نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عابدینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی شمشیربازی سابر با ترکیبی متفاوت از قبل، فصل مسابقات را در گرجستان با جام جهانی شروع می کند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و محمد فتوحی مسافران جام جهانی گرجستان  هستند.  

آنها بعداز سه بار انتخابی بلیت گرجستان را گرفتند. این بار در ترکیب تیم ملی، همزمان محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران با هم هستند، برخلاف دوره های قبل که انتخابی بیشتر برای انتخاب یکی از آنها بود و یک بار فرزاد به ترکیب می رسید و یک بار هم محمد فتوحی.

 تیم ملی شمشیربازی سابر این فصل مسابقات را متفاوت از قبل شروع می کند، بدون پیمان فخری و بدون کاپیتانش محتبی عابدینی.

امین قربانی سرمربی جوان تیم ملی شمشیربازی، ترکیب چهارنفره تیمش را از قبل تعیین شده نمی داند: «اصلا ترکیب تیم از قبل مشخص نبود. بچه ها در سه انتخابی سطح بالا با هم جنگیدند و حتی در دو انتخابی اول با شمشیربازان ترک هم تن به تن شدند و برای انتخابی آخر هم با شمشیربازان کویت مسابقه دادند. آنها کار راحتی نداشتند. در واقع بچه ها برای حضور در ترکیب تیم ملی خیلی جدی با هم رقابت کردند تا این چهار نفر انتخاب شوند.»

او  با اینکه معتقد است نبود مجتبی عابدینی خیلی به چشم می آید  اما می گوید: «مجتبی بازیکن بزرگی است و قهرمان جهان. او از نظر فنی می تواند بچه ها را به چالش بکشد و نبودش از نظر فنی خیلی احساس می شود، اما بقیه بچه ها هم پتانسیل خوبی دارند.»

سرمربی تیم ملی که چند ماهی است سکاندار شمشیربازی سابر شده، می داند تیمش برای شروع فصل کار راحتی در گرجستان ندارد و می گوید: «همه تیم‌ها به جام جهانی گرجستان می آیند تا برای رنکینگ جهانی امتیاز بگیرند و به همین دلیل کار سختی داریم. جام جهانی مسابقه تیمی هم دارد و  چالشی تر از بقیه مسابقات است. بچه های ما هم برای امتیاز رنکینگ باید رقابت کنند که به طور حتم کار راحتی ندارند.»

به نظر قربانی، نیما زاهدی باید بیشتر تمرین کند و می گوید: «نیما بازیکن جوان و با استعدادی است اما نتیجه وقتی معلوم می شود که بیشتر تمرین کرده باشی. اگر نیما بیرون از اردو هم روی تمرین تمرکز کند، در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد. او با اینکه در اردو جدی تمرین می کند اما خارج از اردو، این طور نیست و باید بداند، بدون تمرین جا می ماند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی