نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امیرحسین هدایی: کاش مسافر توکیو عادلانه انتخاب شود 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیرحسین هدایتی ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: المپیک میدان بزرگی است که هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود و  تا ۴ سال آینده معلوم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد. بنابراین عدالت باید اجرا  شود و با انتخابی، هرکسی شایستگی دارد و در انتخابی برتر است، مسافر توکیو شود.

خبرورزشی/ تنیس روی میز؛ امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز این روزها در لیگ مجارستان حسابی درخشیده، با ۷ برد پیاپی. او  خواستار عدالت برای اعزام به انتخابی المپیک است:«می‌دانم که از ایران ۲ نفر برای انتخابی المپیک اعزام می‌شوند ولی نفرات دقیقاً مشخص نیستند اما شنیدم که برادران عالمیان را برای انتخابی می‌فرستند. نوشاد و نیما بازیکنان بزرگی هستند و حالا هم  شرایط خیلی خوبی دارند ولی با همه احترامی که برای این ۲ بازیکن بزرگ قائل هستم، باعث نمی‌شود انتخابی داخلی برای توکیو  برگزار نشود یا بازیکنی مثل من که رنکینگ یک زیر ۲۱ سال بودم، به رغم شرایط خیلی خوب، نتواند شانسی داشته باشد. المپیک میدان بزرگی است که هر ۴ سال یک‌بار برگزار می‌شود و تا ۴ سال آینده معلوم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد. بنابراین عدالت باید اجرا شود و با انتخابی، هرکسی شایستگی دارد و در انتخابی برتر است، مسافر توکیو شود. نمی‌دانم دقیقاً چه تصمیمی در این باره گرفته می‌شود ولی کاش عدالت برقرار شود بخاطر اینکه از نظر فنی و سنی حالا شرایط خوبی دارم و در لیگ مجارستان هم‌بازی‌هایم را برده‌ام.»

او که امسال در لیگ مجارستان برای بکسی تی و لیگ برتر ایران برای فراسنج به میدان می‌رود، از شرایطش در تیم بکسی‌تی مجارستان می‌گوید: «خدا را شکر  تا به امروز همه ۷ مسابقه‌ام را بابرد پشت سر گذاشته‌ام، بدون هیچ باختی. بازی آخرمان مقابل آپاگی را ۷-۵ بردیم و من ۳ بازی‌ام را در این مصاف با برد پشت سر گذاشتم. اینجا در کمپ تیم ملی مجارستان در سطحی بالا با تیم ملی تمرین می‌کنم و خدارا شکر خیلی آماده‌ام. سطح لیگ مجارستان بالاست و ملی‌پوشان کشورهای مختلفی در این لیگ بازی می‌کنند.»

به گفته هدایی در لیگ مجارستان پروتکل‌های بهداشتی شدید رعایت می‌شود: «قبل از هربازی از ما تست میگیرند که جوابش ۱۵ دقیقه بعد آماده میشود، هر هفته یا هر ۲ هفته هم از طرف بیمارستان شهر به کمپ ما می‌آیند و از ما تست می‌گیرند. زمانی که برای دور رفت به ایران آمدم، موقع برگشت ۱۰ روز قرنطینه شدم و ۲ بار تست دادم. اینجا پروتکل‌ها شدیداً برقرار است و به همین خاطر است که آمار کرونا اینجا خیلی کم است و مبتلایان انگشت شمارند.»

او نیمه دوم بهمن برای دور رفت لیگ برتر به  ایران می‌آید: «من تا ۱۷ بهمن و شروع دور رفت لیگ برتر ایران برمی‌گردم تا برای فراسنج بازی کنم. در دور رفت همه بازی‌هایم  را بردم و تیم‌مان قهرمان نیم فصل شد. این تیم با حمایت حمید احسانی‌مهر تشکیل شده است. او همیشه پشتیبان من بوده و بیشترین نقش را در اولی من در رنکینگ زیر ۲۱ سال داشته است و حالا هم در این شرایط بد اقتصادی این تیم را تشکیل داده است و از ورزشکاران حمایت می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی