دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
۷ |
۲
محمد نادری با تصمیم فکری فقط انرژی هدر می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 فوتبال ضعیف و پراشتباه محمد نادری در دفاع چپ استقلال این روزها باعث شده تا عملاً جناح چپ این تیم از کار بیفتد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جایی که در دیدارهای ابتدایی فصل با حضور همزمان نادری و هرویه میلیچ به یکی از نقاط قوت استقلال تبدیل شده بود این روزها به نقطه ضعف استقلال بدل شده است. این در حالی است که هرویه میلیچ نیز مورد غضب کادر فنی استقلال قرار گرفته و پس از چند دیدار نیمکت‌نشینی در دربی این موضوع را تاب نیاورد و بدون هماهنگی باشگاه از ایران به زاگرب (کرواسی) برگشت. روزی که محمد نادری به استقلال آمد محمود فکری با اولین تخلف انضباطی میلاد زکی‌پور او را کنار گذاشت و این بازیکن راهی سیرجان و تیم گل‌گهر شد، با این پشتوانه که شاید نادری جای زکی‌پور را بهتر از خودش پر کند ولی نادری هم پس از چند بازی مصدومیت از وقتی برگشته هنوز نتوانسته نیمی از توانایی‌هایش در پرسپولیس را بروز دهد.

در همین باره با یکی از مدرسان فوتبال کشورمان حرف زدیم که به خبرورزشی گفت: «نادری یک چپ‌پای تمام است که هیچ توانایی در بازی با پای راست ندارد. در فوتبال امروز مدافعان چپ و راست علاوه بر حرکت طولی باید بتوانند در حین نفوذ به وسط هم حرکت کرده و با ارسال پاس بازیکنان هم‌دسته‌ای‌شان را صاحب توپ و فضا کنند ولی نادری به محض اینکه از نیمه زمین رد می‌شود تا می‌خواهد به راست بزند چون قدرت کنترل توپ با پای راستش را ندارد بلافاصله توپش لو می‌رود».

نادری در پرسپولیس تنها در یک خط مستقیم حرکت می‌کرد و با ارسال از نزدیکی‌های نقطه کرنر مهاجمان تیم را درون باکس صاحب موقعیت می‌کرد ولی در استقلال این مسئولیت بیشتر بر عهده میلیچ بود که البته توانایی حرکت در عرض را هم داشت و با نفوذ به پشت ۱۸ قدم ایجاد موقعیت می‌کرد ولی نادری اصلاً این توانایی را ندارد.

مسعود اقبالی در همین باره گفت: «دلیل قهر میلیچ را نمی‌دانم ولی او بازیکن باتجربه‌ای است که مشخص کرده بود در این مدت در استقلال اثرگذاری بالایی دارد و برای تقویت دوباره جناح چپ باید استقلال دوباره از او استفاده کند و یا محمود فکری در مسئولیت‌هایی که به نادری می‌دهد بازنگری کند تا او فقط در مسیر مستقیم بازی کند در غیر این صورت نادری در چپ فقط انرژی هدر می‌دهد و بازی‌اش به چشم نمی‌آید».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    ای بابا...بهترین چپ ایران رو خریده بودن کهههه..خخخخخخخخخخخ...#کارخدا
    • پدر محمدم IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      اتفاقا یکی از بهترین و عزیزترین بازیکنان تاج هست. بازی سایپا دومین بازیکن بازی لقب گرفت. فکری باید 1زوجسازی مناسب با نادری بسازه که فرشید اسماعیلی بهترین مهره هست برای اینکار.
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    امیدوارم میلیچ هر چه زودتر برگرده چپ استقلال فوق العاده قوی میشه ..ولی بنظرم بازی با سایپا نادری خیلی هم بد بازی نکرد دو نیمه متفاوت داشت اصلا نیمه اول با نیمه دوم بازیش قابل مقایسه نبود نادری نیمه اول بیشتر از همه توپ لو داد و در کارهای دفاعی جا موند یا جایگیری مناسبی نداشت و اجازه مانور به بازیکن مستقیم خودش داد آنقدر بد بود که احتمال دادم نیمه دوم جاشو به دانشگر بده اما نیمه دوم متحول شد و به غیر از یه صحنه که پاس بهش دادن توپ از زیر پاس در رفت تقریبا تو سایر دقایق بازی بی نقص و مطمئن بازی کرد بعد از قایدی بهترین بازیکن استقلال از نگاه متریکا شد..
  • آبی سوسول IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    این که ایراد حساب نمیشه این که راحت بذاری توپ ازت رد بشه فاجعه استقلاله مشکل مدافعین استقلال اینه که سوسول هستن و راحت اجازه میدن توپ ازشون رد بشه بپا تلت از سرت نیفته نادری
  • لنگی ام با افتخار IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    ما هوادار تیم تاج عاشق نادری هستیم و اعتقاد داریم نادری کم کم به شرایط ایدال خودش میرسه همانطور که نیمه ی دوم بازی سایپا خیلی خوب کار کرد .بکوری چشم بدخواهان منحمله خبر ورزشی که سعی به حاشیه بردن تیم داره نادری یکی از خوبان جناح چپ تیم تاج و حتی ملی خواهد شد.ما تحت هر شرایطی نادری رو دوست دارین
  • پیگیرفوتبال IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    برو امتیاز نادری رو تو بازی سایپا ببین دومین بازیکن استقلاله به شما هم ربطی نداره
  • Mobina IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خیلیم عالی هستی امیدوارم بدرخشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی