نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آقای گل با پرسپولیس به مشکل خورد/ پای داییِ علیپور به ماجرا باز شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس باید به صورت تمام و کمال مطالبات مهاجم اسبق خود را بپردازد.

رأی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس باید مطالبات علی علی‌پور مهاجم سابق خود را به این بازیکن بپردازد. در این رأی اعلام شد که باشگاه پرسپولیس مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان باید به این بازیکن پرداخت کند.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال این بود تا با این بازیکن مصالحه کرده و بتواند با گرفتن تخفیف، در چند قسط این پول را بپردازد، اما این توافق حاصل نشد.

چندی پیش دایی علیپور در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مدیران این باشگاه مذاکراتی انجام داد، اما نه‌تنها توافقی به دست نیامد، بلکه دایی مهاجم سابق پرسپولیس اعلام کرد که آنها همه ۹۰۰ میلیون تومان را می‌خواهند و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس باید این پول را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌های خود را تسویه کند و در این راستا باید این باشگاه به‌زودی پول مهاجم اسبق خود را بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • احمدی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    تو جامعه ی ما باید گرگ باشی وگرنه کلاهت پس معرکه است ، شما ببین این بنده خدا آقای علیپور چقدر بازیکن موثر و گلزنی برای پرسپولیس بود و هنوز جای خالیش حس میشه ، کمترین دستمزد را تو تیم می گرفت، هنوز ک هنوزه همون پول کم هم بهش ندادن ، دنبال این هستن ک بهش ندن یا ازش تخفیف بگیرن ، یعنی آدم مظلوم همه جا حقش خورده میشه ، میخواد مدرسه باشه میخواد سربازی باشه میخواد بازیکن تیم فوتبال باشه ، آقای درویش برادر عزیز پول این بنده ی خدا بهش بده ، ایشون خیلی حق گردن تیم داره ، نکنید بخدا دارید ظلم میکنید ، عاقبت ظلم هم ک معلومه چی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی