نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر همین حالا برای یك كارشناس فوتبال اروپا تعریف كنید در ایران تیمی كه تمرین نكرده بود و اعتصاب كرده بود، تیمی كه هر روز تمرین داشت را بُرد، سخت باور می‌كند روایت شما، روایت درستی باشد اما آنهایی كه با ویژگی‌های فوتبال ایران آشنایی دارند، می‌دانند این جا هر چیزی ممكن است!

داستان این روزهای استقلال بیشباهت به دنیای وارونه نیست، در بحث مالی كه قشنگ تفكیك و تقسیم وظایف شده است، یك عده پول درشت میگیرند و یك عده دیگر بازی میكنند، در بخش فنی هم تیم وقتی مثل ساعت تمرین میكند، در تهران به حریف بحرانزدهاش امتیاز میدهد اما وقتی وارد اعتصاب میشود و بدون تمرین به میدان میرود، حریف همشهریاش را با شكست بدرقه میكند. استقلال دیروز بدون تمرین بُرد اما آیا این رویه درست است؟! آیا با این روش میتوان در لیگ و آسیا موفق شد؟ تیمی كه تمرین میكند، یك پای كارش میلنگد، آن وقت چطور میتوان توقع داشت تیمی بدون تمرین كردن موفق باشد؟

استقلال  باید مشكلاتش را حل كند. این بُرد كه با گل دقیقه آخر به دست آمد فقط یك مُسكن است و درمان قطعی نیست... استقلال باید از این بنبست خود ساخته بیرون بیاید، البته نه با تكذیب، نه با پاك كردن صورت مسئله... راستی آنهایی كه میگفتند كدام اعتصاب، كدام تحریم، بازیكنان رفته بودند استخر(!) بیانیه دیشب بازیكنان استقلال را خواندند؟ آیا بازهم میگویید اعتصاب و تحریم تمرین جوسازی رسانهها بود؟!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی