نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس با گل زورکی دور افتخار دارد؟!
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال در این چهار بازی اخیر نه تاکتیک داشته، نه روش درستی را دنبال کرده و به طور کلی فوتبالی از این تیم ندیده ایم. متاسفانه اگر با این روند جلو برویم هیچ نتیجه‌ای در این فصل برای استقلال حاصل نخواهد شد.

محمدرضا مدنی؛ رضا رجبی، بازیکن قدیمی‌تیم استقلال در گفت‌وگوی تفصیلی با خبر ورزشی، در ارتباط با شرایط این روزهای این تیم و انتقاداتی که از روش بازی شاگردان ریکاردو ساپینتو مطرح می‌شود اظهار داشت: ما در فوتبال چهار شاخصه داریم که می‌توانند ساختار یک تیم را تشکیل بدهند. یک بحث آمادگی جسمانی است. دو مبحث فنی و مسائل تکنیکی است. سوم به لحاظ روحی روانی و عامل چهارم موضوع مدیریت و ساختار کلی مجموعه باشگاه است که هواداران را هم شامل میشود. به لحاظ موضوع چهارم یعنی بحث هواداری استقلال هیچ چیزی کم ندارد. ولی در بحث روحی روانی تیم دچار مشکلات زیادی است و در بحث تاکتیکی اصلا نمی‌توان راجع به این تیم حرف زد.

از دیدن فوتبال استقلال درد می‌کشم!

وی افزود: من به عنوان کسی که تمام مدارج بازیگری و مربیگری فوتبال را در حد ملی و عالی پشت سر گذاشته ام و پرولایسنس مربیگری را دارم و چون فوتبال را میفهمم وقتی مسابقات استقلال را می‌بینم درد میکشم. متاسفانه ساپینتو امضایی برای مربیگری اش ندارد، یعنی نمی‌داند که از فوتبال چه می‌خواهد! اگر می‌گوییم در سطح بالای فوتبال بوده که این مهم نیست، چون در بحث مربیگری چیزی برای ارائه ندارد.

استقلال تاکتیک روشنی ندارد

پیشکسوت استقلال ادامه داد: من هر چه به بازی استقلال نگاه می‌کنم متوجه نمی‌شوم این تیم با چه روشی بازی می‌کند؟ با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند؟ با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند؟ از گوش‌ها می‌خواهد حمله کند؟ گاهی اوقات توپها را بلند می‌فرستد! یک روز با روش ۳-۴-۳ سیستم اش را طراحی می‌کند، یک بار سه – پنج – دو! یک بازی با چهار دفاع! من بعد از بازی سپاهان گفتم که پشت پیستون‌های استقلال خالی است ولی متاسفانه ایشان تا دقیقه ۹۰ متوجه این موضوع نشده بود!

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس باگل زورکی دور افتخار دارد؟!

روند روبه رشدی در استقلال نمی‌بینیم!

رجبی خاطرنشان کرد: ساپینتو در بحث «تشخیص - تغییر – بهبود» روش بازی هیچ کارایی در استقلال نشان هداده و نتوانسته به تیم خودش کمک کند! متاسفانه این تشخیص - تغییر - بهبود را در بازیهای استقلال نمی‌بینیم. با نگاهی به تعویض‌های استقلال مقابل مس کرمان و نفت مسجد سلیمان کرد، می‌توان دریافت که هیچ تغییری در استایل کلی تیم ایجاد نمیشود. متاسفانه روند رو به رشد تاکتیکی را در تیم استقلال نمی‌بینیم.

مدار حرکتی استقلال سینوسی است

وی اضافه کرد: یک زمانی مربی می‌آید و ادعا میکند که من باید هفته به هفته از تیم بیشتر شناخت پیدا کنم. باید آگاهی و شناختم از بازیکنان بیشتر شود. اما مدار سینوسی تیم استقلال نشان می‌دهد که این تیم اصلاً روند رو به بالایی نداشته است. متاسفانه ما در بازی با نفت مسجد سلیمان کمترین موقعیت‌ها را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، در حالی که چهارمین بازی استقلال بود.

مقابل مس کرمان خدا به استقلال رحم کرد

بازیکن تیم استقلال در سالهای دور تاکید کرد: واقعاً خدا در بازی با مس کرمان به استقلال رحم کرد وگرنه در روزی که بانوان در استادیوم حضور داشتند ممکن بود اتفاقات بدی بیافتد. خدا رحم کرد چند تک به تک توسط بازیکنان مس کرمان به گل تبدیل نشد و یا گلی که ما زدیم تنها روی تجربه بازیکن اروپایی استقلال (یامگا) بود. اگر دوباره به فوتبال مس کرمان و استقلال نگاه کنید عملکرد تیم آقای ساپینتو مقابل تیمی‌که تازه به لیگ برتر آمده و ۹۰درصد بازیکنانش اصلا تا به حال استادیوم آزادی را ندیده بودند خجالت آور بود. استقلال مقابل چنین تیمی‌دچار مشکل شد!

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس باگل زورکی دور افتخار دارد؟!

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!

رجبی با ذکر مثالی ادامه داد: متاسفانه تیم استقلال مثل آبگوشتی است که ظرفش پر از گوشت است. گوشت چیز خوبی است اما وقتی با نخود، سیب زمینی و گوجه فرنگی مخلوط نشود مزه‌ای ندارد. شما ببینید ما در حال حاضر بیش از ۶ یا ۷ مهاجم در لیست تیم استقلال داریم. غیر از اینکه در تیم مان هافبک طراح نداریم ولی در پست دفاع هم بازیکن خیلی زیاد است.

چرا نمیگویید چه کسانی برای استقلال یارگیری کردند؟

کارشناس استقلالی تصریح کرد: روزی من از زبان آقای آجرلو شنیدم در رابطه با یارگیری این فصل با پنج نفر مشورت کرده تا بازیکن جذب کند. من از ایشان سوال کردم که ممکن است اسامی‌آن پنج نفر را اعلام کنید تا ما به عنوان کسانی که در باشگاه استقلال پایمان ۲۰۰ بخیه خورده و استخوان مان شکسته بدانیم چه کسانی برای تیم استقلال یارگیری کرده اند؟ از چه کسانی مشورت گرفته اید؟اما جوابی نیامد!

من هم با این سنم کار هافبکهای استقلال را انجام می‌دهم

وی افزود: متاسفانه می‌بینیم از خط پشتی استقلال ۲ پاس رو به جلوی درست ارسال نمیشود! من هم با این سن و سالم آنجا بایستم در همین حد و حدود کارآیی خواهم داشت. یعنی میتوانم توپ را از دفاع بگیرم و آن را به چپ و راست خودم پاس بدهم. هافبک استقلال به خط حمله اضافه نمیشود! وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد، پس چه کسی باید مهاجم را ببیند؟ چه کسی باید وینگرها را تغذیه کند؟

تیم ساپینتو به لحاظ فنی افتضاح است

رجبی گفت: آقای ساپینتو شما با این شکل و شیوه بازی در ادامه قطعاً به مشکل برخواهید خورد. فکر نکنید مس کرمان را شکست دادید همه چیز تمام است؟ شما رفتید فوروارد گرفتید اما هیچ شرح وظایفی به او نداده اید! هیچ یک از آنها با یکدیگر جا عوض نمی‌کنند! من اگر بخواهم فنی صحبت کنم باید بگویم در فوتبال روز دنیا مهاجم اصلاً نمی‌رود خودش را به دفاع حریف بچسباند، بلکه به بیرون می‌آید و فضای پشت دفاع را برای هافبک‌ها و مدافعین که از پشت به جلو اضافه شده اند مهیا می‌کند. اگر تیمی‌جلوی شما بایستد و ۸ مدافع بگذارد و شما بلد نباشید لابلای آنها صاحب توپ شوید، پس برای چه آمده اید و ۳۰ میلیارد پول از باشگاه استقلال گرفته اید؟ وقتی شما نمی‌توانید مقابل دفاع تیم نفت مسجدسلیمان یک کار ترکیبی انجام دهید، پس برای چه روی نیمکت استقلال می‌نشینید؟ این یعنی افتضاح تاکتیکی!

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس باگل زورکی دور افتخار دارد؟!

کل تاکتیک تیم شده چندتا تعویض تکراری!

وی تصریح‌کرد: کل کار استقلال در این چند بازی شده این که سجاد برود بیرون، قایدی بیاید داخل! آرمان بیاید داخل رضاوند برود بیرون! قایدی بیاید آن یکی برود! اگر خلاقیت بازیکنانی مثل قایدی نبود که دیگر هیچ! همین قایدی که برای استقلال گل هم زد اصلا بدن ندارد! سجاد شهباززاده که من او را خیلی دوست دارم اما دیگر فوتبالش تمام شده است! متاسفانه استقلال رفته مهاجم ساکن جذب کرده که این اصلاً برای تیمی‌مثل استقلال خوب نیست. حالا ایرادی ندارد رفتیم یک فوروارد ساکن گرفتیم اما چه کسی باید به او پاس بدهد؟ آیا مهدی پور پاسور تیم استقلال است؟ روزبه چشمی‌باید پاس بدهد؟ روزبه را اصلا مقابل تیم نفت مسجدسلیمان ندیدیم! جلوی مس کرمان هم یک بازی ضعیف از او مشاهده کردیم. چرا؟ چون کرمانی‌ها رو به توپ‌های بلند آورده بودند.

اشتباه زارع نبود ملوان را هم نمی‌بردیم!

رجبی افزود: شما به فوتبال تیم گواردیولا نگاه کنید. آیا امکان دارد دفاع‌های عقبش توپ بلند بزنند؟ تیم گواردیولا بازی را از عقب آغاز میکند. به تیم یورگن کلوپ نگاه کنید. حتماً درگیری‌های بین زمین و فشار روی حریف را در تیمش می‌بینید. ما اصلا نمیدانیم تیم استقلال از عقب بازی می‌کند؟ از جلو بازی می‌کند؟ از کناره‌ها قرار است سانتر کند؟ بازی عمقی را در دستور کار دارد؟ هیچ چیزش مشخص نیست! در دیدار با ملوان هم روی اشتباه آقای مازیار زارع توانستیم برنده شویم وگرنه در همان بازی هم به مشکل برمیخوردیم. چون حریفمان بی تجربه بود و قائدی آمد و چند حرکت کرد و به گل رسیدیم و یک پنالتی گرفتیم.

از تماشای فوتبال استقلال خوابتان می‌گیرد

بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: تیم‌هایی مثل سپاهان، گل گهر و فولاد وقتی وارد زمین می‌شوند می‌آیند فوتبال بازی می‌کنند. با نگاه به فوتبال این تیم‌ها میتوانید سبک و سیستم بازی آنها را بفهمید. وقتی بازی سپاهان و گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر ۲ تمام میشود نشان می‌دهد دو تیم روی یکدیگر کار کردند ولی در تیم استقلال اتفاق تاکتیکی و فنی را نمی‌بینیم. متاسفانه بازی آخر استقلال اینقدر کسل کننده بود که بیننده خوابش می‌گرفت.

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس باگل زورکی دور افتخار دارد؟!

شکست مس با گل زورکی دور افتخار دارد؟

وی در ادامه با اشاره به هیجانات فردی سرمربی تیم استقلال کنار زمین گفت: متاسفانه ساپینتو مربی است که کوچکترین تمرکزی روی کارش ندارد! حریفش را اصلا نمی‌بیند! آنها را آنالیز نمی‌کند. نگاهی به اتفاقات پایان بازی با مس کرمان باعث تأسف هر استقلالی می‌شود! ما تیمی‌که تازه به لیگ برتر آمده را در آن شرایط با یک گل زورکی شکست دادیم بعد از سوت آخر بازی، بازیکنان و کادرفنی روی سر و گردن یکدیگر پریدند و به سمت تماشاگران رفتند و دور افتخار زدند! مگر استقلال قهرمان آسیا شده است که این قدر شادی می‌کنید؟

ساپینتو بعد مس نباید تا صبح می‌خوابید؟

رجبی افزود: چرا سطح باشگاه استقلال را تا اینجا پایین آورده اید؟ آقای ساپینتو شما باید بعد از بازی ضعیف تیمت روبروی مسِ تازه لیگ برتری شده، تا صبح نمی‌خوابیدی! استقلال با این همه ید بیضا و دهها بازیکنانی که گرفته باید مقابل مس کرمان این بازی را ارائه دهد؟

منتظر شنیدن اسامی‌مشاوران استقلالم

رضا رجبی مجدداً تاکید کرد: من از آقای آجرلو سوال کردم اسم پنج نفری که به او مشورت داده‌اند تا یارگیری کند را بگوید. اگر این اسامی‌اعلام نشود من ساکت نمی‌نشینم. این باشگاه نامش استقلال است و افراد بزرگی در این باشگاه بودند. قرار نیست شما از جای دیگری به استقلال بیایید و هر کاری دلتان خواست انجام دهید.

استقلال مثل آبگوشت پر از گوشت است!/ تیم ساپینتو تیم نیست افتضاح است/ شکست مس باگل زورکی دور افتخار دارد؟!

جای خسرو حیدری روی نیمکت استقلال است؟

پیشکسوت استقلال در ارتباط با حضور خسرو حیدری روی نیمکت مربیگری این تیم توضیح داد: خسرو حیدری بازیکن خوبی بود و یک پسر فوق العاده مودب و محترم است اما آیا جای او روی نیمکت تیم استقلال است؟ خسرو حیدری چه کمکی می‌تواند به مسائل فنی استقلال انجام دهد؟ آقای حیدری شما برای چه آمده اید؟ کسی که خسرو حیدری را در این شرایط کنار سرمربی استقلال قرارداد در حق این باشگاه خیانت کرده است. در حق هواداران خیانت کرده است.

مردم جیب باشگاه را پر کرده اند این تیم را ببینند؟

رجبی در پایان یادآور شد: من یک سوال دارم؛ تیم امسال با پول چه کسانی بسته شده است؟ مگر نه این که با فروش سهام باشگاه به مردم جیبش پر پول شد تا این خریدها را انجام دهند؟ آیا این تیم همان تیمی‌است که مردم توقع دارند؟ تیمی‌که جلوی نفت مسجد سلیمان به چه کنم چه کنم بیافتد و یک موقعیت گل نداشته باشد؟ چرا یک هیجان در طول بازی از سوی تیم استقلال ایجاد نمی‌شود؟ البته، بله، هیجان وجود دارد اما فقط در کنار زمین! اما درون زمین دریغ از چهار پاس سالم رو به جلو، یک فرار از تله آفساید، یک کات بک و یک شوت! متاسفانه ما هیچ چیزی از این استقلال نمی‌بینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • آریا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مواظب باش آبگوشت ته نگیره که سی میلیون استقلالی گرسنه بمونن
    • استقلالی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      استقلال فقط نیاز به یک هافبک قدرتمند وسط زمین داره ... یه نفر مثل علی کریمی استرا ... جپارف شفر ... مجتبی حباری قلعه .... کاملا مشخص بود این تیم یه هافبک طراح میخواد همه هوادارا هم این رو گفتن ولی اینکه چرا باشگاه اقدام نکرد خدا عالمه فقط داشتن مهاجم میگرفتن ... تو این اوضاع بی هافبکی نمیدونم چرا از آمانوف استفاده نمیکنه
    • لنگی حقیر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      مرگ بهتر از خوردن یک چیزهائیه که لنگی ها عادت دارند بخورند.... هر روز ... هرشب ...
    • امید73 IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      آقای رجبی شما کجای این فوتبال هستی؟ همه گذشته شمارو میدونن، مدرکتم عین خودته
    • . IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      حالا این روش نشد بگه قلیه پیتی والا این تیم ابگوشت که نیست هیچی یجورایی بهش بگن شیر برنج به شیر برنج هم برمیخوره.خخخ خخخ
    • صبور باشیم IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      آقا رضا کارش درسته تحلیل هاش حرف نداره از نظر فنی و آنالیز واقعا نمونه هستش ولی برای استقلال فقط امیر اردشیر رو قبول داره ولا غیر !!!
    • ابرام US ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      از آبگوشت هم افتادیم . بابا تو انتقاد از یه اجنبی ٬ اگرحساب میراث ملی و سنت ها ی آبگوشتی رو نمی کنید حد اقل خود «آبگوشت» رو از چشم و چار ما نندازید .
    • رضایاک اصلی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خوب هم هستن😋
    • حسین IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      رجبی جان قلعه‌نویی به عنوان پیشکسوت با نفوذ وقدرتمند در ۸سال سیاه سلطانی فر حمایت از استقلال نکرد وفقط به فکر منافع خودش بود مطمئن باشید اگر آقای قلعه نوعی از خودش می گذشت وبه فکر استقلال بود
    • حقیقت IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      کیروش بزرگ هم جماعت لنگ مافیائی کثیف را خوب شناخت اما رجبی گویا شما نشناختی
  • نادر IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    از اول هم معلوم بود مربی نیست
    • هیس ....... IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      لنگی ها فریاد نمیزنند تا دربی هر چی میخواهید بگید هرچی ادا اطوار دارین دربیارید وقتی اون روز سوراخ سوراخ شدین اونم از جهات گوناگون متوجه میشین ساپینتو چیکاره س و سرورتون استقلال کجای فوتبال قرارداره
    • پرسپولیس IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      مثلا ضیف بودن کیسه چه ربطی به پرسپولیس داره شتر خان به خاطر شما وزیر رو هم کیسه کش کردن امسال دیگه بهونه ای ندارین پس گوخوری ممنوع
  • قاسم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ایوالله👌🏻
    • ناشناس IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      آقای رجبی ،درود بر شما آخه استقلال هم تیمه ،این تیم رو باید ببرندفوتسال بازی کنه نه فوتبال ، ساپینتو چه میدونه ارنج چیه ،بنده خدا معلوم نیست مربیه چیه ،بایدببرنش افغانستان یک مقدار یعنی چندسالی مربی گری کنه یک کم تجربه پیدا کنه
  • تاج کبیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    یکم زوده آقای رجبی برای این طور قضاوت کردن
    • علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👌
    • رضا یاک استقلالی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      به جانه خودم کله حرفاش درسته، اصلا این تیم هیچی نداره اصلا معلوم نیست برنامش واسه حمله چیه، الکی فقط توپو از سمته راسته زمین میبرن به چپه زمین و برعگس آخرشم کم میارن از ترسه توپ لو ندادن از وسطه زمین پاس میدن به دروازبان اونم میزنه زیرش بی هدف!!! اصلا آدم خندش میگیره بازیرو نگاه میکنه، وژدانن برین بمیرین بااین بازی کردنتون، دیگه تحمله هوادارا تموم شده بازی با پیکان اگه هجومی بازی نکنین حداقل 4تا نزنین، فشه که می‌شنوین از سکوها، بلیته دویست هزار تومنی می‌خریم که بیایم بازی هجومی و پر گل ببینیم نه اینکه صفر صفره جلویه تیمایه داغون، غیرت داشته باشین هجومی و نترس بازی کنین، اینقد پاسه رو به عقب ندین دق ندین هوادارو
  • مهرداد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دمت گرم آقای رجبی.بالاخره یک نفر پیدا شد عین حقیقت تیم رو مو به مو متذکر شد.اون قسمت"تشخیص- تغییر- بهبود"بسیار عالی بود.
    • استقلال قهرمان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      داره تیمو بهم میریزه
    • ایرانِ جان IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      سلام.اصلاح "آبگوشت پر از گوشت "دقیقا عالی بود.استقلال بازیکنان خوبی دارد ولی متاسفانه ساپینتو بلد نیست چجوری از بازیکنان استفاده کند!ضمنا استقلال باید تمرکز بر روی هافبک هایش داشته باشد،هافبک ها پا به پای مدافعان دفاع میکنند،هافبک ها پا به پای مهاجمان حمله میکنند هافبک ها..... ولی خب واقعا ساپینتو اصلا هافبک ها رو خوب راهنمایی نکرده!وگرنه مهدی پور واقعا یه هافبک طراح و بازیسازی بود که پارسال عملکردی، عالی داشت.
  • آریا IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دمت گرم آقای رجبی. این یارو گند زده با این بازی هاش
  • اشکان نژاد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کی گفته این یارو کارشناسه! برو آقا فقط مونده بود تو از ستاره تیم ملی پرتغال ایراد بگیری
    • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      بهترین بازیکن بودن به معنای بهترین مربی بودن نیست. همون طور که علی دایی یکی از موفق ترین فوتبالیست های ایران بود ولی در زمینه مربیگری چنان توانایی ندارن
    • Ali IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      وقتی کسانی مانند تو که حتی تمرین یکروزه مربیان آماتور و تازه وارد در مربیگری را ندیده ای تا چه برسد تمرین 120دقیقه ای را تحمل کرده باشی از بازیکنان و مربیان دیگر ایرادمیگیری درحالی که فقط چیزکی شنیده ای ،اما جناب رجبی که مانند پزشک حاذق و ماهر و باتجربه تمام کسالت ها و بیماری ها و میکرب و ویروس هایی که تیم به آن دچار شده را به قول آن تصنیف زیبا که میفرماید : گربه تو افتدم نظر چهره به چهره رو به رو شرح دهم غم ترا نکته به نکته مو به مو _همه را نکته به نکته می گوید ومانند یک پدردلسوز راهنمایی میکند آنوقت فرد و یاافرادی مانند تو چنین گستاخانه واکنش نشان می دهید و می دهند.
  • اکبر IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    یه آدم باوجود پیدا شد ایراد کلی این تیم رو بگیره
    • یداله IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      با وجود رو خوب اومدی
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    خخخخ یعنی ساپینتو رو کرد تو چاه مستراح و درآورد. دمت گرم بابا! چقدر فنی حرف زده بود
    • حسن IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خوب جایی برده 😄😄
    • اس اس آس تهران IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      گمونم دستی بر آتش (ببخشید همون چاه ) دارین ناقلا ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • امین IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      ساپینتو رو شست گذاشت😂😂😂😂😂
  • اس US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    فوتبالی که ادمی مثل شما باید بیرون بشینه بعد خسرو حیدری بشه بله قربان گو یه خارجی!توو ایران هیچ مربی خارجی جواب نمیده چون بازیکناش به حرف مربی خارجی گوش نمیدن!اون برانکو هم اگه موفق شد زمین و زمانو بابا مسعود براش راه باز کرد!امسال استقلال هیچی نمیشه!به استقلالیا قول میدم اخر فصل هم ششم یا پنجم میشیم!
    • هدایت IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👏👏👏👌👌👌
  • عزت الله بزرگ زاده IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بنده مربی درجه یک اسیا هستم و بازیهای استقلال رو دیدم. واقعا رضا رجبی درست گفته که این تیم هیچ برنامه ای نداره و فقط با خلاقیت بازیکنهاش و بدشانسی رقباش الان 7 امتیاز جمع کرده
  • ! IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    من یک سوال دارم؛ تیم امسال با پول چه کسانی بسته شده است؟ مگر نه این که با فروش سهام باشگاه به مردم جیبش پر پول شد تا این خریدها را انجام دهند؟ آیا این تیم همان تیمی‌است که مردم توقع دارند؟ تیمی‌که جلوی نفت مسجد سلیمان به چه کنم چه کنم بیافتد و یک موقعیت گل نداشته باشد؟ چرا یک هیجان در طول بازی از سوی تیم استقلال ایجاد نمی‌شود؟ البته، بله، هیجان وجود دارد اما فقط در کنار زمین! اما درون زمین دریغ از چهار پاس سالم رو به جلو، یک فرار از تله آفساید، یک کات بک و یک شوت! متاسفانه ما هیچ چیزی از این استقلال نمی‌بینیم. این پیشکوست استقلاله؟ یا تیم رقیب
    • ناهید IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اینها بخشی از متن بود. خودتون نمی تونستید نظر بدید؟ واقعا که
  • بهادر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    رفتارهای ساپینتو مشخص می کنه چیزی از فوتبال سرش نمیشه
    • استقلال قهرمان IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      داره تیمو بهم میریزه
  • سعید IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    واقعن استقلال بازی می کنه. تیم مجیدی خیلی برنامه داشت ولی این تیم اصلا فوتبال بازی نمی کنه
    • یوگا IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👎👎👎👎
  • شیش تایی ها IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    جووووونم ساپینتوووووووووو بابا از این مربی بهتر گیرتون نمیاد!
    • پرسپولیس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خخخخخخخخ جووووووونم ساپینتووووووووو
  • هما IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بالاخره یکی حرف حسابی زد
  • مهناز IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    عالی
  • مرضیه IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
  • مهسا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    خیلی عالی بود کیف کردم
  • محمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بیست
  • فرزام IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    من به شدت از ساپینتو حمایت می کردم ولی متأسفانه فوتبالی از استقلال نمی بینم
  • ثریا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    چرا تیم استقلال و بهم میریزید
    • کیسه سوز IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      دوست داریم. تو رو سننه؟ پر رو
  • رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای آجرلو! رضا رجبی راست می گه! چرا اسم مشاورین تون رو نمی گید ببینیم کی این سجاد شهباززاده رو گرفته برای تیم که دوزار بازی نمی کنه؟؟؟؟؟؟
    • سارا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👍👍
  • محسن IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بسته بابا! اینقدر تو کار استقلال نذارید خبرنگارهای لنگی ناهاری
    • هدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👍👍⭐⭐
    • فرانک IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      ناهاری؟👎👎
  • الهام IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آخه پرسپولیسم تیمه
    • شیرممد IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      بخواب بابا 👎👎
  • بانوی تاجی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    خیلی مودبانه بود و من باهاشون موافقم
    • کرمعلی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      من هم با شما موافقم.
  • زهرا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ما پرسپولیسا از این مربی راضیم
    • اس اس IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      تیم خودتون مگه تیمه
  • سوگند IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    جونم پرسپولیس که داره روز به روز بهتر میشه و استقلال که روز به روز داره بیشتر بهم می ریزه
  • کامران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    استقلالیها لطفا برگردن توی غارشون
  • توپ تانک فشفشه IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اوه اوه چه مصاحبه تندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب ساپینتو میره رضا رجبی رو می زنه
    • باد صبا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👏👏😄😄😄
  • میترا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    توروخدا دست از سر استقلال بردارید
  • ایران وطنم IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کلا دلار ها رو می ریزیم دور. این مرتیکه رو آوردن فقط کنار زمین فیگور و ژست دوزاری می گیره
    • اس اس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      به تو چه؟ دوس دارن بریزنشون دور. نخود آش
    • ناشناس IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      خب وقتی مربی گیرش نمیومد و فشار هوادارا زیاد بود آجرلو مجبور شد این مربی که کارنامه ضعیفی هم داشت رو بگیره این مربی فقط تیم عوض کرده ولی حالا که اومده بیشتر حمایتش کنیم شاید فرجی شد
  • کیومرث IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آفتابه آبی با نازلترین قیمت موجوده
    • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خیلی جالبه که هرچی آفتابست قرمزه اونوقت بیای به تیم دیگه نسبت بدی.یعنی مغزت در حد همین آفتابه بیشتر نرسید؟
  • نیما IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    فقط استقلال
    • استقلال نام ما دوچرخه کارما IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      سوراخه! 😂💙
  • سوراخ های آبی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اوخ جووون شروع کردن به زدن تیمشون. این کیسه ها باید برن تو غار و دوباره بعد 10 سال بیان زیر پرسپولیس
    • بیتا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      ببخشید اشتباهی دیسلایک کردم موافقم❤️❤️
  • شیرزاد IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    حیف ازون استقلال پارسال
  • مرصاد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    تیم آبگوشتی الشیشتقلال الکیسه فصل گذشته هم مورد الطاف بابا قرار گرفت تا بعد از ۱۰ سال یک جام بهشون اهدا کنن🚴‍♀️🚴🏿‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️
    • نادرشاه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      😄😄
  • ناشناس IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    پیشکسوت بعضی تیم ها پشت همدیگر رو خالی نمی کنند ، بله باید افرادی مانند خسرو حیدری و جباری و برهانی و ... کنار سرمربی باشن و تجربه کسب کنن و به تیم کمک کنند ،
    • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👏👏👍👍👍
  • خلیل استقلالی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این رضا رجبی! اگر تو خوبی چرا تیم نداری بنده خدا! یکی نیست تو رو ببره تو تیمش اینطوری داری استقلالو می زنی
    • نوراله IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      گاهی وقتها این اتفاقات پیش میاد. اگر کسی بیرون نشسته دلیل بر بی دانش بودنش نیست
  • ماهان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    استقلال سروره
    • عارف IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      ...مستراحه 😄😄😄
  • جواد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اصلا به ما چه
  • آجرپز IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    استقلال پولاشو ریخت دور با این مربی
  • روباه مکار IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این ساپینتو همه تونو گذاشته سرکار. از من بپرس
    • کبری IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      گربه نره کجاس؟
  • مرتضی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    👍👍👍👍
  • آبی ترین چهار مقدس IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    واقعا ساپینتو بعد بازی با مس چرا اونجوری شادی می کرد؟ من دقت نکرده بودم! یعنی بردن یه تیم دوزاری اینقدر برای قهرمان فصل قبل مهم و غیرقابل دسترس بود؟
    • سیرالئون IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      زنهارو دیده بود جوگیر شد😄😄
  • زهره IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    پرچم استقاال بالاس
    • شیرعلیا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      ته چاه
    • کیسه رئیس مافیا IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      با ساپینتو با پرچم بالا و سری بالا میریم به سوی افتخار (یعنی جایگاه واقعی اسدق لا ل دسته سوم)
  • تیربار آبی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این مصاحبه بود یا مسلسل خودکار؟ یه نفس یارو رو زده بود. دهن مهن نذاشته برای ساپینتو همه جوره صافش کرد
    • قوره IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      واقعا مسلسل بود😄😄👏👏
  • سحر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای رجبی چیکارش داری شاید آجرلو آبگوشت پرگوشت دوست دار۶
    • چوچول آبادی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      منم پرگوشت دوس دارم
  • نیاز IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
  • دیبا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    نظری نیس
  • یاغی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مواظب باشید آبگوشت نگیره🤣🤨
    • رجایی شهر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      😄😄😄😄گیراییش زیاده
  • رجب IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    سخنی نیست
    • پگاه IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      چه بد. یه چیزی بنویس حالا. قهر نکن
  • ایمان IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    لذت بردم
  • عرفان IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    گند زدن توی تیم رفته
  • سروش IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    👌🏻👌🏻👍👍
  • حسین IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    موافقم
  • مهدی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    عاااالی
  • ادرسان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    منم اقای رجبی موافقم تو این چهار تا بازی افتضاح بودیم،شهباززاده فوتبالش تموم شد هافبک خلاق میخوایم مهدی پور و رضاوند و مهری در حد تاج نیستن دوتا پاس خلاقانه نمیتونن بدن همش رو به عقب،شوت نمیزنن کرنرا و ضزبات ازاد هم که مهدی پور همشو خراب میکنه دو ساله
  • متین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بهترین کار
  • علی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای رجبی هنوز اول فصله به مربی خارجی باید فرصت داد با این سیاه نمائی بیش از حد فقط یک مشت لنگی رو خوشحال میکنی😏
  • تاج دو ستاره IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    خبر ورزشی هر ۱۰ روز یکبار با این آقا مصاحبه می‌کنه و اول مصاحبه هم ایشون‌ میگن همه مدارک و پرولایسنس داره! اقا اگر این همه چیزی داری برو یه تیم مربی گری کن ببینیم چیکار میکنه فقط میاد بگه من هستم با حرفای تکراری‌ش.
  • جواد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    در این که شیوه بازی تیم تاج کبیر تا کنون انتظارات را برآورده نساخته است شکی نیست اما انتقادات این بزرگوار از سر لطف و دلسوزی نیست، ایشان سال گذشته نیز از مجیدی به شدت انتقاد کرده واسم اورا فاقد برنامه خوانده بود و پس از قهرمانی سال گذشته سکوت کرده و پس از جدایی مجیدی از تاج کوشش فراوانی به عمل آورد که قلعه نویی به عنوان سرمربی انتخاب شود تا شاید همچون گذشته همراه او به عنوان آنالیزور یا با عنوان دیگر به تاج برگردد.این انتقادات تند و صریح نیز در جهت منافع شخصی و جلب توجه است وگرنه در حالیکه تنها چهار هفته از لیگ گذشته و تمام پیشکسوتان تاج هواداران را به صبوری و تحمل دعوت میکنند این انتقاد بیرحمانه اگر از سر کینه و منافع شخصی نباشد تنها نشان بی عدالتی منتقد می‌باشد
    • پرسپولیسی‌م چون آریایی‌م IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      تاج؟؟؟اقااشتباه کامنت گذاشتی!!! تاج شدرئیس فدراسیون فوتبال اون خبرش صفحه‌ی دیگریه،اینجاراجع ساپینتو واستقلال ودورافتخاربعدازشکست مس وهمینطورالعین صحبت شده...عه راجع العینم نیست اماخب بالاخره یادآوری بدنیست براعروس آسیا😉
  • امید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    فاتحه استقلال هم خونده شد
  • نازی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    پرسپولیسته
  • فرزانه IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مخالفم
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    👎👎
  • نصیر IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    چقدر چرت میگه این رجبی هر کس مربی میشه انتقاد میکنه انگار مورینیو هیچی بارش نیست باند قلعه نوعیه
  • محمدطاها IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    خب هر وقت فهمیدی که با چهار تا بازی نمیشه ساپینتو و تیمش رو قضاوت کرد و برای اینکه تاکتیک مورد نظر سرمربی تو تیم جا بیفته نیاز به زمان است بقیه چیزا رو هم متوجه میشی..به شکلی از تیم انتقاد نکن که وقتی سر و شکل گرفت و رو ریل برد افتاد شرمنده بشی‌..بنظرم فارغ از اینکه ساپینتو میتونه تیم رو قهرمان کنه یا نه اما باید بهش مثل مجیدی فرصت کافی رو داد..
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اصلابعث ساپینس نیست مگه فصل قبل استقلال چه طوری بازی می کردمجیدی بافجرفصل گذشته چه طوری بازی کردیک برصفرعقب بودکه داوربه ناحق پنالتی گرفت وبازی رومساوی کردفصل قبل استقلال افتضاح بودولی داورها کمیته انظباطی وسازمان لیگ کمک مجیدی کردن چندتابازی باخته روداور برای استقلال دیدکه تادقیقه ۷۰‌گل مساوی نزدبراشون پنالتی می‌گرفت تابازی مساوی شودیامساوی بودنی یک پنالتی می‌گرفت تابرنده شوندپس فصل قبل اگه صادقانه داورهاسوت میزددند استقلال باید۶جدول میشودنند
    • مرتضی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      تو یکی حرف نزن
    • لجند شیخی IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      درود به شرفت
    • شیش تایی ها666666666666666666666 IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      درود به شرفت
  • محمدان قشقایی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    باید روشن بشه این شهباززاده را کی برای استقلال خرید ودوست عزیز درست گفت مربی خارجی فایده ندارد برانکو از ذوب اهن شکست خورد ونمی امد مصاحبه ال مسعود به لنگ کمک میکرد بوسیله داورها... عنایتی باید مربی میشد
  • محمدان قشقایی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    باید روشن بشه این شهباززاده را کی برای استقلال خرید ودوست عزیز درست گفت مربی خارجی فایده ندارد برانکو از ذوب اهن شکست خورد ونمی امد مصاحبه ال مسعود به لنگ کمک میکرد بوسیله داورها... عنایتی باید مربی میشد
  • ک IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مربی و تفکرات مربی بسیار ثاثیرگذار است.مثل تیم ملی با این همه و لژیونر در زمان کی روش برابر کره همیشه سربلند بود ولی در زمان اسکوچیچ هیچ حرفی برای گفتن ندارد
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دمت گرم آقای رجبی خوب پته همه را ریختی اب بقولی ....به هیکل شون
  • مرتضی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    یکی نیست به این رجبی بگه جنابعالی الان کجای این فوتبال قرار داری ؟ میخواهی انتقاد کنی مثل آدم انتقاد کن این چه نحو حرف زدنه ؟
  • رضا IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بازیهای استقلال و پرسپولیس امسال منو یاد فوتبال خودمون تو سالن میندازه شانسی و هرکی هرکی و با جیغ و داد.این مربیها ارزش این دوتا تیمو از بین میبرن.ولی از بازی فولاد،سپاهان و گل گهر لذت میبرم.میبینی بازیکنا میفهمن دارن چکار میکنن و شانسی بازی نمیکنن و معلومه مربی دارن
    • بیتا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      مشخصه سپاهانی هستید کاری به تیم محبوب تون ندارم ولی لطفاً در مورد پرسپولیس نظر ندید و برای یحیی ما حاشیه نسازید ما ازش راضی هستیم #هر_چی_یحیی_بگه
  • کیسه حکومتی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کیسه با کمک بابا حمید، فدراسیون، کمیته انضباطی، کمیته استیناف و... تونست قهرمان شه فکر کردید هرسال این اتفاق می افته
    • .... IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      دور بر ندار هنوز اول فصله سیب تا بیفته هزارتا چرخ داره
  • ث IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    در لیگ ایران زور و قدرت بدنی بسیار موثر است.حتی داوران باید از مربی حریف بترسند و پرتاب اوت و اشتباه داوری هم اغلب باعث قهرمانی می شود
  • فرود IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    متاسفم برای چندتا مثلا هوادار لنگی که بجای اینکه چندتا حرف و بحث فنی بکنندتا مشکلات فوتبال مشخص بشه فقط بلدند مسخره بازی
  • فرود IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    .حالا نه اینکه تیم خودتون همه بازیها را پر گل برده بقیه تیمها را مسخره میکنید عالم و آدم فهمیده تیم شما چجوری بازیکن میگیره و اینقدر بریز و بپاش میکنه لااقل یه نگاهی به لنگ هم بکنید که چند ماه دیگه باید دوباره کجا را اختلاس بکنند
  • Amin IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    دقیقا این رجبی درست گفته از اول هم همه میگفتن دلال‌ها میخوان اینو قالب کنن به استقلال وهیچکس به این مربی امیدی نداشت
  • Aminتاجی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    امسال استقلال بااین همه ستاره باید حداقل 2جام می‌گرفت که بااین مربیه درپیتی نابود شد.واین ماهواداراییم که بایدحرص بخوریم مربی که هیچ کارنامه‌ی موفقی نداره وفقط از طریق دلال بازی وخوردن پول بیت المال آوردن خدا خونشونه خراب کنه آخه سپاهان مربی آورده شما هم رفتیدمربی آوردید
  • عادل IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    جناب آقای رجبی عزیز اگر انتقاد دلسوزانه بکنی ۴۰میلیون هواداران استقلال می پذیرند ولی اینکه مغرضانه قضاوت کنید پسندیده نیست تیم استقلال مثل بیت المال است وحق الناس است یعنی اینکه مال ۴۰میلیون هوادار است شما همین لنگ را ببینید تیم نفت اگر دقت می کرد وآن تک به تکهارا می زد ۴بر ۲جلو می افتاد لنگ با برخورد توپ به بازیکن حریف واشتباه صدرصد دفاع
  • مرتضی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    متاسفانه آقای رجبی حرف دل همه را زد،باور کنید درست میگوید،ای لنگی بفهم ای نفهم
  • سعید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    مشکل از شناخت نیست، ایشون مربی منطقی، تحلیل‌گر و هوشمندی نیست. احساسی و هیجانی عمل می‌کنه و قوه پیش‌بینی و پیشگیری نداره. میگید نه؟ پس صبر کنید و ببینید. وقتی تا نیم‌فصل کلی امتیاز از دست رفت.
  • مهدی US ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    کیسه کش بودن جرم نیست بیماریست
  • لهیا IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    اینو قبول ندارین که فصل پیش بزور استقلال قهرمان کردن
  • سیداسحق علوی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    آقای رجبی رفیق شیش قلعه هنوز یادم نرفته تیم پالایش گاز ایلام شما رو به عنوان مربی آورد واسه انتخاب بازیکن برا تیم اول درخواست پول میکردی عاقبتم خراب کردی تیمو منحل کردن فصل قبل خیلی مثل تو جوگیر میگفتن وامصیبتا ولی آخر فصل مثل لنگی ها گریه میکردی ساپینتو هیجانشو میخواد به زمین منتقل کنه اینم ی سبک تو دنیای فوتبال لطفا جوگیر نباشیم امسالم با حضور یحیی استقلال قهرمانه
  • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    اینقدر تعصب داره که اسمی از پرسپولیس و بازی زیبای آن نمی‌برد و از تیم گواردیولا نام می‌برد!
  • جواد IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    کلا پیشکسوت‌های فوتبال مملکت ما این طورن که اگه سمتی توی باشگاه داشته باشن ، تیم شون بهترین فوتبالو بازی می‌کنه و اگه سمت نداشته باشن تیمو تخریب می‌کنن
  • کامران زارعی IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    تو رو خدا تکلیفت روشن کن با همه سر بحث و دعوا داری اصلا خودت بیا جلو،حداقل یه نظر کارساز بده لطفا لنگیها هیس‌..... لنگ.لنگ.لنگ.لنگیسم
  • کاظم IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    کاملا درست میگه ،بدون هر گونه تعصب ،واقعا این مربی جز ادا واطوار چیزی نشان نداده وتا دیر نشده بايستي از سوی مسئولین استقلال وبا همفکری پیشکسوتان اقدام اساسی نمود .درحال حاضر جز فوتبالی بی هدف وکسل کننده ندیدیم ،حیف استقلال است که بااین وضعيت ادامه دهد...
  • فرهاد IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    سلام نه داداش ساپینتو داره حریف فریبی می‌کنه که دستش رو نشه مخصوصا" برای دربی!! استراماچونی هم با اون قابلیت های که داشت دیدید چند هفته اول یا مساوی میکرد یا با یک گل پیروز میشد اینم باید زمان بدیم بهش!!؛
  • لجند شیخی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    تا زمانی که از رو دست پرسپولیس بازیکن میگیریم نتیجش همین میشه،همیشه تا پیروزی دست میذاره رو یه بازیکن فرداش استقلال با دو برابر خریدش،نتیجش همین میشه دیگه همین پیروزی رو نگاه کنید هرچه بازیکن خریده با تفکرات سرمربیشون بوده و اینکه همه عاشق پیروزی بودن،ولی بازیکن ما عاشق پولن تا ،تاج اون از مردمند و رشید و...که همه میدونیم عاشق پیروزی بودن امسال همین شهباز زاده رفته بود ولی با پول آوردنش بابایی هم که همه میدونن عاشق پیروزی بود و اگه زنوزی تاجی نبود دوسال پیش اومده بود پیروزی ولی هرسال زنوزی تاجی مجوز بهش نداد،ولی امسال به عشق پول اومد تاج نه به عشق خود تاج تا وقتی هم اینطوری بازیکن بگیری نتیجش همین میشه
  • 6 IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    من كه راضيم ازش. خدا عمرش بده. از پرش هاي غلامپور هم نبايد كذشت كه روي سر همه خراب ميشه و براش فرقي نداره!!! خدايا اين كيسه رو از ما نگير...
  • رسول FI ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    اگر بزرگترین‌ مربیان‌ جهان را هم به خدمت بگیریم فوتبال ایران همین است که میبینیم در تکنیک در سطح بهترین های جهان همه برزیلی ولی توان بازی با تاکتیک مربی را ندارند چون بجای مدرسه فوتبال از پایه فوتبالیست های ایران همه خود ساخته هستند و از کوچه و زمین خاکی فوتبال را فرا گرفتن بارها دیدیم که هیچ تیمی توان پاسکاری بدونه اشتباه را ندارند بازیکن تیم سفید پوش میزند زیر توپ به قرمزها می‌رسد و برعکسش.حتی مربی حال حاضر تیم ملی هم این حرف زد که بازیکنان ایرانی توانش را ندارند که با تاکتیک مربی پیش بروند مثل یک راننده تاکسی شهری هستند در مقابل راننده های حرفه ای ماشین های مسابقه در رالی……….
  • علی.خ IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان، تنها کسی که تا الان ۲۰۰_۳۰۰تا مصاحبه کرده آقای رجبیه،برادر عزیز ما خودمون هم با این سبک بازی حال نمیکنیم ولی انتفاد چیزی رو درست نمیکنه،سپاس💙
  • محمد حبیبی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    اقای رجبی فوتبال خوبت رو با این حرفا خراب کردی شما درست میگی برو یه تیم بگیر مربیگری کن دست از سر استقلال بردارید
  • محمد حبیبی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    اقای رجبی شما. از فوتبال. هیچی نمیفهمی وگرنه یک بچه هم بازی رو ببینه نسبت به پارسال حداقل دوبرابر پاسها زیاد شده فقط ساپینتو احتیاج به زمان داره برای شناخت بیشتر اون وقت شما باید کشک بسابید
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    تا اینجا پیشکسوتان استقلال فقط تیم رو کوبیدن و سهم خواه هستن ، لطفا نظرات، نقدها و پیشنهاداتون رو جناب رجبی برای خودتون نگه دارید، با این سطح از سواد فوتبالی الان کجای فوتبالی ...
  • لنگ بی فکر CA ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    همتون فقط لبو دهنین ...خوبه خودت بیای روی کار ببینیم چحوری میرینی تیم ساپینتو کم کم عالی میشه بی زحمت ببندین پیشکسوتا زمان سلطانی فر گجا بودن ک دفاع کنن الان
  • مسعود IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    آقا رجبی میشه بگی شما تو تین‌جند ساله کجای فوتبال هستی اصلا تو بلدی کار شناسی کنی من که فکر میکنم اگه چیزی ام‌بلد بودی اینقدر از ف‌وتبادل دوری اونم یادت رفته جمع‌کن بابا خودتو اینقدر انتقاد نکن هنوز‌زوده تیکو به حاشیه نبر دم‌ گالتم ببند کاری دیگه ای نداری یه حا مشغول بشی دست از سر استقلال برداری
  • ssss IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    آقای رجبی اگه خودت جزو کادر فنی باشی بازم این حرفارو میزنی یا چون پولی بهت ندادن داری همه رو از دم تیغ میگذرونی
  • قلب آبی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    با همین فرمون هم برنده دربی ساپینتو خواهد بود، شک نکنید که گلممد ضعف بزرگ پیروزی ست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی