نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: شکست مقابل تیم فوتبال امید سوریه در فاصله پنج روز تا اولین دیدار رسمی تیم‌مان تست خوبی برای ما بود تا با نقاط ضعف خود آشنا شویم.

به گزارش  خبرورزشی، زلاتکو کرانچار بعد از شکست ۲ بر یک ملی‌پوشان امید در دیداری دوستانه مقابل تیم امید سوریه اظهار داشت: می‌توانم بگویم شرایط آب و هوایی با بارندگی شدید امروز (یکشنبه) برای ما قابل انتظار نبود و به همین دلیل و علی‌رغم شکست، انتظارات ما برآورده شد.
وی تصریح کرد: در این مسابقه دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه نخست و بعد از اینکه تیم برای اولین بار کامل شد شاهد عملکرد خیلی خوبی از جانب بازیکنان بودیم، اما در نیمه دوم و با تعویض‌های زیادی که انجام دادیم شاهد عملکرد دیگری بودیم و روی هم رفته نظر ما در خصوص تیم خوب است. در این مسابقه قصد داشتم بازیکنان بیشتری به نحوه بازی ما نزدیک شوند.
سرمربی تیم فوتبال امید خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم بگویم بازیکنانگ انتظارات ما را برآورده نکردند، اما انتظار من نه به خاطر نتیجه، بلکه بیش از این بود. گل دومی که ما دریافت کردیم عملاً در آخر مسابقه بود و تیم در نیمه دوم متأسفانه نتوانست خود را به حریف تحمیل کند تا نظر مرا جلب کند. در مجموع پنج روز قبل از اولین مسابقه رسمی این دیدار تست خوبی برای ما بود تا با ضعف‌های خود آشنا شویم و در پنج تمرین باقیمانده اصلاحات را انجام بدهیم. در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی