نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال گفت: اولین بار بود که استقلال را در فصل جاری تا این اندازه هجومی می‌دیدیم که البته همین بازی رو به جلو باعث شد بیشترین گل را هم در همین بازی بخورد.

دیدار تیمهای استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

بهمن طهماسبی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره برد پرگل استقلال مقابل نماینده استان کرمان و مسائل دیگری که در رابطه با این بازی به نظرش مهم می‌آمد اظهاراتی را مطرح کرد:

استقلال پس از مدت‌ها دوباره با گلهای زیاد یک بازی را به پایان رساند. این دیدار را چطور دیدید؟

استقلال در این بازی نسبت به دیدارهای قبلی بهتر بود. البته آنها بیشتر موقعیت خلق کردند و بیشتر هم به حریف موقعیت دادند. این نشان می‌دهد که وقتی زیاد حمله کنید در دفاع دچار مشکل می‌شوید ولی به هر حال مهم سه امتیاز بازی بود که استقلال آن را به دست آورد. فکر می‌کنم این تیم با تقویت شدن در نیم فصل بتواند در دور برگشت نتایج بهتری بگیرد.

پنالتی استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم یامگا یک فوتبالیست تمام عیار است. او بهترین بازیکن استقلال بود که یک پنالتی برای تیم گرفت و دو ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. او با اعتماد به نفس بالایی به توپ ضربه می‌زند و خیلی خوب است که استقلال بعد از اینکه پنالتی زن خوبی در اختیار نداشت حالا با وجود یامگا خیالش از این بابت راحت شده است. در ابتدای همین فصل و سالهای گذشته از این نظر خیلی مشکل داشتیم.

حالا می توان استقلال را قهرمان نیم فصل اول دانست/یامگا بهترین بازیکن تیم بود/با این زیرساخت ها استقلال حالاحالاها به آسیا نمی رود

گل قاسمی‌نژاد تا چه اندازه برای استقلال مهم بود؟

باعث خوشحالی است که امین قاسمی‌نژاد گل نزد و گل نزد تا در چنین بازی حساسی گل بزند که سرنوشت این دیدار را تعیین کند. شاید اگر ضربه قاسمی‌نژاد گل نمی‌شد بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان می‌رسید. امیدوارم این گل باعث شود تا قاسمی‌نژاد ارزش‌هایش را بیشتر نشان بدهد.

با این سه امتیاز می‌توان گفت استقلال قهرمان نیم‌فصل می‌شود؟

در شرایطی که پرسپولیس مساوی کرد تقریبا می‌توان استقلال را قهرمان نیم فصل دانست. نکته جالب درباره این استقلال این است که تیم فرهاد مجیدی امسال آمده تا بیشتر از هرچیز نتیجه بگیرد و به بازی زیبا کاری ندارد. هیچ ایرادی ندارد که شما زیبا بازی نکنید ولی قهرمان شوید. شاید این به هوش فرهادمجیدی برمیگردد. استقلال در زمان استراماچونی و همین فرهاد مجیدی هم در سال‌های گذشته زیبا فوتبال بازی می‌کرد ولی هیچ جامی‌به دست نیاورد.

حرف باقیمانده ای دارید؟

در رابطه با حذف استقلال از آسیا باید تاسف خورد. چرا باشگاهی با این سابقه باید اینقدر مشکل داشته . من فکر می‌کنم غیر از ۲ یا ۳ باشگاه هیچ تیمی‌در ایران نمی‌تواند شرایط حرفه‌ای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را داشته باشد. امیدوارم هرچه زودتر به این وضعیت پایان داده شود وگرنه استقلال و پرسپولیس با این زیرساخت‌ها حالا حالاها نمی‌توانند در آسیا حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ن US ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    امروز کیسه خوب بود
    • مثلاً که چی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      بله خوب بود اما ما افتضاح..
    • Taj IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      نهلنگ تو بهتر بازی کرد.خخخ
  • حبیب IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    یزدانی و یامگا تو پیروزیهای استقلال نقش بسزایی دارند و مرادمند تو اکثر گلهای خورده بی تاثیر نبوده و سرعت عمل پایینی داره
  • Saeed IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    آقای‌مجیدی‌لطفابه‌بازیکنات‌بگودست‌ازخودخواهی‌بردارندوبه‌فکر بردتیم‌باشندنه‌مطرح‌کردن‌خود،خصوصاسلمانی‌وحسین‌زاده،اگرمهاجم‌۹۹درصدیقین‌داشت‌توپش‌گل‌میشودویارکناری‌اش‌۱۰۰درصدگل‌میکندبایدتوپ‌رابه‌اوبدهد.
  • ‌کیسه کش. IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    بهترین بازیکنها داورا وکمک داور بودن ...وتیم مس سرتر بود سه چهار پنج تا موقعیت گل داشت یه تیرک زدن دوتاافساید اشتباه علیه مس.پنالتی ۵۰ و۵۰برای کیسه پنالت گرفتن مرادمندباید اخراج میشد نشد.یزدانی کارت زرد نگرف داور به طرف کیسه غش کرد خیلی تابلوا میخان کیسه قهرمان بشه دوهفته سه پنالتی اندازه همه لیگ برای کیسه پنالت گرفتن چخبره
    • احسان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      داور بشی بهتره
    • گولیت IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      دوست لنگی عزیز، بهتره آب پیدا کنی و بشینی در آب، البته پماد هم خواستی میفرستم، سوختگی بد چیزی هست، تنها بازی زیبا این هفته را استقلال انجام داد و حقش بیشتر از سه گل بود، جهت اطلاع
    • لنگی کیسه کش DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      لنگی جان! تلویزیون شما ایراد پیدا کرده وگرنه بقیه تلویزیون های دیگه چیز دیگری نشون دادند.
  • 6 IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    داورا هم همين نظر رو دارن
    • لنگی ها یا ویتنامی های ایران DE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      ولی طبق معمول لنگی های متوهم نظرشون مخالف همه کارشناسان و مردمه!
  • حسین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    درسته تو بازی تهاجمی ۲ تا گل خوردیم ولی اینا ب خاطر بازی هجومی نبود چرا ک گلها تو موقعیت ضد حمله نخوردیم و تیم داشت دفاع میکرد
  • بهزاد IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    جالبه همه از ۲ امتیاز باد آورده که به استقلال دادند فراموش کرده اند و دیگه اینکه تیمهایی مانند سپاهان و پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند ولی استقلال با دفاع اتوبوسی و فوتبال کثیف داره خودش رو به بالای جدول میرسونه‌!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی