عصبانیت هافبک جوان از دست هم‌تیمی‌هایش/ این چه وضع بازی کردن است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدری هافبک جوان بارسلونا به شدت از عملکرد دو هم تیمی خود در دیدار مقابل بایرن‌مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شاکی بود.

پدری هافبک بارسلونا در جریان باخت ۲-۰ تیمش مقابل بایرن مونیخ از دو هم‌تیمی خود به شدت عصبانی بود. بر اساس گزارش های نشریه اسپانیایی ال ناسیونال، این ملی پوش اسپانیایی از عملکرد رافینیا و رونالد آرائوخو عصبانی شده بود.

رکورد ضعیف بارسلونا مقابل بایرن مونیخ ادامه یافت چرا که غول‌های کاتالان با نتیجه ۲-۰ در آلیانتس آرنا شکست خوردند. بلوگرانا در بیشتر قسمت‌های بازی تیم بهتری بود اما نتوانست از برتری خود استفاده کند.

پدری یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. با این حال، نمایش چشمگیر او در خط میانی برای کمک به بارسا در بازی کافی نبود. به گزارش ال ناسیونال، این بازیکن اسپانیایی از هم‌تیمی‌هایش به دلیل عدم خونسردی و عجله کردن هنگام در اختیار داشتن توپ ناراضی بود. ظاهرا این هافبک جوان احساس می کرد که هم‌تیمی‌هایش بیش از حد عجله می‌کنند که همین موضوع منجر به اشتباهات متعدد بارسایی‌ها شد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که پدری به طور ‌ویژه از رافینیا و رونالد آرائوخو عصبانی بود و از هر دوی آنها در طول بازی می‌خواست که بهتر بازی کنند و کمی خونسرد باشند. پدری با وجود سن پایینش به عنوان یک رهبر در رختکن بارسا و یک فرمانده در تیم درون زمین بارسا تبدیل شده است.

پدری تنها ۱۹ سال سن دارد و تاکنون ۸۱ بازی با پیراهن بارسا انجام داده و ۱۲ بار نیز برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی