نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
واکنش مدیران الدحیل و الریان به رویارویی آسیایی با استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو مدیر تیم‌های قطری در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ اسماعیل احمد، مدیر الریان در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با تیم‌های الاهلی عربستان، استقلال ایران و الزوراء عراق گفت: قرعه‌کشی متعادل و منطقی است، زیرا تیم‌ها طبق معیارهای AFC به دو سطح تقسیم‌بندی شدند. الدحیل از هیچ تیمی هراسی ندارد و به حریفان احترام می‌گذاریم. به طور حتم به دنبال صعود تا مرحله نهایی هستیم و می‌خواهیم برای کسب عنوان ارزشمندی تلاش کنیم.

وی افزود: الدحیل به خوبی تیم‌های الاهلی عربستان، استقلال ایران و الزوراء عراق را می‌شناسد و با آنها بازی کرده‌ایم. در شرایط کنونی روی جام جهانی باشگاه‌ها تمرکز داریم.

حمد العنزی، سخنگوی الریان نیز که تیمش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس باید رقابت کند، اظهار داشت: همه حریفان قدرتمند هستند و هیچ تیمی آسان نیست. ماگام به گام در این رقابت‌ها پیش می‌رویم و هدف‌مان صعود است. هیچ تیمی را در گروه‌مان دست‌ کم نمی‌گیریم. همه هدف یکسانی دارند که آن هم صعود است. سابقه بازی با پرسپولیس را که در دوره گذشته به فینال راه یافته بود را هم داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پوکرررررررررررر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    خوبه گروهشون ، 4 تا تیم عربی با هم افتادن و سه تاشون حذف میشن :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))خخخخخخخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    خواهشا یک مقدار در مورد نوشتن متن دقت کنید.استقلال کجا با الریان و الزورا همگروه شده؟؟ لنگ این فصلم هیچی نمیشه
    • پیمان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      واقعا تواین سه فصل هیچی نشده پرسپولیس؟اگه پرسپولیسی که تواین سه سال دوباررفته فینال هیچکاری نکرده پس بقیه تیمهای ایرانی چیکارکردن؟نمیدونم چی بگم وا... فضای مجازی شده جولانگاه بچه های ده دوازده ساله که بزرگترها رو بجون هم انداختن چون متاسفانه سن وسال پشت پیامها مشخص نیس.البته بزرگترهااگه یه ذره دقت کنن میتونن بفهمن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی