نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی را بهتر بشناسید/ او یک پرسپولیسی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیست جدید تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با سوریه در شرایطی اعلام شد که کماکان خبری از وریا غفوری و رامین رضاییان نیست و می‌توان به صورت قطعی گفت که دراگان اسکوچیچ به هر دلیلی، به این دو بازیکن مطرح اعتقاد ندارد.

خبرورزشی - مهدی تیکدری مدافع راست تراکتور تیم ملی گزینه جدید اسکوچیچ برای بازی در سمت راست خط دفاعی است که در غیاب صادق محرمی مصدوم دعوت شده است. این در حالی ست که احمد موسوی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی بودند که امسال در لیگ نمایش خوبی داشتند اما اسکوچیچ ترجیح داده سراغ مدافع راست تراکتور برود.

البته مهدی تیکدری در کنار خودش یک بازیکن همه کاره به اسم سیامک نعمتی می‌بیند. آچار فرانسه‌ای که قادر است در پُست‌های مدافع و هافبک راست بازی کند و به همین دلیل هم در لیست دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است. سیامک نعمتی را می‌توان بازیکن مورد علاقه سرمربی کروات خواند که در فهرست‌های قبلی نیز توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده بود. او از معدود بازیکنانی است که می‌تواند در خط دفاع و هافبک آن هم دریک سطح خوب و مشخص بازی کند.

در این زمینه بخوانید: 

در روزهایی که سمت راست تیم ملی فاقد مهره‌های سرشناس و با تجربه بین‌المللی است سیامک نعمتی می‌تواند غنیمتی برای تیم دراگان اسکوچیچ باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    چی فکر میکنین مگه سرمربی بازیکن انتخاب میکنه همه این بازیکنا رو دلالها انتخاب کردند
  • دلال کروات IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    آقتی اسکوچیچ از مافیای لنگ بشدت می ترسه...
  • فری عشقی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    سیامک که بهترینه در ایران ولی باید هر یازده تا بازی کنه ای تاپ پرسپولیس بزرگ رو دعوت میکرد این باغیرت ها دیگه باید چه کار میکردن و چه جامی رو چه افتخاری رو به دست نیاوردند تا دعوت بشن از اون ور این بازیکن کیسه عارف غلامی که همه میدونند به واسه دایی ش که وزیر به استقلال رسید و حالا هم تیم ملی !!! اینجا ایران است اگه خواهر زاده وزیر باشی هم در استقللال فیکس وهم به تیم ملی میرسی
    • ویتوریا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      یازده بازیکن پرسپولیس رو اگه دعوت میکردن مثل فینال جام باشگاه ها آبرومون رو میبردن .والا دعوت حامد لک هم اشتباهیه کع اسکوچیچ بهش پی خواهد برد.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    بهترین مربی ایران پرسپولیسی هست 66666666666 6666666666 اسکوچیچ
  • شمسعلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    بهتره بگید با دلالش بهترین رفاقت رو داره
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    یک پرسپولیسی پیدا شد آفرین بر تو که پرسپولیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی