نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
توضیح مدافع محبوب برانکو درباره زمان بازگشتش به فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس قصد دارد در نیم فصل دوم لیگ برتر به فوتبال برگردد.

محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می‌آید.

انصاری که قبلا و در زمان حضورش در پرسپولیس هم مصدومیت‌های طولانی مدتی را تجربه کرده بود، در بازی اول فصل گذشته و در جریان دیدار مس رفسنجان و سپاهان در اصفهان دوباره مصدوم شد.

در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های آن بازی مصدومیتی دلخراش برای محمد انصاری پیش آمد و در نهایت این بازیکن پیش از پایان نیمه اول تعویض شد و جای خود را به مهدی ترکمان داد. در دقیقه ۳۹ در تقابلی که میان انصاری و مغانلو نزدیک محوطه مس پیش آمد برخوردی میان این دو بازیکن رخ داد که داور خطای انصاری را تشخیص داد اما مدافع چپ مس پس از آن صحنه دیگر قادر به ادامه کار نبود.

انصاری پیش از این هم دو بار دچار مصدومیت‌های شدید شد و این نگرانی وجود داشت که او دیگر نتواند به میادین بازگردد. انصاری که زمانی مدافع محبوب برانکو در پرسپولیس به حساب می‌آمد در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ با بدشانسی‌ بزرگی مواجه شد و از آن زمان مصدومیت‌های او ادامه دار بوده است.

مصدومیت رباط صلیبی در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز او را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرد و در بازگشت به تیم، دوباره از ناحیه رباط صلیبی در دوران آماده‌سازی بعد از شیوع کرونا مصدوم شد و پس از آن نیز جایی در تیم یحیی نداشت تا در نیم فصل به مس رفسنجان کوچ کند. او در مس هم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران حضور فعالی در ترکیب نداشت تا لیگ بیستم را نیز از دست بدهد.

 انصاری که با شروع لیگ بیست و یکم به ترکیب تیمش برگشته بود، دوباره دچار مصدومیت شد و کل فصل را از دست داد. انصاری حالا و بعد از گذشت بیشتر از یکسال از آن اتفاق و انجام عمل جراحی، آماده حضور در میادین است. این بازیکن که قبلا سابقه حضور در تیم ملی را هم در کارنامه دارد، در بازی این هفته پرسپولیس و مس کرمان یکی از میهمانان ویژه این بازی بود و با حضور در ورزشگاه آزادی بازی تیم سابقش را از نزدیک تماشا کرد.

در حاشیه این بازی برای انجام مصاحبه نزد انصاری رفتیم تا آخرین وضعیتش را جویا شویم. با این حال مدافع محبوب برانکو و پرسپولیسی‌ها اعلام کرد علاقه ای به انجام مصاحبه ندارد و به درخواست ما برای انجام مصاحبه پاسخ منفی داد.

با این وجود انصاری در خصوص زمان بازگشتش به میادین و اینکه به کدام تیم خواهد رفت اینطور توضیح داد: خداراشکر شرایطم خیلی خوب است و کاملا آماده بازگشت مجدد به فوتبال هستم. به امید خدا در نیم فصل دوم به فوتبال بازخواهم گشت ولی اینکه در کدام تیم بازی خواهم کرد، هنوز مشخص نیست. گفتنی است یکی از تیم‌های خواهان انصاری مس کرمان است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن را در نیم فصل دوم با پیراهن این تیم ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی