نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
قهرمانی استقلال را به هواداران تبریک می‌گویم/ آقای آجورلو از فاجعه درون باشگاه خبر دارید؟/ پرسپولیس تیمی نیست که به استقلال برسد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه صحنه‌هایی را در حین تست گیری از متقاضیان عضویت در آکادمی استقلال دیدم که بیشتر از هر چیز به فاجعه فوتبالی شبیه بود تا انتخاب بازیکن.

اصغر طالب نسب، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و سپاهان در آستانه دیدار این دو تیم پیش از پرداختن به این دیدار، از مشاهداتش در ورزشگاه امام رضا(محل تست گیری آکادمی استقلال از بازیکنان رده پایه) اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره دیدار تیم‌های سابق‎تان در ورزشگاه نقش جهان چه صحبتی دارید؟

اجازه می‌خواهم پیش از پرداختن به این بازی از مشاهداتم در ورزشگاه امام رضا و در محل تست گیری بازیکنان رده پایه آکادمی استقلال صحبت کنم. دیروز به این مجموعه رفته بودم و چیزهایی را از نزدیک دیدم که واقعاً باعث تاسف بود.

چطور؟

تمام سکوهای ورزشگاه گوش تا گوش پر از بچه‌های کم سن سال بود که شاید جمعیت آنها به بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر می‌رسید. اولا که مرا هم راه نمی‌دادند، بعد باید بگویم که آخر این چه سبک تست گیری است؟ چرا نباید این بچه‌ها با شکل و برنامه بهتری برای تست گرفتن در محل آکادمی حضور پیدا کنند؟ فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

 قهرمانی استقلال را به هواداران تبریک می گویم/آقای آجورلو از فاجعه درون باشگاه خبر دارید؟/ پرسپولیس تیمی نیست که به استقلال برسد
حضور پرتعداد متقاضیان شرکت در تست آکادمی باشگاه استقلال در یک نوبت

اما در یکی دو روز گذشته خیلی‌ها بابت این شور و هیاهو ابراز خوشحالی کرده‌اند؟

این که خوشحالی ندارد، گریه دارد! 400 نفر بازیکن رده پایه به استادیوم بیایند، بعد هر کدام از آنها را ظرف ۳ تا ۴ دقیقه بازی بدهند و در نهایت از بین این همه ۲۰ نفر را انتخاب کنند و به بقیه جواب رد بدهند؟ این یعنی بازی با سرنوشت یک فوتبالیست نوجوان. این روش باعث نابودی آنها می‌شود. حتی باعث نابودی آینده‌شان می‌شود. تعجب من از مدیریت باشگاه است.

مدیریت باشگاه در این زمینه چه نقشی دارد که شما ای وضعیت را از چشم مدیریت می‌بینید؟

مگر آقای آجرلو غیر از کار در باشگاه استقلال شغل دیگری هم دارد؟ حالا ما می‌گوییم ۷۰ تا 80 درصد وقتش را تیم بزرگسالان گرفته اما نباید در 20 درصد باقیمانده ساز و کار درستی برای انتخاب بازیکنان رده پایه در نظر بگیرند؟ ما مثلاً او را به عنوان یک مدیر کاربلد می‌شناسیم. کاش یک نفر در این باره به او اطلاع بدهد. شاید اصلا خبر ندارد.

پیشنهاد شما چیست؟

با کدام دقت می‌توان از این تعداد بازیکن در یک زمان کوتاه صبح تا ظهر یا ظهر تا عصر تست گرفت؟ بازیکن باید لااقل دو، سه روز در تمرینات شرکت کند تا توانایی‌ها و استعدادهایش مشخص شود. اصلاً چرا باید ۴۰۰ نفر در روز یک جا جمع شوند ؟این شکل تست گیری حتی برای خود تست گیرنده‌ها هم سخت است. شما وقتی ۴۰ تا بازیکن را تست بگیرید دیگر برای نفرات پنجاهم و شصتم انرژی ندارید که آنها را با دقت زیر نظر بگیرید. حالا شما فرض کنید نفر پنجاه و هشتم یک استعداد فوق العاده باشد و از دیدتان پنهان بماند! تکلیف چیست که  در نوبت‌های آخر به او فرصت رسیده! این روش غلط است.

 قهرمانی استقلال را به هواداران تبریک می گویم/آقای آجورلو از فاجعه درون باشگاه خبر دارید؟/ پرسپولیس تیمی نیست که به استقلال برسد

راهکار شما چیست؟

معمولا در چهار یا پنج شهر اصلی کشور مراکز استعدادیابی در نظر می‌گیرند تا از شهرها و استان‌های نزدیک استعدادهای فوتبالی آزمایش شوند. بعد از بین آنها تعداد کمتری که واقعاً استعداد دارند به آکادمی تهران منتقل می‌شوند و اینجا دوباره تست می‌دهند تا از بین بهترین‌ها بااستعدادترین‌ها انختاب شوند. در این شرایط هم اصطکاک برای خانواده‌ها کمتر می‌شود، هم برای خود نوجوانان. باور کنید از دیدن چهره مادران و پدران این بچه‌ها که همگی مثل خواهران و برادران من هستند غصه می‌خوردم.

چرا؟

این فاجعه است. شما فرزندتان را از کردستان یا از جنوب به تهران بیاورید، بعد در عرض ۳ دقیقه به او بگویند تو فوتبالیست نیستی. آنها را می‌دیدم که غمگین و سرخورده از ورزشگاه خارج می‌شدند. ممکن است این طرز برخورد با یک نوجوان باعث نابودی آینده اش شود. این شکل کار اصلاً درست نیست. حالا کاری ندارم کسی که تست می‌گیرد با چه چشمی‌نگاه می‌کند و آیا اصلاً در جایگاه درستی قرار گرفته یا نه. ولی حرف کلی این است که با شلوغ کاری و راهپیمایی راه انداختن در ورزشگاه امام رضا نمی‌توان ادعا کرد که داریم کار می‌کنیم.

درباره انتصاب‌های اخیر در تیم‌های پایه صحبتی دارید؟

نمی‌خواهم وارد ریز مسائل بشوم. همه چیز تقریبا مشخص است. فقط میتوانم تاسف بخورم که از یک چنین پتانسیل بالایی برای استقلال یا پرسپولیس که هرکدامشان ۱۰ میلیون نفر هوادار دارند می‌توان به شرایط بهتری بهره برد. سال گذشته مهرانپور(مدیر قبلی آکادمی) به من پیشنهاد کرد با باشگاه همکاری کنم ولی نرفتم چون می‌دانستم چه فاجعه ای در آنجا وجود دارد. چندی قبل با یکی دیگر از فوتبالی‌ها که در تهران آموزشگاه فوتبال داشت همکاری می‌کردم و به او پیشنهاد دادم یک مجوز برای استعدادیابی به من بدهد تا راهی شهرستانها شوم و بازیکن ببینم به من گفت اول فلان قدر پول بریز به حسابم تا مجوز بدهم.

درباره بازی استقلال با سپاهان صحبت می‌کنید؟

من قبلاً هم گفته ام استقلال همین حالا هم قهرمان شده و دوباره هم تایید می‌کنم که لیگ برای استقلال به عنوان تیم قهرمان تمام شده و رفته. بعید می‌دانم مشکلی در این مسیر پیش بیاید. مگر اینکه خود استقلال به خودش ضربه بزند. من حتی معتقدم مساوی و شاید باخت استقلال در اصفهان هم نمی‌تواند قهرمانی‌اش را به خطر بیندازد.

چرا چنین ‌پیش بینی می‌کنید؟

چون پرسپولیس تیمی‌نیست که بتواند بیشتر از این امتیاز بگیرد. استقلال حتی اگر در سه بازی اولش هم سه مساوی بگیرد و ۶ امتیاز از دست بدهد، باز هم قهرمان می‌شود. من از همین حالا قهرمانی استقلال را به هواداران تبریک می‌گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    اون از حرفهای مطمئن پیشکسوت بزرگ کیسه محمد نوری! اینم از اطمینان این بنده خدا . چقدر اینا دو زاریشون‌ کج هس! خب از همون موقع که دو امتیاز از پشت میز بهتون میدادن و هر هفته براتون پنالتی می‌گرفتن معلوم بود آخر فصل چی میشه !! همچین میگه کیسه قهرمان میشه انگار چشم بسته غیب میگه، بهتر بود بگه قهرمانش میکنن😂😂
    • ضدلُنگ IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      ۵سال بابامسعود ومامان آذر شمارو قهرمان کردن یه امسال هم سرورتون قهرمان بشه مگه چی میشه؟؟؟آسمون به زمین میاد؟؟؟
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    تاج سر هرچی منتقدی به خدا بهترین انتقاد سازنده ترین انتقاد رو کردی به خدا عاشق نگرش زیبات شدم امثال شما باید بیشتر وپر رنگتر حضور داشته باشید💙💙💙💙💙💙امیدوارم مسئولین استقلال این انتقاد رو در نظر بگیرن ایران پر از استعدادهای ناب فوتبال است شک نکنید 💜💛💚💜💚💚💜
  • ارتش سرخ آسیا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    ببخشید ۵ تا قهرمانی دارید
  • پرسپولیس عشقه IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    اصلا شما کی هستید،کی شما رو میشناسه آیا بلکه آیا شما نمیخواهید با اوردن نام پرسپولیس برای جذف فالور و دیده شدن این حرف را بزنید....
  • کی سه ۶سوراخه IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    این ازکجا پیدا شد؟ هرکسی رو پیشکسوت صدانزنید. چه خودشه همکارشناس استعداد یابی درنظر گرفته..ای جووون حتما به این چلمنگ هم گفتن امسال به هرنحوی کیسه رو قهرمان میکنن که این شوتی اینطور با قاطعیت دم ازتیمی که ده ساله نه چشمش جام دیده نه ازنظر فوتبالی لیاقت بین سه تیم اول بودن رو داره چه برسه به....... پس کی سه کش جون تو هم میدونی دستهای پشت برده ای هست که بهتون قول داده؟؟تس ترش
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    اقا یحیی تحویل بگیر!پرسپولیسی که قهرمان تحویل گرفتی رو بجایی رساندی که یه فوتبالیست درجه ۵و شیش میگه پرسپولیس تیمی نیست که بیش از این امتیاز بگیره!حالا بگذریم که این فکر کرده کیسه امتیازهاش رو خودش جمع کرده و بهش کادو ندادن.بگذریم که وزیر کیسه کش به خواسته ی نامشروعش رسید.بگذریم که یکی مثل اجر با خباثت خاص خودش و ذاته خرابش با زدوبند تونست همه جوره داورها و کلا لیگ رو به فساد بکشه و کیسه رو بالا !اما شما هم با یسری محافظه کاریها و دست رو دست گذاشتنها و پرداختن بیش از حد به مادیات و اقساط عقب افتاده ی پرداختی ها باعث شدی تا وزیر کیسه کش و اعمال و مزدورانش به اهداف شوم خود برسند.این ۶بازی باقی مونده رو پرسپولیسی وار وارد میدان شوید و کاری هم به نتایج از پیش تعیین شده ی کیسه نداشته باشید تا اقلا پوزه این کیسه کشای عقده ای فارغ از قهرمان شدن یا نشدن مثل همیشه بخاک مالیده شود.
    • مصطفی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      وزیر رو خوب اومدی,آره وزیر وام ده میلیاردی پادهذب استقلال آره وزیر پول مستضعفین رو داد استقلال
    • persepolisviva US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      در جواب مصطفی استقلالی: شما اول بدهی سی میلیاردی به سازمان لیگ را پرداخت کنید بعد بیاید راجع به ده میلیارد پولی که ما باید شش دیگه پس بدیم صحبت کنید. یه کم از این توهما بیاید بیرون، ناسلامتی بعد از ده سال دارید با امتیازای معیشتی و امدادهای داوری قهرمان می شید. البته تخم قهرمانیتون را کاشتند ولی هرگز، سبز نمیشه
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    تومیگی پرسپولیس فاصله ۹امتیازهم جبران کرده وقهرمان شده راجبه پرسپولیس حرف میزنی دهنتوآب بکش کل دنیامیدونندکه بهترین تیم ایران پرسپولیسه و۴آسیاپرسپولیس وجضوع ۹۰تای جهان پرسپولیس نه استقلال چون استقلال ۲ایران ۱۰آسیاو۲۰۰تای جهانه پس راجبه پرسپولیس حرف میزنی نه استقلال ضپرتی که همیشه هوادارهاشوخراب میکنه لحظه آخرجام به تیم دیگه ای میرسه تواین ۱۰سال حطایک جام رمضان هم نتونسته بگیره حطامجیدی بازیهای جام رمضان نتونست جام بگیره یک پرسپولیسی به اسم کریمی جادوگرجلوشوگرفت تیمی که همیشه آخرش جام واگذارمیکنه استقلال نه پرسپولیس چون پرسپولیس انقدربرای هوادارهاش جام آورده که ۳۰سال هم جام نگیره سرشون بالاست ولی استقلال چی انقدرلحظه آخرجام ازدست داده که بدبخت هوادارهای سادشون نمیخوان باورکنندکه بازم لحظه آخربایدجام تقدیم سرورشون بهترین تیم ایران پرسپولیس سرخ نشان تقدیم کنندفقط بدبخت هوادارهای استقلال لحظه آخرگریه بلندمیشه این بارهم میبینیم وقتی پرسپولیس جام حذفی حذف شدهوادارهای استقلال بازم قهرمانیشون به هم تبریک میگفتن بعدچی شدوحالابازم خودشونوقهرمان میبینندولی معلوم میشه اگه داوردیگه درنیاره
    • Perspolis IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      دقیقا موافقم تو آسیا و جهان ک با کمک مسعود سلطانی فر به قول خودتون نتونستیم این رتبه رو به دست بیاریم!!!! بعضی چیزا رو بعضی نفرات نمیتونن درک کنن و چشم بسته فقط میگن با کمک بابا مسعود و مامان آذر لعنتیا ما الان ۲ ساله نمیتونیم بازیکن خارجی بخریم. گرونترین بازیکن تیم ما با ۹ میلیارد قرداد و بازیکنای تیم استقلال همه با قرادادهای نجومی و بالای ۱۵ میلیارد!!!! بسی جای تعجب باقی میماند!
  • شاهرخ IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    سالها قبل یعنی اواسط دهه۸۰استقلال ۱۱امتیاز جلوتر از تیم دوم بود و مرفاوی هم سرمربی،حتی سیدعباسی به دوربین۹۰گفت شک نکنید قهرمانیم!!!چهارم شدند!!!هنوز تا ‌پایان لیگ ۶بازی مانده،البته امتیاز معیشتی و درآوردن بازی هم عامل مهمی بوده برای این تیم ولی کمی صبور باشید،شاید وقتی دیگر !!!
    • مصطفی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      معیشتی فقط دربی ها که پنالتی های ما رو نگرفتن
    • ماهان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      سلام داداش گلم خوبی راستش خواستم بگم 11 امتیاز نبود بلکه 13 امتیاز بوده که صمدشون اون حرفای تاریخی رو زد گفت ما با این تعداد امتیاز بالای سر پرسپولیسیم پس ما قهرمانیم همون صمدی که از کیسه شکایت کرده و شبش امتیاز از کیسه کسر باید بشه که فعلا چند فصلی میشه که پشت گوش میندازن
  • وحید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    آقا این پیشکسوت ها را از کجا پیدا می‌کنید لامصعب یک هفته باید بگردی یه بازی از اینها پیدا کنی
  • تاج NL ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    خداییش دمت گرم یه حرفی زدی تمام لنگیها زورشون میاد از حقیقت حرفت خدا خیرت بده موفق وپایدار باشی دلاور
    • سحر پرسپولیسی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      اسمتو بزار کاج بهتره
  • فرامرز IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    رده واقعی استقلال با ارفاق چهار جدول هم زیادشه
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    یکی اینو معرفی کنه ببینم اصلا کی هست، فکر نمی‌کنم ارزش داشته باشه به حرفش محل گذاشت.
  • ح ب IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    سلام من نمیدونم هر کسی که ناشناخته وکمنام است خودش و نخود هر آشی میکنه که شناخته بشه اصلا این آقا کی هست که بخواد در مورد تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس نظر بدهد
  • مرتضی قلی زاده IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    ظاهراً لنگیا بد جوری میسوزند،چند جام استپی گرفتید اونم با وزیر فکر میکنید افتخار آسیا هستید بابا لنگی بیش نیستید،😂
  • هدایت فارسی نسب IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    خخخخ واقعا ازشدت نوشتاری این دوست پرسپولیسی میشه فهمیدفراترازیحیی تحت فشاره ولی خداییش این چندسال داورهابه دردپرسپولیس خوردندمن همشهری یکی ازداورهای مطرح کشورم گفته درفوتبال چی میگذره .گفت به مامیگن درچه دقایقی بازی روبراش دربیاریم.اگه شماراست میگیدبعدازمسعودخان یه جام پلاستیکی بالاسرببرید.
  • احمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    میشه حرف نزنی اصلا کیسه شخصیت قهرماني نداره که بخواد قهرمان بشه
    • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      دلم برات خیلی میسوزه لنگی بیچاره 😭😭
  • آرتا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    دمت گرم مرد گل گفتی پرسپولیس در حد رسیدن ب خاک پای استقلال هم نیست😂😂
  • ح یعقوبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آقای طالب نسب مصداق این مثال زیبای فارسی‌ست: شتر در خواب بیند پنبه دانه / گهی لپ‌لپ خورد گه دانه‌دانه این آقا کارشناس نیست بلکه از نگاه صرف هواداری افاضه فرمودند، والله هیچ کارشناس منطقی اینگونه نتایج را اعلام نمی‌کند آنهم در مورد تیمی که سابقه پنج دوره پیاپی قهرمانی دارد. یعنی شخصیت قهرمانی دارد.
  • ابی عشق دوستاره IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    این سلطانی فر یجور این لنگیا رو هوایی کرده فکر میکنن واقعا تیم هستن داداش اگه وزیر نبود بعد نه سال بهتون جام های اسنپی بده امسال باید حسرت جام رو میخوردید بعد چهارده سال .استقلال اسمش بزرگه ریشه ش بزرگه ادم حسابیا عاشق استقلالند امسال اگه داوری ها درست بود شش هفته مونده قبل این بازی جشن قهرمانی گرفته بودیم .بشینید دست به دعا بشید بابا مسعود برگرده یا دارودستش والا شما جام بگیر نیستید امسال خیلی چیزا مثل روز روشن شد خودتونم داشتید از این مدل جام اوردن بالا میاوردید.عشق است استقلال وتمام ابی دل ها به عشق یه ستاره دیگه تو اسیا.بردن لیگ اولویت دوم ما استقلالیاست عشق است با لنگ سوراخ کن سومین ستاره رو رو قلبمون نصب کنیم
  • عشقپولیس IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    اره شاید قهرمان بشه چون داورا فدراسیون کمیته انظباطی همه کمک کردن ودارن میکننشون امتیاز مفتی پنالتی مفتی ۱۰ نفره کردن تیمها از روی لجن بودن وبی شرف بودن داور همه جوره داره کمک میشه بدبختا همه جوره دارن زورشونو میزنن تا کیسه قهرمان بشه ولی .........البته حالا حساب کنید ببینید چند دورره باید کمک کنن تا کیسه ای ها قهرمان بشبن تا تازه بشن الانه عشقپولیس وای وای وای خیلی بده ها
  • غلامعلی‌زنگویی.ضد‌لنگ IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    لنگی‌های‌حقیر‌بدبخت‌مشتی‌جام‌اسنپی‌قلابی‌یک‌پیشنهاد‌دارم‌امشب‌همه‌تون‌ساعت‌نه‌شب‌برین‌پشت‌بام‌خونه‌هاتون‌همه‌نه‌شب چون‌باباتون‌روز‌یک‌جایی‌در‌حال‌دزدی‌وخیانته‌پس‌قرارتون‌نه‌شب‌برین‌یکصدا‌لگید‌‌....کجایی‌کجایی‌دقیقا‌کجایی‌کجایی‌‌که ما‌بی‌تو‌هیچیم‌کجایی‌.کجایی‌خدا‌کند‌که‌زودی‌بیایی‌اگر‌دیر‌بیایی‌باید‌دسته‌دوم‌بیابی‌پس‌زودی‌بیایی‌اونم‌جوابتمنو‌به بیاد‌پشت‌بام‌صداتونو‌شنیدم‌‌میایم‌میایم‌اخ‌من‌نیایم‌‌شمارا‌نیابم‌که‌رغ‌در‌بیابم‌الانم‌که‌نیستم‌کسانی‌گماردم‌که‌دارن‌پنهونی بهتون میرساین‌وگر‌نه‌الان‌‌اگر‌با‌خودتون‌بپد‌سقوططون‌بود‌پس‌امسال‌تحمل‌کنین‌زودی‌میایم‌عمه‌چیز‌میارم‌براتون
  • کیسه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    بابا تو دیگه کی هستی؟!! خخخخخ طرف شده یوزارسیف و پیشگویی میکنه.پس آقای طالبی پیشگویی کرد و جام رو گذاشت کنار واسه کیسه ایها پس ادامه فصل بیشتر تشریفاتیه و....
  • حمید آنتی کیسه IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    الحق که کیسه کشی با سه مساوی قهرمانه؟
  • سعید IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    اینو از کدوم جزیره ناشناخته کشفش کردن دایی اختلاف چهار امتیازه ماسالله کیسه چه کارشناسهایی داره اجرلو هم از سرتون زیادیه
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این اوجعلی بنده خدا هزیون میگه قهرمانی نه غحرمانی مگه به استقلال برسه چون دیگه همه دیدن امتیاز ترجیحی و غیره نمیتونن به استقلال بدن دومیشم در هاله ای از ابهامه فعلا شانس آورد نباخت به سپاهان ولی تیمای دیگه میبرنش اروجعلی خخخخخخ
  • مصطفی زارعی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    اگه ذوب هم مثل پیکان تبانی کنه ،که قطعا همینطور هم میشه به سرورتون می رسیم!پیکان اوج تبانی رو نشون داد
  • مرتضی AU ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    شما اسامی دوستانی که در اینجا نظر دادن رو ببینید .فرق کلاس و فرهنگ یک استقلالی با شخصیت و بقیه افردای که نظر دادن رو بررسی کنید .از نام گذاری بر روی خودشان ،کاملا شخصیت خود را بروز میدهند.شما تا صد سال بگو کیسه بگو شیشتایی اما اینها برای شما نصف جام قهرمانی آسیا نمیشه .اول ادب رو یاد بگیرید بعد دنبال قهرمانی و موفقیت باشید .سربلند و پیروز باشی ای آبروی فوتبال ایران ای استقلال همیشه قهرمان
    • حسین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      منظورت جام ۴ جانبه امجدیه واسه دوچرخه است بابا از اون اول تیمتون حکومتی بود به اسم تاج ولی شاهین که پرسپولیس بود تیم مردمی بود اون ممه لولو خورد داداش جلوی تیم پادشاهی امتیاز بدند البته الان اجرلوتون با قدرتش داره براتون همونجوری جام های ناپاک میگیره مثل قهرمانی امجدیه بعد از فرهنک اسدقلالی گفتی بابا همه میدونن بی منطق تر از هوادارای کیسه هوادار نیست بابا چشمامونو باز کنین ما اگه سلطانی فر پشتمون بود چرا با پنجره بسته قهرمان شدیم قناری
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    به قول کاپیتان شاهرودی جام را آخر فصل میدن!
  • علی‌فیضی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    با سلام‌درجواب‌اصغر طالب لو باید گفت که‌شتر‌درخواب‌بیند پنبه دانه گهی لپ‌لپ خورد گه دانه دانه این تنها تفکری‌ می تواند از افراد گوش‌درازی که از خسروانی بیرون می اید درجای که‌تیم سپاهان هنوز شانس قهرمانی دارد چطور می‌شود‌پنچ هفته از بازی ها باقی مانده وپانزدا امتیاز مانده‌از کل‌بازی‌ها انهابه هم تبریک می گویند‌این یعنی خود خواهی محض‌وددستکم گرفتن تیم های‌دیگر وخود‌خواهی‌‌محض که‌افراد فوری‌‌دارند
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این بیچاره ها ۶سال جام نیاوردند شایدامسال هم موفق نشند ولی فرض کنیم که بخاطر گرم نگهداشتن تنور فوتبال کشور مسئولین ذیربط استقلال‌ راقهرمان کنند (باکسرامتیاز ازبرخی تیمها)بازهم استقلال تیمی نیست که بتواند باتکیه براستعدادخود پنج سال متوالی قهرمان شود درودبردلاوران جان برکف پرسپولیس!
  • کسا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    بنده خدا.....دلم به حالش سوخت احتمالا شبها خواب جام میبینه یه کم ۲آآ کنید بلکه خدا یه فرجی کنه
  • هوادار IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    صبرکن اجرلو پست مهمی بهت میده باید بیشتر پاچه خواری کنی تا به آرزوهات برسی بازی با ملوان تو انزلی هم همین حرفا را زدید شمانایب قهرمانی براتون حکم فهرمانی را داره چون با هزار نیرنگ امسال در صدر هستید
  • صادق IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    دو امتیاز باج کمیته انضباطی و شانزده ‌‌پنالتی و گل باج کمیته داوران جای تبریک هم دارد یک بار خجالت نکشید جام ندیده ها اگر قهرمان شوید لکه مافیایی روی این تیم خواهد ماند .
  • فرهاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    قهرمانی... شتر در خواب دیند پنبه داته‌ گهی لوپ لوپ خورد. گه دانه دانه. خوب زده شدید‌ اول نوری بود حالا شما. با بایا سجادی هم کاری از میش نمیبرید‌.
  • امیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بابا مسعود کجایی مامان آذر کجایی ک اینا اینجا خودشونو جر دادن 🥺😂 این همه سال بابا مسعود جام پلاستیکی ب شما میداد ما چیزی می‌گفتیم؟ امسال ک نیس ببینم چ میکنید 😪😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی