۰
پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما در شکایت کردن ید طولایی داریم و عجیب است که بابت شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال که یک پرونده حقوقی است تا این اندازه اختیار از کف داده و متعصبانه به موضوع نگاه می کنیم.

آقای کی روش! خیلی نامردی، چرا شکایت کردی؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی: چند ساعت قبل از تحویل سال جدید، خبری دهان به دهان چرخید که کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.
موضوع شکایت گفته می شود بی تعهدی فدراسیون در قبال مطالبات انباشته کی روش است، اتفاقی که بی تردید به زودی با پرداخت مابقی پول سرمربی سابق تیم ملی ایران حل و فصل می شود.
با این همه شدت حملات به کی روش آن قدر گسترده بود که تصورش را نمی کردیم. توهین هایی بود که از هرسو نثار این مربی شد؛ برگ های پاییزی ما در بهار  ریخت، وقتی متوجه شدیم عده ای وطن پرست بابت شکایت احتمالی کی روش به فیفا، رگ غیرتشان متورم شده است!
گویا آنها در راهروهای دادگستری های اینجا رفت و آمد نکرده اند و ندیده اند بابت یک زمین چند متری، چک یک یا دو میلیون تومانی یا مهریه ای ناقابل و قابل دار، مردم چه پرونده هایی را علیه هم باز می کنند و تا آخرین قطره خونشان، جنگی بی حاصل را دادکه می دهند.
شکایت هایی که گاهی اوقات قضات را شگفت زده می کند. این همه پرونده انباشته در دادسراها نشان می دهد ما در شکایت کردن ید طولایی داریم و عجیب است که بابت شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال که یک پرونده حقوقی است تا این اندازه اختیار از کف داده و متعصبانه به موضوع نگاه می کنیم.
طوری به طرف فحش می دهیم که انگار از شکایت ها، اختلافات عمیق  و پرونده های چند صد صفحه ای در دادگستری ها بی خبریم و آن قدر در تقابل با شکایت مطرح شده علیه فدراسیون فوتبال، متعصبانه رفتار می کنیم که گویی همه چیز در اینجا عالی و بی نقص است و تنها این کی روش بوده که تمام بدبختی ها و تیره روزی های این فوتبال را رقم زده...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی