پایان رافت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پایان رأفت مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: خیلی خوشحالم ستاره بی ادعایی مثل وحید امیری شماره ۱۹ می‌پوشد. او ستاره تیم گل محمدی است که بدون سروصدا کارش را انجام می‌دهد.

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر توانست آلومینیوم اراک با با نتیجه دو بر صفر در تهران شکست داده و انتقام بازی رفت را بگیرد.

پایان رأفت مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تعریف از عملکرد حامد پاکدل از بازی شماره ۱۹ این تیم نیز تمجید می‌کند. شماره‌ای که در سال‌های نه چندان دور برتن این مهاجم گیلانی بوده است.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک چه کسی بود؟

همه زحمت کشیدند اما به نظرم وحید امیری بهترین بود. او برای پرسپولیس بازیکن بسیار مهمی‌است به خصوص حالا که ورزشگاه خالی است، او از لحاظ احساسی وظیفه خاصی دارد. او همیشه می‌خواهد توپ را به دست بیاورد و به تیم کمک کند.

چرا به ورزشگاه خالی اشاره کردید؟

او موتور محرکه تیم است. بیش از همه دوید، جنگید و از همان شروع بازی با آلومینیوم عطش گلزنی خودش را نشان داد. یک گل زد که آفساید اعلام شد و با توجه به شکست دیدار رفت و اینکه تماشاگر درورزشگاه نمی‌توانست حضور داشته باشد داشتن بازیکنی مثل وحید امیری غنیمت است.

می‌دانید او شماره ۱۹ می‌پوشد. شماره‌ای که شما هم در پرسپولیس از آن استفاده می‌کردید؟

خیلی خوشحالم ستاره بی ادعایی مثل وحید امیری شماره ۱۹ می‌پوشد. او ستاره تیم گل محمدی است که بدون سروصدا کارش را انجام می‌دهد و تقریبا در همه پست‌ها برای پرسپولیس بازی کرده است.

ولی پس از بازی با آلومینیوم اراک همه از گلزنان این مسابقه حرف زدند و...

حامد پاکدل تازه خودش را پیدا کرده است. او هم مهاجم زحمتکش و دونده‌ای است. او در دومین بازی پی درپی موفق به گلزنی شد و هر دو گل خودش را هم با تیزهوشی به ثمر رساند. به نظرم او بیشتر می‌تواند در پرسپولیس خودش را نشان دهد و از او در ادامه مسابقات بیشتر خواهیم شنید.

مهدی عبدی چه طور؟ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی کمی‌از او انتقاد کرد؟

مهدی عبدی یک مهاجم با استعداد و چارچوب شناس است. شاید یحیی توقعاتی داشته که به هر حال برای تحریک بیشتر شاگردش آن حرف را زده است. من خودم کار مربیگری می‌کنم و به خوبی می‌دانم هیچ کس به اندازه سرمربی دلش برای بازیکن نمی‌سوزد و مهدی عبدی هم باید خیلی خوب به توصیه‌های یحیی گل محمدی گوش کند. مهدی پتانسیل آن را دارد که به تیم ملی دعوت شود و در آینده‌ای نزدیک به یک ستاره ملی پوش هم تبدیل شود.

 

رقابت این روزهای استقلال و پرسپولیس در صدر جدول هم در نوع خود جالب است. دراین رابطه چه صحبتی دارید؟

این رقابت همیشه وجود داشته است. در تمام دنیا فوتبال دو قطبی است و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. البته سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است که کمی‌پرنوسان ظاهر شده و حالا به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد.

در نهایت فکر می‌کنید برنده این دوئل کدام تیم شود؟

رقابت خیلی سخت و نفسگیری در جریان است اما من فکر می‌کنم دیدار مستقیم دو تیم و دربی هم می‌تواند تأثیرگذار باشد. نیم فصل دوم واقعا بازی‌ها سخت تر یا به قول فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچک تر می‌شود. تیمی‌می‌تواند درنهایت قهرمانی را ازآن خود کند که از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کند و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خودم IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    هیییس!! میگم برومند بیادا😁
    • ایمون زاید IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      چقدر اذیت شدی؟ یه مصاحبه معمولی بود حتما باید بهتون توهین کنه؟ میگم اولونگا بیاد ها😆😆😆
    • 6 IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      سلام مجتبي محرمي را بهت ميرسونم
  • امیرعلی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    بازی العین و استقلال چند چند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی