی‌ها و مشکلات این دو تیم در راه گرفتن مجوز حرفه‌ای AFC باعث شد عده‌ای تصور کنند کنار گذاشته شدن مصطفوی به دلیل این مصاحبه بوده است.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه اخیر او با BBC باعث کنار رفتنش از کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای شده، جواب داد: خیر! این مساله مربوط به بیش از یک ماه قبل می‌شود و مصاحبه من اخیراً انجام شده و این دو ربطی به هم ندارند.

مصطفوی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. اما یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال توضیح داد: داستان از این قرار بوده که مصطفوی از دو ماه قبل با پایان‌یافتن حکم سابقش به عنوان رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای دیگر در جلسات کمیته‌ها حاضر نشد و در دوره جدید هم مهدی تاجٍ، رئیس فدراسیون فوتبال در کمال تعجب دیگر از او دعوت نکرد!

در خبر قبلی توضیح داده بودیم مصطفوی با حضور برخی اعضا از جمله حمیدرضا آصفی مخالف بوده و گویا به مهدی تاج هم گفته بود برای انتخاب نفرات دوره اخیر با او مشورت کند که این اتفاق هم نیفتاد. در نهایت هم با فشار یکی از وزرا (نه وزیر ورزش) و تصمیم مهدی تاج حکم مصطفوی برای دوره جدید صادر نشد و ایشان از کمیته‌های مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای کنار گذاشته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابرام US ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    این شخص با کفایت ٬ با عُرضه و جسارت ... با «قندلی» پریده٬ با «تاج» هم رفاقت =================================================================== اکنون که کله پا شد از «بخردان» جدا شد... گوید که «قندلی » جان٬ جا مانده از لیا قت ======================================================================= در روزگار مستی٬در کرد ه «قمپز ی» چند... با ها شمی خِرد را ٬ « جمع» کرده با سفاهت ======================================================================= پا در رکاب «جمعی»٬ جَنگِ خرد نمودیم ... حاصل شدی« تو »جانا٬ اکنون چه شد رفاقت؟ «قندل »که جیک جیک خود مستانه می نوازی ... اکنون نگر تو ما را٬ آواره ٬ بی سیاست!!
  • ناشناس IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    تو ایران همه چی با تکذیب حل میشه
  • MIS قرمزته IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    چندش آور ترین رییس فدراسیون تاریخ ، حتی بیش از تاج و کفاشیان
  • ع ق QA ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    با وجود اولیائی جایی برای او نیست نابود کننده پاس گفته محمد نوری را بیارن کنارش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی