نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سند دارم که فرهاد گفته از استقلال جدا نمی‌شود/ مجیدی از استقلال برود به منتقدانش آتو می‌دهد/ او می‌ماند و مثل برانکو جاودانه می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی که در مقاطعی حساس استقلال را رها کرده و رفته برای ساکت کردن منتقدانش این بار می‌ماند و ذهنیت منفی قبلی نسبت به خودش را اصلاح می‌کند.

علی لطیفی مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شایعه جدایی فرهاد مجیدی که در دوران حضورش در استقلال با همین بازیکن در این تیم توپ می‌زد، اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که شایعه شده فرهاد مجیدی از استقلال می‌رود؟

اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیافتد بیشتر از هرکسی خود فرهاد ضرر می‌کند.

چطور؟

آجرلو به محض حضور در استقلال قرارداد مجیدی را سه ساله تمدید کرد و بر همین اساس گفت: «اگر مجیدی در این فصل قهرمان هم نشود ما او را حفظ می‌کنیم». بنابراین از طرف باشگاه همه جوره به مجیدی اطمینان خاطر داده شده است اما از طرفی بحث قهرمانی و موفقیت مجیدی هم مطرح است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

قهرمان شدن اتفاق سخت و مهمی است اما برای اینکه مجیدی بتواند خودش و توانایی‌هایش را اثبات کند باید بماند و خودش را نشان بدهد. نباید اجازه بدهد پشت سرش بگویند تیم را قهرمان کرد و رفت و جا زد. اتفاقاً آنهایی که یک فصل یک تیم را قهرمان می‌کنند و می‌روند به طور کلی از فوتبال محروم محو شوند. مجیدی قطعاً این کار را با خودش و سرنوشت مربیگری اش نخواهد کرد. به همین خاطر قطع به یقین می‌دانم که او می‌ماند چون هم محبوب هواداران است و خودش هم خیلی هواداران استقلال و این تیم را دوست دارد.

سند دارم که فرهاد گفته از استقلال جدا نمی شود/ مجیدی از استقلال برود به منتقدانش آتو می دهد/ او می ماند و مثل برانکو جاودانه می شود

پس این شایعات که خیلی هم جدی به نظر می‌رسد از کجا به وجود می‌آید؟

قطعا خود او که چنین شایعاتی را مطرح نمی‌کند ولی اگر حرف و حدیثی هم هست، قطعاً اطرافیان او هستند که به شکلی جلف و پیش پا افتاده می‌خواهند جو تیم استقلال و موضوع ادامه حضور مجیدی را ملتهب جلوه بدهند. بی تعارف بگویم رقیب استقلال ۵ فصل متوالی قهرمان شده و یکی از مربیان موثر در این قهرمانی‌ها برانکو بود که نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کرد. حالا هم اگر مجیدی می‌خواهد مثل برانکو نامش را در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه کند باید بماند.

چرا با اطمینان می‌گوید که مجیدی جایی نمی‌رود؟

برای اینکه با سند اثبات می‌کنم او روزی که هدایت استقلال را به عهده می‌گرفت گفت با قهرمانی در ایران راضی نمی‌شود و می‌خواهد استقلال را در آسیا قهرمان کند. اینها همه مشخص می‌کند که مجیدی از استقلال جدا نمی‌شود.

به یاد دارید که فرهاد مجیدی پیش از این و در دوران بازیگری اش در مقاطع حساس از استقلال جدا شد؟

بله! اتفاقاً این موارد جزو موضوعاتی است که منتقدان فرهاد مجیدی همواره از این طریق او را تحت فشار می‌گذارند. اگر مجیدی این بار هم بخواهد این کار را بکند به منتقدانش آتو می‌دهد. بنابراین معتقدم او باید بماند و خودش را اثبات کند. قطعاً موفقیت دوباره او با استقلال، تمام داستان‌های قبلی درباره رفیق نیمه راه بودن و رفتن از این تیم را پاک خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    بعداز ده سال یهووو شدن قهرمان اونم با پنالتی های الکی و گل های خطا و امتیاز معیشتی و ضد فوتبال و بکش زیرش و هزار مساله!!! بعد توهماتشونا نگاه ... برید جمع کنید بابا امسال لیگ را سطحش را از لیگ عربا پایین تر آوردید، برای یه قهرمانی چه ها که نکردید با هزار ترفند پنجره پرسپولیس را مدام بستید حالا توهم گرفتید!
    • حسین IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      واقعا علی آقا لطیفی درست گفته شاه فرهاد قول داده استقلال را قهرمان آسیا کند پس می‌ماند ای کاش شاه فرهاد جواب یاوه گویان ضدتیم استقلال را بدهد البته بدجوری شاه فرهاد ادمین ها را تو آمپاس قرار داده چون این ادمین ها به دنبال حاشیه های بعدی هستند گرچه جوادنکونام هم می‌تواند ادامه دهنده راه موفقيت های شاه فرهاد باشد ولی مادوست داریم شاه فرهاد سیراب شود وجاودانگی پیدا کند بعد میدان را برای سایر شایستگان خالی کند فعلآ ایشان هم جوان است وهم جان سخت ومدیر خوبی هم بنام سردار آجرلو عزیز وجود دارد پس باید به قهرمانی آسیا قانع شود دوستدار شاه فرهاد هستیم از ته قلب
    • روی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      خدا سر شاهده اگه میدونستیم نزدیک به بیست میلیون نفر از جمعیت ایران با قهرمانی استقلال کم عق و روانی میشن از باب میهن دوستی و همنوع خواهی رضایت به قهرمانی نمیدادیم این اقا چه میگه برا خودش
  • مهدی FR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    مثل برانکو؟جاودانه؟هاهاها
  • آنتی کیسه IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    کجا میخوای فرار کنی عمو جون ، باید بمونی و تقاص کارایی که این فصل کردی رو پس بدی ، نکنه جادوگر یا ماجدی گفته برو !!!
  • کاظم شریفی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    چرامثل برانک و جاودانه بشه ماکه سلطانیفر قهرمان میکرد
  • Ali IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    آقای لطیفی جان قهرمانی آسان است نگه داشتن قهرمانی است که ایستادگی و مرارت بیش از پیش می خواهد.
  • زلزله IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    ببین انقدر که ارزوشون داشتن یکی مثل برانکو نمیتونن تو حرفاشون هم انکارش کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی