یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
۶ |
۵
پرسپولیس عابربانک می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است یک فعال اقتصادی به هیئت ‌مدیره پرسپولیس اضافه شود تا نقش عابربانک را ایفا کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بعد از استعفای رغبتی عضو هیئت ‌مدیره پرسپولیس جای خالی در کادر مدیریتی باشگاه دیده می‌شود که برای تصمیم‌گیری‌ها نیاز است این جای خالی پر شود. البته یک جای خالی دیگر هم وجود دارد چون بعد از استعفای مهرداد هاشمی کسی جای او را در هیئت ‌مدیره باشگاه نگرفت.

گفته می‌شود مصطفی قنبرپور جای رغبتی را در هیئت ‌مدیره می‌گیرد اما باشگاه پرسپولیس قصد دارد از جای خالی استفاده کرده و جعفر سمیعی علاوه بر سمت مدیرعاملی به عنوان عضو هیئت ‌مدیره هم فعالیتش را ادامه دهد. برای جای خالی مهرداد هاشمی هم با توجه به بدهی‌های سنگین باشگاه و تجربه خوب وزارت ورزش در باشگاه استقلال قرار است یک فعال اقتصادی به هیئت ‌مدیره پرسپولیس اضافه شود تا نقش عابربانک را ایفا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    کیسه ۳ تا عابر بانک داره . علی نامداری. مهدی عبدیان. اسماعیل خلیل زاده . بعدش پرسپولیس چطور فقط یک عضو اقتصادی داشته باشد . اگر حسین ثابت به عنوان عضو اقتصاد به هیئت مدیره اضافه شود خیلی خوب می شود هم به پرسپولیس کمک های مالی زیاد می کند و هم بعدا می تواند مالک پرسپولیس شود . حسین ثابت طرفدار پرسپولیس هست . اگر پرسپولیس خصوصی شود امیدوارم حسین ثابت مالک پرسپولیس شود
  • مولر از برلین DE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    حالا اون عابر بانک چرا از اول فصل برای پرسپولیس گذاشته نشده بود. چرا چند تا برای استقلال اورده بودند. خوب معلوم هست می خواستند . استقلال با پول های هنگفت باد اورده . قرار داد های سنگین ببنده . و پرسپولیس با نداشتن پول همه بازیکنان اسم رسم دار را فراری بدهد. که رسول پناه داد!! به این می گویند مهندسی!! در ضمن علوی نامی در بخش نظرات به من گیر می دهد. با این عنوان که هر کس با پرچم المان نظر می گذارد. مولر هست!! فکر کنم ایشان هم از استاد خود فکری درس می اموزد. دیروز باخته . می گوید پیروزی زیاد استراحت می کند. داور برای من زیاد پنالتی نمی گیرد. بابا توهم تا کجا!!
  • حسن IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    این عابر بانک تا الان کجا بود. چرا اول فصل برای استقلال بود. حالا یاد پرسپولیس افتادید..تابلو بود مهندسی
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    خنده ام گرفت وزارت این همه واسه لنگی ها هزینه میکنه بعد طرفداران لنگ میان میگن ما نصف کیسه کشها هزینه کردیم خخخ
  • کاج کثیف تیم اول حکومت IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    از قراردادهای چند برابری اول فصل معلومه کی حکومتیه
  • حامد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    چه عجب!!!! حالا که وزیر و دست نشانده ش به تیم ضربه زدن و جام واقعی آسیا از دست رفت؟؟؟؟؟ واسه الاستقلال ۴تا ۴تا به ما که میرسه تازه یه دونه. دوستان اگه وزیر داره این آقا رو میذاره مطمئن باشین بازم با برنامه تخریب پرسپولیسه. احتمالا ۱۰ میلیارد میاره ولی ۳۰ میلیارد ضرر میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی