نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
لوئیس همیلتون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس همیلتون ستاره فرمول‌یک پس از سال‌ها سوار مترو شد و به دیدن دوستان و خانواده‌اش رفت.

سِر لوئیس همیلتون مسیر مسابقه را با قطار زیرزمینی عوض کرد تا تعطیلات آخر هفته را در خانه‌اش در بریتانیا بگذراند و از خانواده و دوستانش دیدن کند.

اسطوره فرمول‌یک پس از سال‌ها برای اولین بار سوار مترو شد و از سفر به اعماق خاطراتش لذت برد. همیلتون ۳۷ ساله گفت که خیلی دلتنگ خیابان‌های لندن شده بود و گوشه‌ای از ماجراجویی‌هایش در این شهر بزرگ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او ویدئویی را منتشر کرد که در آن در ایستگاه‌های های‌استریت کنزینگتون و ناتینگ‌هیل با کارکنان متروی لندن عکس می‌گیرد. ستاره فرمول‌یک در توضیح این پست نوشت: «آخر هفته بسیار خوبی را با خانواده و دوستان سپری کردم. دیشب در لندن قدم زدم و سوار مترو شدم، کاری که سال‌ها انجام نداده بودم. احساس شادابی برای شروع هفته پیش رو دارم. برای همه شما عشق و نور می‌فرستم.»

همیلتون به زودی به آذربایجان سفر خواهد کرد و به نظر می‌رسد که به دنبال بازگشت به میادین در پیست شهر باکو است. ستاره مرسدس پس از شروع فصل سختی که داشت، به مدتی استراحت و تجدید قوا نیاز داشت.

مشکلات مربوط به مرسدس تمام مدت باعث آزار او شده بود. در نتیجه او در رده‌بندی کلی، پس از هم‌تیمی‌اش جورج راسل، در رده ششم قرار گرفت. غیر از مسابقه، او همچنین درگیر اختلافات مداوم با فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی بر سر قوانین منع رانندگان از استفاده از پیرسینگ و جواهرات بوده است.

با وجود مشکلات، همیلتون همچنان از مسابقه لذت می‌برد و قصد ندارد به این زودی‌ها دست از کار بکشد. او می‌گوید: «چرا متوقف شوم؟ بیایید این فصل را در نظر بگیریم. من احتمالاً قهرمان نمی‌شوم، اما همچنان از رقابت به اندازه روز اول لذت می‌برم. شاید روزی دیگر نتوانم فشارها را تحمل کنم و خسته شوم، اما آن روز هنوز نیامده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی