نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
رضا درویش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش در جلسه با چند هوادار پرسپولیس حرف‌های عجیبی را مطرح کرد

پرسپولیس بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات، مدت‌هاست که بازیکنی جذب نکرده و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. این درحالی است که پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن دارد و هنوز خواسته‌های کادرفنی این تیم برآورده نشده است.

تعدادی از هواداران پرسپولیس روز قبل به نشانه اعتراض به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند تا اعتراض خود را به گوش مدیران این تیم برسانند. مدیران پرسپولیس هم این تعداد هوادار را به داخل باشگاه آوردند تا حرف‌های آن‌ها را بشنوند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که در جمع هواداران حاضر شد، از سختی‌های کار در پرسپولیس و البته مشکلات مالی شدید این تیم صحبت کرد. حرف‌هایی که اصلا مورد قبول هواداران این تیم واقع نشد و آن‌ها اعلام کردند هر طور شده باید همه خواسته‌های کادرفنی اجابت شود.

در نهایت حتی کار مدیرعامل پرسپولیس با چند هوادار به جرو بحث کشید. هواداران وقتی در خصوص علت لغو اردوی خارجی پرسپولیس پرسیدند، درویش با عصبانیت مدعی شد، پولی در باشگاه نیست و اگر هواداران می‌خواهند تیمشان را به اردوی خارجی بفرستند، خودشان باید هزینه اردو را پرداخت کنند.

حرف‌های عجیبی که از سوی مدیرعامل پرسپولیس زده شد، تعجب و ناراحتی هواداران حاضر در ساختمان باشگاه را در بر داشت و خیلی‌ها با ناراحتی آنجا را ترک کردند. 

درویش که با خرید چند ستاره به محبوبیت رسید، حالا به خوبی سختی‌های کار در پرسپولیس را حس می‌کند و خوب می‌داند که با ادامه این روند اوضاع روز به روز برای او تیمش سخت تر خواهد شد و ممکن است خیلی زود محبوبیت خود را از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساسان IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اگر پول رو باید هوادار بده پس چرا تو باید مدیر عامل باشی !؟؟ مدیریت هزینه و خرج کردن از کیسه ی دیگران رو که همه بلدن. آخه شما که مدیریت بلد نیستید چرا میآید یک صندلی رو اشغال می کنید، فقط و فقط چشمتون به جیب مردمه که ریخت و پاش کنید، یکی از یکی تونم بدترید.
  • فرشاد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    هنوز نشانه های کون سوزی شما خبرورزشیهای طرفدار کیسه وجود دارد که برای درست کردن حاشیه به پرسپولیس 99 درصد اخبار حاشیه تان به این امر اختصاص دادیدی ولی به یاری خدا آخر فصل باز کون سوزیتان بیشتر خواهد شد
  • فرشاد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    هنوز نشانه های کون سوزی شما خبرورزشیهای طرفدار کیسه وجود دارد که برای درست کردن حاشیه به پرسپولیس 99 درصد اخبار حاشیه تان به این امر اختصاص دادیدی ولی به یاری خدا آخر فصل باز کون سوزیتان بیشتر خواهد شد
  • علیرضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    برخلاف درویش و لنگ .استقلال و آجرلو با حساب و کتاب بازیکن جذب کردند و به هر قیمتی حاضر نشدند بازیکن به تیم استقلال بیاورند در ضمن آجرلو روی بحث درآمد زایی هم خیلی خوب کار کرد. مطمئنا لنگی ها که 3 برابر استقلال در نقل و انتقالات هزینه کردند و هیچ درآمد زایی جز امید به کمکهای فراقانونی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ندارند چشمشان را دوباره خواهند بست و با هوچی گری ادعای کمک وزارت به استقلال را خواهند کرد. اگر خریدهای لنگ را استقلال کرده بود تا حالا وزارت ورزش را لنگی ها به توپ بسته بودند.
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آقای.درویش.به.عنوان.هواداری.که.۳۴سال.است.که.فوتبال.پرسپولیس.را.می.بینم.درشان.تیم.پرسپولیس.نیست.این.گونه.با.هواداران.درسرمادرگرما.بردن.باختنن.کنار.تیم.هستند.برخو رد.شود.مردمردانه.صحبت.کنید.ومشکلات.باشگاه.وکسانی.که.مسبب.این.مشکلات.هستند.رامعرفی.کنید.هواداران.بآشگاه.با.شما.هستند
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    خب پول اردو رو چرا ازون تاجر لنگی که تو دبی هست نمیگیرن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی