نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استیلی: در سال گذشته دعوا و جنجال بیشتر از مسائل فوتبالی و فنی بود
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوار هستم در سال جدید این پروژه واگذاری پرسپولیس و استقلال به سرانجام برسد.

حمید استیلی در خصوص وضعیت فوتبال ایران در سالی که پشت سر گذاشتیم؛ اظهارداشت: فوتبال ایران در سالی که گذشت، امیدوار بود در بخش بین الملل بتواند با موفقیت در آسیا شرایط خود را تغییر دهد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در شرایطی که خیلی ها امیدوار بودند با قهرمانی ایران در جام ملت‌ها ناکامی‌ها در آسیا پایان یابد، متاسفانه یک قدم کم آوردیم و نتوانستیم طلسم جام ملت‌ها را بشکنیم. این در حالی بود که در بحث سهمیه المپیک و تیم‌های پایه ملی هم شرایط خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه فوتبال ما از نظر نیروی انسانی شرایط خوبی دارد و نیروها و استعدادهایی که ما در اختیار داریم، در خیلی از کشورهای دور و نزدیک دیده نمی‌شوند اما ما برای بهره‌برداری از این استعدادها نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌نگری هستیم. تیم ملی ما در تورنمنت‌های گذشته نشان داد که نیازمند یک دگردیسی و تغییر نسل است و باید برای این که در سال بعد و سال‌های بعد مشکلات اکنون برای ما تکرار نشود، به فکر باشیم. تغییر نسل یکی از جدی ترین مسائلی است که باید در سال جدید برای فوتبال ما لحاظ شود تا دو سال بعد در جام جهانی بتوانیم نتیجه‌ آن را ببینیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: جدای بحث مسائل فنی، در بخش اخلاقی و فرهنگی فوتبال ما در سال گذشته روزهای خوبی را پشت سرنگذاشت. متاسفانه در لیگ و بازی‌های داخلی شاهد بودیم که دعواها و جدل‌ها در کنار زمین بیشتر از مسائل فوتبالی و فنی در بورس بود، مساله‌ای که تداوم آن در درازمدت می‌تواند باعث عقب گرد فوتبال ما شود.

استیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس و استقلال در سال جدید خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین مسائلی که باید در سال جدید به صورت جدی و با عزم ویژه به آن رسیدگی شود، سر و سامان دادن به وضعیت این دو باشگاه به عنوان پرطرفدارترین تیم‌های ایران است. وزارت ورزش و جوانان با عزم خوبی برای واگذاری این دو باشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدوار هستم در سال جدید این پروژه مهم و اصلی در فوتبال و ورزش ایران به سرانجام برسد. این دو باشگاه با سرمایه‌هایی مانند هواداران و پیشکسوتان‌شان می‌توانند با واگذاری به بخش خصوصی در بحث اقتصادی به شرایط مطلوبی برسند و بالاخره زمانی فرا برسد که پرسپولیس و استقلال حداقل دغدغه مالی و بودجه ای نداشته باشند.

وی در پایان در مورد سال جدید و آرزویش در این سال تاکید کرد: مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند و از صمیم قلب آرزو می‌کنم در سال جدید شرایط کشور به گونه‌ای رقم بخورد که مردم ما در آرامش کامل روحی، فکری و سلامتی باشند و هیچ خانواده‌ای دغدغه‌ای از نظر مسائل اقتصادی نداشته باشد. در مورد ورزش هم آرزو دارم همه ورزشکاران به خصوص ملی پوشان ما در عرصه‌های بین المللی به خصوص در سال برگزاری المپیک نتایجی در خور نام و شان کشور عزیزمان کسب کنند.

بیشتر بخوانید: یک وزیر گفت می‌دهم علی دایی را با سنگ بزنند/ یک میلیون دلار به نکونام پیشنهاد دادم/ پیروزی را من «پرسپولیس» کردم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی