نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مجری سرشناس حرف‌هایش را درباره سرمربی تیم ملی فراموش کرد؟/ وقتی آقای گزارشگر گفت این مربی را برکنار کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های جواد خیابانی درباره عدم اظهارنظر درمورد توانایی‌های سرمربی تیم ملی و البته دوست داشتن سرمربی، فارغ از اینکه چه کسی است، با اظهارنظراتش درباره کارلوس کی‌روش زمین تا آسمان متفاوت است.

جواد خیابانی تبدیل به چهره‌ای خاص در صداوسیما و تا حدودی رسانه‌ها شده است. او کارش گزارش فوتبال است و در بین گزارش‌هایش هم بعضا آن قدر خوراک به رسانه‌ها می‌دهد تا گزارشش را به چالش بکشند.

با وجود این، او چند صباحی است به غیر از گزارشگری و مجری گری به ساختن برنامه‌های مستند هم روآورده و فعالیتش را گسترش داده است. خیابانی که یکی از چهره‌های پرتکرار در قاب تلویزیون است به تازگی، اما درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی پیش رو اظهارنظر کرده و برای بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت کرده است. بخش مهم صحبت‌های او درباره دوگانگی به‌وجود آمده است که تیم ملی با این کادرفنی می‌تواند در جام جهانی موفق شود یا خیر. او در پاسخ به این ابهام گفته است: «من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی یا کاپیتان تیم باشد. برای من این مسئله مهم است که این لباس ملی و تیم کشورم در اختیار بچه‌هایی باشد که حقشان پوشیدن پیراهن تیم ملی است. پرچم مربیگری تیم ملی در اختیار کسی باشد که حقش مربیگری تیم ملی فوتبال است. من کسی نیستم که راجع به این مسئله نظر بدهم که چه کسی مربی شود و چه کسی نشود. هر کسی مربی یا بازیکن تیم ملی باشد؛ دوست دارم.»

صحبت‌های جواد خیابانی درباره عدم اظهارنظر درمورد توانایی‌های سرمربی تیم ملی و البته دوست داشتن سرمربی، فارغ از اینکه چه کسی است، با اظهارنظراتش درباره کارلوس کی‌روش زمین تا آسمان متفاوت است. او یکی از مخالفان جدی کی‌روش بود و این موضوع را بارها در تلویزیون بیان کرد و حتی به صورت مستقیم به او تاخت. خیابانی جمله معروفی هم درباره کی‌روش دارد که گفته «کی‌روش مستشار بود نه عاشق ایران».

نکته جالب‌تر درباره کسی که می‌گوید حق اظهارنظر درباره سرمربی تیم ملی را ندارد موضوعی است که مازیار ناظمی، مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش تعریف کرده است: «جواد خیابانی به من زنگ زد و گفت به وزیر بگو کی‌روش را امشب برداریم و حشمت مهاجرانی را سرمربی تیم ملی کنیم. مهاجرانی در امارات مربیگری کرده و بازی تیم‌های عربی را هم می‌شناسد و در بازی با عمان سرمربی باشد.»

منبع: فرارو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع م IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خیابانی مدتهاست شعور خودشو از دست داده. متعجبم چطور همچنان داره به فعالیتش ادامه میده.
    • کیارش ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      بخاطر همینه که همیشه هست اگه ذره ای فقط ذره ای شعور داشت الان کنار گذاشته شده بود این و محمد رضا احمدی و چند نفر دیگه کاملا مشخصه دنبال چی هستن چندتا مجیز گوی بی شخصیت
    • آنالیزور DE ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      آقای خیابانی مشکل شما دقیقا" لباس تیم ملی هست ، دوست عزیز ! کیروش چون اجازه درآمدزایی شما از البسه تیم ملی رو نداد باهاش دشمن شدی وگرنه تو کی هستی که بخوای اظهار نظردر مورد امور فنی فوتبال کنی ! همین که تو این بلبشو صاحب تریبون شدی و حرف میزنی هم از سرت زیاده ، چون نه سواد داری و نه ادب لازم برای اینکار رو . امیدوارم علیرغم شعار دادنها و قیافه حق بجانب گرفتن و لفاظی کردنها ، عذاب وجدان این حرف ها و نظر دادنها رو راحتت نذاره
  • آریا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خیابانی یک سرسپرده مطلق است و برای منافع خودش دست به هر کاری میزنه
  • گائنچی بزرگ IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    آفرین به جواد حماسه ساز ....بی شک اگر این کار را می کردند مقابل ژاپن با سه گل نمی باختیم چه بسا قهرمان هم می شدیم
    • کیارش ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      حماسه ساز منظور کدام حماسه است دقیقا اینه که داد بزنی توی درواززه اگه کی روش نبود تو‌ مقدماتی اوت میشدین سال ۲۰۱۱ رو مثل اینکه فراموش کردن
  • محمد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    جوابش خیلی ساده است:کیروش با شکل وسبک بازی، اونقدر ایران و ایرانی رو تحقیر میکرد، که هیچ انسان با شعور و آزاده ای، هر چقدر هم سعی می کرد بی طرف باشه، باز نمی تونست از اون خوشش بیاد،
    • کیارش ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      ای خدا مساوی جلو پرتقال تحقیره مساوی جلو انگولا اسمش چیه بس کنین تو رو خدا تا کی
    • برزو BE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      اره نه که ایران قبلا جز تیمهای تراز اول جهان بوده و صاحب سبک فوتباله و همیشه هم تا یک قدمی فینال رفته جلو، اینکه درست دفاع کنه و حریفی مثل اسپانیا و پرتغال و آرژانتین رو به زحمت بندازه..یکم برای ایرانی جماعت خجالت آوره. چون این ایران نبود که جام جهانی قبلی بعد از بیست سال یه برد بدست آورد. اگه همین کیروش کلاس تیم رو بالا نبرده بود که الان امثال تو توهم برزیل بودن برنداشته بودن که از دفاع خوب خجالت بکشن. الان درست مثل قبل دوران کیروش شده برو لذت ببر از بی برنامگی و بازی هر کی به هرکی و سانتر های الکی و دفاع سوراخ.
    • حامد IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      عیب نداره حالا که تحقیر شکست از آرژانتین و اسپانیا با یه گل و مساوی با پرتغال رو چشیدیم اسکوچیچ یه حالی بهمون میده که تو تاریخ برامون بنویسن، وقتی از انگلیس تو بازی اول خوردیمو کسی نبود که روحیه رو به تیم برگردونه آقا جوادم میفهمه مربی که تجربه جهانی داره کجا به درد میخوره.
    • بهروز US ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      یعنی توانسان ازاده وباشعوری هستی ؟ ازهمین حرفت مشخصه که خوشبختانه تنها چیزی که نداری شعور وازاده بودن است .🤮
  • امیر مهدی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    البته خیابانی بازیچه دست مافیا ی فوتبال شده بود اگر کیروش از تیم ملی نمیرفت الان نیاز نبود ۶ میلیون دلار به اقای ویلموتس غرامت پرداخت کنیم ان هم فقط برا انجام ۲ بازی ؟ که یکی ش باخت بود خب پسرم خیابانی جون از مافیا بازی چقدر سهم تو بود البته تو ادم پاکی هستی. اما لعنت بر بیسوادی درد من این هست هیچ کس از عادل صحبت نمیکند وقتی همه به فکر سیر شدن هستن کسی به خروس توجه نمیکنه از جیپ کی؟
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    کی‌روش مقابل ژاپن و عراق باخت مقابل بوسنی هم باخت.. مقابل مراکش هم که قاعدتا حقمون باخت بود..8 سال هم مربی بود.جام ملت ها رو چرا نیاورد .. جام جهانی 2014 هم که اگه گل قوچان نژاد نبود صعود نمی‌کردیم... کی روش مربی خوبیه... ولی الکی بزرگش نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی