مجیدی با این فرد در استقلال کار نمی‌کند/ اولین چالش مجیدی در بازگشت دوباره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری استقلال فرهاد مجیدی است اما یکی از نکات جالب که به آن پرداخته نشده دیدگاه فرهاد درباره سرپرست تیم است کسی که نقش پررنگی در امور جاری تیم، در روز مسابقات، در مسافرت‌ها، در تهیه و تأمین نیازهای اعضای تیم و...  ایفا می‌کند. 

خبرورزشی - مجیدی قبلاً هم سر مسائلی از دست مظلومی دلخور شده بود که وویس بخشی از صحبت‌های او توسط یکی از مسئولان وقت باشگاه در فضای مجازی پخش شد. 

در همه باشگاه‌ها تعیین مدیر تیم یا همان سرپرست به صورت توافقی میان مدیرعامل و سرمربی است. معمولاً مدیر باشگاه از سرمربی اسم چند گزینه را می‌گیرد و روی یک نفر توافق می‌کنند. سری قبل که مجیدی سرمربی استقلال شد مدیریت وقت باشگاه تمایل داشت پرویز مظلومی سرپرست باشد اما مجیدی موضع خود را مشخص کرد و گفت با سعید رمضانی داماد خانواده حجازی همکاری می‌کند. از آنجا که رمضانی کناره‌گیری کرد و تمایلی برای کار در باشگاه ندارد باید دید در صورت حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال چه کسی سرپرست این تیم خواهد بود.

آیا فرهاد قبول می‌کند فصل را با مظلومی به انتها برساند یا مثلاً فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست مشغول به کار می‌شود.

در این زمینه بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    مجیدی و مظلومی متاسفانه یه ساعت نمیتونن کنار هم باشن چه برسه به اینکه بخوان به عنوان مربی_سرپرست با هم کار کنن... به نظرم پرویزخان بهتره در یه پست دیگه باشگاه فعالیت کنه و سرپرستی رو به یه پیشکسوت سالم و جوان مثل هادی طباطبایی بدن
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    سعید رمضانی اصلا سرپرست خوبی نیست
  • حمید علوی CA ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    برخلاف مطلبی که عمدأ به اشتباه نوشتید، انتخاب سرپرست از اختیارات مدیرعامل هست و ربطی به سرمربی نداره و اصلن هم هیچ جای دنیا اینطور نیست که مدیر با هماهنگی مربی سرپرست انتخاب کنه. حالا اگه رسانه ی شما در ادامه ی حمایتهای برنامه ریزی سده از مجیدی در سه ماه اخیر، از الان داره زمینه سازی میکنه که سمبه ی مجیدی رو در انتخاب سرپرست قوی کنه، بحث‌ دیگه ایه.ولی همه ی مردم هم‌ سه نقطه نیستن ‌و میفهمن. گذشته از اون، مجیدی در اصالت و صداقت و درستی، و در خدمت صادقانه به استقلال و در کسوت ؟ یک انگشت پرویزخان هم نیست.
    • هوادار تاج IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      خسته نمیشی اینقدر بد فرهاد رو میگی ... یکسال هر چی خواستی گفتی فکری تون هم اومد و دیدیم دست پختش رو .. حالا حداقل یه نیم فصل برو پی زندگیت بزار اعصاب ما هم اینجا آروم باشه آقای هوادار مثلا قدیمی.....
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      افرین ب شما میگن هوادار واقعی اونایی هم ک با شما مخالفت میکنن بزودی متوجه اشتباه خودشون میشن
    • مسعود IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      با آقای علوی موافقم. مجیدی در اصالت و صداقت و درستی، و در خدمت صادقانه به استقلال و در کسوت ؟ یک انگشت پرویزخان هم نیست. اگر مجیدی از باشگاه بخواهد که پرویزخان نباشد، اشتباه محض کرده و ضرر میکند.
    • منصور پورحیدری؛ پدر استقلال IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      پرویزخان مظلومی باشه در کنار فرهاد به نفع فرهاد و استقلال خواهد بود.
  • دلال ارز نیمایی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    مافیای کیسه کاره خودش رو کرد ما هم از انتخاب فری تری دی خوشحالیم و به دوچرخه سواران تبریک میگیم
  • عاشق استقلال IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    منظورش(الف_ب)هست
  • Retired IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    با علوى جان موافقم ، سرپرست يه پست مديريتى است و ربطى به سر مربى نداره ، بطور كلى پرسنل هر باشگاه يا اداره يا سازمان به دو گروه تقسيم ميشن كه شامل مديريت و پرسنل ميباشد و حيطه كاريشون كاملا متفاوت است و سرپرست يا مدير هم جزو گروه مديريته .
  • علی RO ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    اقای رمضانی زمانی که سرپرست بود علیرغم کارشکنیهای سعادتمند تیم ارامش داشت وقتی یک سرپرست هر ننگی رو تحمل نمیکنه و استعفا می دهد یعنی تیم رو دوست داره شما در تمام عمر ورزشی تان چند سرپرست دیده ایداز سمتشان استعفا بدهند فرقی نمی کند در استقلال پرسپولیس یا سایر تیمها سر پرست را به زور هم نمی توان بیرون کرد
  • پرافتخارترین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    فرهاد بیا اینجا
  • احمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    چرابه مجیدی اجازه نمیدن دستیارش روخودش انتخاب کندچراسرپرستی که بامربی زاویه دارد
    • حمید علوی CA ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      احمد جان داداش گلم سرپرست تیم دستیار سرمربی نیست. کلأ یه نقش متفاوته.
  • 6 IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    دوباره قهروتر کیسه ها شروع شد! و شروع کرکرخنده ما خخخخخخخخخخ
  • خلیل مهاجر US ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    هواداران استقلال همواره و بدون قید و شرط از سرمربیان جدید خود علیرغم برخی ملاحظات حمایت کرده اند و اینبار هم مجیدی باید با فراغ بال با چالشهای متعدد تیم روبرو شود و این به نفع مجموعه باشگاه است که احتمال نفاق و اختلاف را در هدایت تیم مرتفع کنند. در شرایط فعلی به تنها چیزی که تیم احتیاج ندارد یک مسئله حاشیه ای دیگر است. امیدوارم فرهاد مجیدی نیز در انتخاب کادر فنی خود شایسته سالاری را مد نظر قرار داده و از قوم و خویش و رفیق پروری به بهانه "استقلالی" بودن افراد که هیچ بار و ارزش خاصی را به دنبال ندارد بپرهیزد. من از صمیم قلب برای او و استقلال آرزوی موفقیت میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی