نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
زمان عجیب برگزاری بازی دوستانه ایران با برزیل و آرژانتین مشخص شد/ مذاکره با دومین حریف شاگردان اسکوچیچ
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید استیلی مدیر تیم ملی می‌گوید: پس از بازی‌های جام‌جهانی و فراهم شدن شرایط با آرژانتین و برزیل بازی می‌کنیم.

حمید استیلی درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار دوستانه دوم تیم ملی و اردوی قبل از بازی با کانادا اظهار داشت: در مورد برگزاری‌های تدارکاتی اردوی و البسه تیم ملی جلسه داشتیم. اردوی ما چند روز دیگر شروع می‌شود و باید سریع‌تر لباس‌های تیم ملی را تهیه کنیم.  همچنین برای سفر به آنکارا در راستای گرفتن ویزا و پروازی که قرار است به سمت ونکوور کانادا داشته باشیم برنامه‌ریزی کردیم.

وی در مورد آخرین وضعیت دومین دیدار دوستانه تیم ملی و اینکه شنیده می‌شود دیدار با السالوادور لغو شده ا ست، گفت: مشغول مذاکره با کشورهای دیگر هستیم البته امروز یکشنبه و تعطیل بود. دومین حریف ما هم از قاره آمریکا است. البته عرف بین‌المللی می‌گوید تا زمان رسمی شدن قرارداد نباید اسم تیمی را ببریم. دیدار اول ما در استادیوم ۵۰ هزار نفری ونکوور برگزار می‌شود. تا کنون ۴۸ هزار بلیت این مسابقه فروخته شده و فقط ۲ هزار بلیت آن باقی مانده است؛ البته این دیدار برای ما و خود کانادا خیلی اهمیت دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا تمهیداتی برای درآمد بیشتر از بلیت‌فروشی در کانادا در نظر گرفته‌اند، گفت: در قراردادی که فدراسیون فوتبال و روابط بین‌الملل امضا کرده‌اند بندهای قرارداد ذکر شده است البته من در مورد بند تبصره اطلاعی ندارم.

استیلی در مورد اینکه آیا دیدار دوم ما با حریفی از قاره آمریکای شمالی برای ما سودآوری دارد، عنوان کرد: پیش از این قرار بود به قطر برویم و برای دیدار با آلبانی و نیوزیلند در این کشور برنامه‌ریزی کرده بودیم اما شرایط مهیا نشد. کانادا برای بازی دوستانه با ما موافقت کرد که بازی این تیم شبیه آمریکا است سفر ما هم به کانادا طولانی خواهد بود و دو دیدار در ونکوور و تورنتو انجام می‌دهیم. 

وی در مورد زمان اعلام فهرست و آغاز اردوی تیم ملی پاسخ داد: اسکوچیچ قرار است فردا به ایران بیاید جلسه‌ای با  او در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت و در مورد لیست و زمان اردو صحبت می‌کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در مورد وعده زودهنگام دیدار با برزیل و آرژانتین و همچنین انجام دو دیدار دوستانه برخلاف حریفان که بین ۳ تا ۴ بازی انجام می‌دهند، عنوان کرد: ما هیچ قول و وعده‌ای ندادیم به صورت مستقیم با آرژانتین و برزیل مکاتبه‌ای نداشتیم. با شرکتی که کارهای بازی‌های دوستانه آرژانیتن را انجام می‌دهد مذاکره کردیم و قرار است پس از بازی‌های جام‌جهانی و فراهم شدن شرایط با آنها بازی کنیم. 

استیلی در مورد اینکه آیا برگزاری دیدار با برزیل و آرژانتین پس از جام جهانی سودی برای تیم ملی دارد، اظهار داشت: پس از جام جهانی جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم. برنامه‌ریزی ما فقط برای جام جهانی نیست. فرصت آماده‌سازی محدودی هم برای جام جهانی داشتیم فقط دو فیفادی در اختیار داریم و زمان‌مان هم کم بود. تیم‌هایی که با برزیل و آرژانتین بازی می‌کنند عمده هزینه‌های خود را از طریق تلویزیون‌های‌شان که اسپانسر خصوصی آنها هستند تأمین می‌کنند اما تلویزیون ما خصوصی نیست بلکه متعلق به دولت است باید از بخش‌های اسپانسرینگ دیگر این کارها را انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود مدیران فدراسیون زودتر برای برگزاری دیدارهای دوستانه دست به کار می‌شدند، گفت:‌ نمی‌توانیم اجابت کنیم چیزی که گذشته، تمام شده است (اواخر شهریور و اوایل مهر) در حال برنامه‌ریزی هستیم و می‌خواهیم در آن زمان دو بازی قوی‌تر انجام بدهیم  ان‌شاءالله قرارداد آن دو مسابقه هم به زودی منعقد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    عجیب نیست چرا که هدف ایران بازیهای آبرومندانه در جام جهانی و هدف مهم تر، که اندازه قد و قواره ایران هست اینه که باید خودشو برای قهرمانی جام ملتها آماده کنه و با اسکوچیچ که به هیچ تیم آسیایی باج نمی‌ده میشه امیدوار بود این اتفاق بیفته و برای این کار باید با تیمهایی مثل آرژانتین و برزیل دیدار کنیم تا مثل زمان کی‌روش برابر ژاپن آچمز نشیم و سه هیچ ببازیم
    • یه نفر IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      میشه بگی کی تاحالا کی‌روش سه هیچ باخته؟
  • اشكان اتشكاه IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    حميد خان جشم فوتبالي ها فعلا تو هستي مدير محترم حركت فوتبالي بزن
  • عزیز IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    صدمن آش به همین خیال باش عادت به حرف زدن و عمل نکردن داریم
  • بهزاد دهنائی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    سلام و ارادت آخه برای آمادگی جام جهانی چرا کاری نمی‌کنید ‌‌ اگه هم نمیتونی بلد نیستی بیا کنار تا کسی که بلده بیاد کارو دست بگیره آخه بدون مسابقه تدارکاتی مگه میشه ... بعداز جام جهانی هم میگن اگه تدارکات بهتری داشتیم چنین و چنان میشد . خب دست بجنبانید . استیلی جان تو فوتبالیست خوبی بودی ولی شاید نتونی مدیریت کنی
  • J N IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    سلام. بازی با برزیل و آرژانتین خوبه ولی چرا بعد از جام جهانی؟ چرا برای خود جام جهانی کاری انجام نمیدیم؟ به نظر ما گروه ما نسبت به دوره قبل خیلی آسان تره و با یک برنامه ریزی درست شانس صعود از گروه و حتی امتیاز گرفتن از انگلیس رو داریم! لطفا برای مدت باقیمانده کاری بکنید! زمانی هم نمانده.
  • مهدی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    اخه بگو لنگی جان اصلا اون موقع کی زنده ست کی مرده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی