نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سرخیو بوسکتس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و تنها بازمانده جام‌جهانی ۲۰۱۰ از فوتبال ملی کنار رفت.

سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی اسپانیا آخرین بازمانده تیم قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ هم پیراهن لاروخا را از تن درآورد.

بوسکتس در پیامی در اینستاگرام خداحافظی‌اش را تأیید کرد و نوشت: «مایلم اعلام کنم که بعد از حدود ۱۵ سال و ۱۴۳ بازی ملی، سرانجام زمان خداحافظی‌ام با تیم ملی فرا رسید. می‌خواهم از تمام افرادی که در این مسیر طولانی مرا همراهی کردند قدردانی کنم. از همه مربیانم از ویسنته دل‌بوسکه که به من فرصت انجام اولین بازی ملی‌ام را داد تا لوئیس انریکه که تا آخرین لحظه در کنارش بودم، تشکر می‌کنم. آنها سبب شدند که من از روزهای حضورم لذت ببرم.»

بوسکتس ۳۴ ساله روز ۱۱ فوریه سال ۲۰۰۹ برای اولین بار به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شد و یک ماه بعد مقابل ترکیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ اولین بازی ملی‌اش را انجام داد. او در رده ملی جزو پرافتخارترین بازیکنان دنیاست چرا که نه تنها سال ۲۰۱۰ قهرمان جام جهانی شد و دو سال بعد نیز با این تیم یورو ۲۰۱۲ را فتح کرد. بوسکتس تنها دو گل ملی در کارنامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    کاش کمی از مرام شما تو وجود بعضیا بود ، واقعا خیلی رو میخاد یا اینا اینقدر اون کارو کردن هیچی براشون غیرطبیعی نیست ، بابا بوسگتس خداحافظی میکنه تو زنگ میزنی (( اقا فلانی چی شد قرارداد کیروش؟ من برا جام‌ ملتها آمادم؟
    • ورزشی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      در ایران اگر قرار باشد مانند کاپیتان بوسکتس عمل شود کل اعضای هیئت رئیسه و مجمع انتخاباتی و رئيس فدراسیون و نواب رئیس و روسای دپارتمان ها و کمیته های فدراسیون و روسای هئیت های استانی و شهرستانی و کل کادر سرپرستی تیم ملی و صد در درصد بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال باید خداحافظی کرده و بروند ( حتی 90 درصد کارمندان فدراسيون هم باید بروند)
  • داریوش IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    اقای حاج صفی که در همه عرصه ها گند زدی، و وظیفه اصلیت رو همون فوتبال بدونیم، ازت هیچ نکته مثبتی دیده نشد و فقط جای بهتر از خودت رو گرفتی.. هم جلالی از استقلال هم امیری پرسپولیس، پاسوز تو شدند.. از اونور هم حاشیه درست کردی در تیم.. خودت میری یا...؟
  • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    در فوتبال خدا حافظی کردن با دعوت نشدن یک معنی دارد. ایکاش میموند و تجربه پنجمین حام جهانی را هم برای کشورش بارمغان میآورد
  • مهدی نوری IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    حاج صفی نه که بدترین کاپیتان نبود بلکه بی لیاقت ترین‌هم بود اگه جای حاج صفی امیری یا نورافکن یاهربازیکنی دیگه ای بود بخدا تیم فوتبال ایران هم یازده نفری میشد بخدا ما جلوی آمریکا کم نمی آوردیم
  • جوان بیکار IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    یه عده بی عرضه ی خائن . رفتن وبا اون بازیه تحقیرآمیز آبرو ریزی کردن . به پرچم و سرود ملی ایران عزیز بی احترامی کردن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی