نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
ما پرسپولیسی‌ها ۵ سال می‌شود که «شنگول» هستیم آقای دادرس!/ امسال هم شنگول می‌شویم/ از خرید پرسپولیس توسط پروین استقبال می‌کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این روزها درگیری‌های رسانه‌ای میان پرسپولیسی‌ها و مهدی دادرس عضو کمیته استیناف بالا گرفته است. جمشید شاه محمدی مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم ملی و پرسپولیس نیز به این موضوع واکنش نشان داده است.

دادرس مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها انجام داد و مدعی شد پارسال که بازی سپاهان و پرسپولیس ۳ برصفر به سود تیم تهرانی شد، پرسپولیسی‌ها شنگول شدند و...!

این صحبت‌ها واکنش هواداران و پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت. در همین ارتباط دقایقی با جمشید شاه محمدی مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم ملی و پرسپولیس صحبت کردیم که سابقه کار با مهدی دادرس را دارد.

از ماجرای مهدی دادرس و پرسپولیسی‌ها خبر دارید؟

من در تیم سایپا با آقای دادرس کار کردم. حاجی آدم خوبی است و دل صافی دارد اما نباید در این ماجرا به این شکل ورود یا مصاحبه می‌کرد.

پرسپولیسی‌ها بیشتر به دلیل استفاده دادرس از کلمه «شنگول» شاکی و ناراحت هستند؟

اتفاقا خدمت دوست خوبم حاجی دادرس می‌خواهم بگویم که ما پرسپولیسی‌ها ۵ سالی می‌شود که قهرمان می‌شویم و شنگول شده ایم. این فصل هم انشالله باز قهرمان شده و شنگول می‌شویم!

جالب بود؟!

از آن جالب تر این است که با این همه هزینه سپاهان و تیم‌های صنعتی باز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. با این بازی‌های زیبایی که پرسپولیس ارائه می‌دهد و قهرمانی‌های پی درپی که بدست می‌آورد نباید شنگول باشیم؟!

بسیارخوب؛ راستی خبر دارید علی پروین برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است؟

یک چیزهایی شنیدم اما جدی شده است؟

جدی که خودش اعلام آمادگی کرده است!

ما پرسپولیسی‌ها از این اتفاق استقبال می‌کنیم. علی پروین اسطوره و شناسنامه پرسپولیس است.

آیا پروین می‌تواند از عهده هزینه‌های سنگین تیمداری در پرسپولیس برآید؟

علی آقا آدم کم تجربه ای نیست. حتما فکرهایش را کرده که چنین حرفی زده است. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هم زیر نظر ایشان است و می‌دانم برنامه‌های زیادی دارد اما با تمام این تفاسیر بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد.

چرا؟

به نظرم واگذاری پرسپولیس یا استقلال به بخش خصوصی بیشتر یک شعار است. شعاری که هر چند سال یک بار تکرار می‌شود اما به جایی نمی‌رسد. این بار هم من یکی بعید می‌دانم این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند.

در آستانه بازی با پدیده مشهد شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

شکست دادن سپاهان اصفهان یک پیروزی بزرگ برای پرسپولیس بود. آن برد اعتماد به نفس بچه‌های پرسپولیس را بالا برده است. این اعتماد به نفس در دیدار با تراکتور تبریز مشهود و مشخص بود. هر چند بازی در مشهد برگزار می‌شود اما من فکر نمی‌کنم این مسابقه برای پرسپولیس مشکلی ایجاد کند. هر چند از آن طرف هم نباید پدیده را دستکم گرفت.

به نظر شما این فصل رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی کدام تیم است؟

به نظرم استقلال می‌تواند رقیب اصلی باشد ولی باز هم شانس پرسپولیس بیشتر است. پرسپولیس به یک باور درونی برای قهرمانی رسیده است. به همین خاطر اعضای این تیم فشار کمتری نسبت به استقلال روی دوش خود احساس می‌کنند و راحت تر به ویژه در نیم فصل دوم بازی خواهند کرد.

قبول دارید استقلال این فصل تیم بهتری شده و آمار گل خورده این تیم بی نظیر است؟

گفتم استقلال رقیب اصلی پرسپولیس است. این تیم چند سال می‌شود قهرمان نشده است. آنها می‌خواهند به هر قیمت طلسم شکنی کنند اما پرسپولیس هم مربیان و بازیکنان با تجربه ای دارد که هرگز از جام گرفتن و قهرمانی خسته نمی‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    آقای شاه محمدی آخه این چه حرفیه مگه پرسپولیس جام ندیده بوده؟ این همه جام و این همه افتخار آورده و قبلا هم گلات کرده بود (هرچند جوونا به من تاختند، بهتره برن خودشون جستجو کنن) و یادش بخیر بعد از بازی میگفتند پرسپولیس چند تا زد نمیگفتند چی شد چی کار کرد.
    • آنالیزور DE ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      سجده بقا و غلط کردیم لنگی شدیم هم کار شنگول و منگول بود ! خدا لعنتت کنه سلطانیفر که ببین چه ورقایی دو شاخ کردی
    • ب IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      سلام از همه مربیان بازیکنان قدیمی پیش کسوت بازنشتگان در فوتبال و جاهای دیکه هر طوری که میشه استفاده بشه محشر میشه امتحانش مجانی همه عزیزان در سراسر تیم‌های کشور و تاثیرش در تیم ملی پولدار خواهد شد
  • لنگ کثیف IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    اخه بابا مسعود دیگه نیست چطوری میخواهید شنگول باشید.امسال منگول باشید
  • غضنفر IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    آقای سجادی رفیق بازتر و رابطه بازتر از سلطانیه، وارد شدن علی پروین به ماجرای مالکیت پرسپولیس یعنی رفتن به سرپایینی سقوط به جای پیشرفت! پروین شخصیت مدیریت باشگاه را نداره و این را سجادی خوب میدونه. واسه همین به امثال دکتر دادکان و مهندس کلانی راه نمیده و امثال پروین را دور خودش جمع میکنه چون رفتار این چندماهه وزارتش کاملا حس درونی ش نسبت به پرسپولیس را نشون میده.
  • ساوالان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    ولی من طرفدار از خرید پرسپولیس از طرف پروین راضی نیستم!!!! پروین دنبال منفعت شخصی خود هست..یکبار شده ایشان از مشکلات پرسپولیس انتقاد کند . الان وزیر چرا پرسپولیس را ول کرده..کدام پیشکسوت از وزیر بازخواست نموده!!!!!!! پروین جام اش را هم سوا کرد . برد . ایشان زمانی در پرسپولیس بوده. 10برابر اش منعفت کرده!!!!!!! اگر قرار سهام پرسپولیس فروخته شود . مال طرفدار هست..پول می دهد سهام می گیرد . تا چرخ باشگاه بچرخد . از حالا اقایان دنبال چند درصد سهام رایگان و افتخاری هستند . یعنی اینها به اون سهام هم رحم نخواهند کرد... امثال پروین امتحان پس داده اند.. پرسپولیس هر چه قدر از پیشکسوت نما بدور باشد راحت هست. خیری نیست شر مرسانید.. پیشکسوت واقعی ان کسی هست که طلب اش را به خاطر طرفدار و باشگاه بخشید رفت. سهام درصدی هم مال اونه!!! نه کسی که ریالی نبخشید بلکه زمانی داماد کل خانواده اش را وارد باشگاه کرده بود.. پرونده گابنی هم فعلا به ما ربط ندارد.. قلعه نوعی و استقلال خودشان می دانند. بذار حکم بیاید بعدا!!!!!!!!!!
  • حامد DE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    ما سپاهانی ها هم همینو میگیم . شما شنگولید و بزودی حبه انگور میشید .
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      حبه انگور از همه باهوش تر بود آقا گرگه اومد نتونست بخرتش دو تا بنده خدا اومدن درو باز کردن حبه انگور از همه مخالف تر بود
  • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    از مصاحبه آقای شاه محمدی خوشم آمد .فقط یک مورد داشت واینکه اتفاقا رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی همین سپاهان اصفهان است.واحتمالا آقای منگول هم در آخر فصل ناراحت ورزنده می‌شود.از اینکه هر لحظه‌ وساعت مصاحبه علیه پرسپولیس تا افکار کادر فنی وبازیکنان را منحرف بکند...
  • امیر RU ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    آقای پیشکسوت شما لنگی ها دقیقا هشت سال هست که شنگول هستید.از روزی که پدر بزرگوارتون وزیر شد. ولی بعد از رفتنش ودر امسال شک نکن حبه ی انگور میشین.
    • محمد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      کیسه های توهمی بعد از بابامحمود هشت فصل قهرمان نشدین. صبر کنید چند سال بگذره اگر پرسپولیس قهرمان نشد بگید اون قهرمانیا کار مسعود بوده🔥🔥
  • ببر کنگ فو دریا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    حرف های الکی نزنید خرید های پرسپولیس همیشه عالی بوده شما همتون از یه چیز پرسپولیس ناراحتین الکی الکی یه چی میگین
  • بزبز قندی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    پرسپولیس شنگول، استقلال منگول، سپاهان حبه انگور
  • از اویم IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    به نظرت اگه پنالتی های دربی رو تو سالهای قبل می‌گرفتم الان شنگول بودی یا منگول
    • محمد IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      تو دربیهای سه چهار سال گذشته پرسپولیس بیشتر ضرر کرده از داوری
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    پنج سال چیه بابا؟ شما لنگیا یه عمره که ملنگ هستید و مشنگ... کلا تو ذاتتونه وگرنه با اون تیم درب و داغونتون اینقد کری گلادیاتوری و فلان و بهمان نمیخوندید.همیشه سرآمد بی اخلاقی و الواتی
    • mehdi IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      والا تا بوده بوده شما استقلالیها بی ادب و لات بازی دراوردین
  • ۶و۶ IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    قابل توجه آقای محمد نوری و برهانی و صادقی و مخصوصا فنونی زاده ادب و نزاکت و احترام ب حریف رو یاد بگیرید
  • ناشناس IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    5 سال جام مفتی توسط بابا مسعود به بچه هاش هدیه داده شد چرا شنگول نباشید
  • صادق ذوالفقاری IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    تو چند سال تو پرسپولیس بازی کردی که خودت رو پرسپولیسی میدونی
  • امید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    جالبه کسایی که دوران فوتبالشون هیچ افتخاری نداشتندشاخ شدن شاه محمدی قیلیچ شیث رضایی فشنگچی نورمحمدی علیرضامحمد
  • کیوان ارجمند US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    شنگول باشید وشنگول بمیرید
  • صادق علیزاده IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    بابامسعودتون نیست که دیگه..چطوربناست خوشحالی کنی اسکول
  • خاطره IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    تا شنبه میریم صدر قابل توجه کیسه همین الان با امتیاز معیشتی صدرین😂😂😂صدر نشین واقعی ماییم چرا به قدرت پرسپولیس اعتراف نمیکنین
  • بی نشان IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    یک زمانی بنده خدایی میخواست باشگاه پرسپولیس رو بخره الان تو زندانه البته با آقای پروین هم رفیق صمیمی بودند.هوادار محترم خرید باشگاه توسط پروین و امثالهم یعنی سقوط آزاد به ته دره ،البته این اتفاق نمی افتد،باشگاه باید به افرادی که توان مدیریتی و مالی مناسبی دارند واگذار شود
  • سید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    آره یاد شنگول و منگول میفته آدم وقتی جام با این میگیرید وقتی دوپینگ فدراسیونی دارید وقتی با بابامسعود گاوبندی دارین باید هم شنگول باشین شنگول و منگول بز بر قندی
  • گرگ ناقلا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    شنگول و منگول... حبه انگور
  • یه آدم..... IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آخر ما نفهمیدیم تو بخش نظرها داستان شنگول و منگول هست یا جریانات فوتبال.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی