نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش رسمی فدراسیون قطر به توافق با کی‌روش/ میزبان جام جهانی در آستانه بستن قرارداد خبرساز
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت که قرارداد سانچس اسپانیایی را که توانست تیم را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند تمدید نکند.

 تیم ملی فوتبال قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ با هدایت فلیکس سانچس اسپانیایی ناامید کننده ظاهر شد.

پیش بینی‌ها حاکی از این بود که قطر به دور بعد راه پیدا می‌کند اما این تیم در هر سه بازی خود شکست خورد تا میزبان وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشد.

فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت که قرارداد سانچس اسپانیایی را که توانست تیم را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند تمدید نکند تا  این مربی رسما به کار خود در نیمکت عنابی‌ها پایان دهد.

رسانه‌های قطر شب گذشته اعلام کردند که کارلوس کی‌روش به توافقات اولیه با فدراسیون فوتبال قطر دست پیدا کرده است و به نیمکت تیم بسیار نزدیک شده است.

فدراسیون فوتبال قطر در واکنشی کوتاه به انتخاب سرمربی جدید گفت: به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب می‌کنیم.

روزنامه الوطن هم از کارلوس کی‌روش و روبرتو مارتینس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک به عنوان دو گزینه اصلی و نهایی برای جایگزین سانچس یاد کرد و نوشت که شانس کی‌روش بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عادل IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    حالا بريد دنبال مربي براي خودتون بگرديد ! احتمالا زيدان و مورينيو و گوارديولا براي عقد قراداد با ايران از استرس خواب و خوراك ندارند ..! البته هنوز يكسال وقت انتخاب مربي داريم !اصلا عجله نكنيم ! نهايتأ يك ماه قبل از جام ملت ها مربي مثل اسكوچيچ انتخاب مي كنيم و اگر هم مربي موفق نشد همه كاسه و كوزه ها رو سر مربي خراب مي كنيم ، اگر هم كه موفق شد گلي به جمالش !پوست اندازي ، اردو تداركاتي ، بازي تداركاتي و آناليز حريفان كيلوئي چند ! ما بهترين و باهوش ترين بازيكنان دنيا را داريم و به راحتي با تيكي تاكا و فوتبال مالكانه حريفان را يكي يكي شكست مي ديم .فعلا تا فرصت داريم طرفدار و پيشكسوت و بازيكنان و گزارشگر و نشريات و فدراسيون بزنيم تو سرو كله هم و راجع به همه چيز نظر بدهيم ….
    • Amir IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      ولشون کن بابا اینا لیاقتشون همون مجیدی و قلعه نویی هست.. اگه یذره فهم و شعور قطر رو داشتن ک کارشون به اینجاها نمیکشید، یه روزی برسه حسرت همین کی روش رو بخورن، صد حیف
  • مجید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    امیدوارم هرچه زودتر کیروش با هر تیمی غیر از ایران به توافق برسه
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    اگر بره قطر، قطعا کیروش باید فوتبال دفاعی ارائه بده تا جواب بگیره، چون قطر اندازه یه شهر ماست، بازیکن نداره، بازیکنای تکنیکی نداره، کمبود داره شدید، دوما برای اینکه هرطور شده قطر رو به یه جامی چیزی برسونه، قطعا بازی تدافعی ضدحمله ترتیب میده تا شاید به نتیجه برسه با بضاعت بازیکنانی که داره.
  • Amir IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    یعنی لیاقت ماها همون مربیای ایرانی هستن، قطر بیشتر از ایران عقلش میکشه ک با این همه پول میره سراغ کیروش. فوتبال ایران روب نابودیست با این ادما
  • ع ق قطر QA ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    مبارکه مبارکه اقا می خوان رئیس و اعضای هیئت رئیسه را بدیم ؟ کیروش به تنهایی نمیتونه شاه کار ما تو جام جهانی را تکرار کنه مارکار را چی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی