پشتکار هواداران استقلال جواب داد/ یک خبر خوب درباره ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دغدغه‌های مهم هواداران استقلال در روزهای گذشته محکومیت ۴ جلسه‌ای سرمربی تیم شان بود که ظاهراً قرار است کاهش یابد.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال و البته فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که به احتمال زیاد حکم سنگین محرومیت و جریمه سرمربی پرتغالی استقلال شکسته می‌شود. قطعاً این خبر می‌تواند برای طرفداران استقلال که در روزهای گذشته به عنوان حامیان اصلی ریکاردو ساپینتو نقش موثری در این زمینه بازی کرده بودند امیدوار کننده باشد.

حمایت همه جانبه هواداران استقلال در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی مشخص می‌کند که مدیران باشگاه استقلال را به خوبی بر آن داشتند تا اقدامات موثری در جهت رفع یا کاهش میزان محرومیت و محکومیت سرمربی استقلال انجام بدهند. کما اینکه فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در روزهای اخیر در این باره مسائل مختلفی را مطرح و از اقدامات وکلای باشگاه استقلال برای شکستن حکم محرومیت سرمربی استقلال خبر داد.

علاوه بر این علی فتح الله زاده نیز در تمرین روز پنجشنبه استقلال به هواداران حاضر در کمپ زنده یاد حجازی اعلام کرد حکم محرومیت ساپینتو به زودی می‌شکند.

پشتکار هواداران استقلال جواب داد/ یک خبر خوب درباره ساپینتو

از نزدیکان به باشگاه خبردار شدیم فردا به عنوان اولین روز هفته کاری فدراسیون فوتبال قرار است مسئولان کمیته استیناف در این باره تشکیل جلسه بدهند که اخبار پشت پرده از تصمیمات اعضای این کمیته حاکی از آن است که به احتمال زیاد حداقل یک جلسه از محرومیت ساپینتو کاسته می‌شود. ضمن اینکه شاید با توجه به عذرخواهی رسمی سرمربی استقلال طبق انشای حکم اولیه از سوی کمیته انضباطی این رای به نصف تقلیل پیدا کند.

ناگفته نماند؛ با توجه به محرومیت های در نظر گرفته شده برای ساپینتو این مربی در حاشیه بازی تیمش مقابل نساجی مازندران نیز قطعاً محروم است و بازی را باید از روی سکوها در ورزشگاه وطنی قائمشهر نظاره گر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    تیم پرطرفدارنساجی باید کیسه را پاره کند وقت انتقام است مازندرانی ها ورزشگاه راپر کنید وحامی تیم باشیم
    • تاج💙💙💙 IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      بیچاره لنگی ها کارشون به کجا رسیده که دست به دامن نساجی شدن😂😂😂
    • قلی زاده IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      همه هم که درورزشگاه جمع بشید هواداران استقلال ایران زیادن به آخر جدول هدایتتون میکنیم ... نساجی تیم نبود با مطهری که هیچ درهیچ
  • کاظم۱۲۳ IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سلام ساپینتوبایدبخشیده شورای عادلانه نیسث
  • حمید کهنه‌سرباز تاج‌کبیر GB ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    هوادار استقلال و هوادار نساجی مازندران به امید برد شیرین َم مقابل نساجی مازندران
  • حسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بله دیگه!! یه حکمی رو ناعادلانه و از مسیر اشتباه صادر کردین که بعدش با کاهش یا بخشش محرومیت ساپینتو، زبون یه عده دراز بشه که آره به استقلال لطف شده و باید برای ما هم فلان کنید و فلان مربی و بازیکن رو ببخشید!! شما فقط با این رای ناعادلانه و اساسا اشتباه قصد امتیازدهی به تیمی دیگر را داشتید که به ظاهر تا الان موفق هم شدین! هرکسی کمترین انتقادی کنه بلافاصله با دستور موقت محروم و تعلیق میشه الا یک تیم که مربیش سابقه حمله به داور و توقف بازی رو مکرر داره، بازیکنش هوادار رو تحریک به داور و ارکان مسابقه میکنه، سرپرست تیمش تهدید می‌کنه علیه فلان شخص اگه رای صادر بشه هوادار رو به خیابان میاره و.... اما همون تیم حاشیه امن داره و ظاهراً توی فدراسیون و همه ی کمیته ها سهمیه و حق وتو داره! ....م تو این قضاوت و عدالت شما. این عدالت نیست! این عین وقاحته
    • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      دمت گرم کامل و درست بیان کردی
    • درجواب کاجی معیشتی خور IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      اولاً این داره ازهواداران قائمشهری میخوادورزشگاه راپرکنندچه ربطی به سرورتون داره که از اینکه زیرش تشریف داری فشاربهت اومده دوماًکاهش محرومیت ساپی لگدپرون ازبیانیه‌کمیته عنضباطی که بهانه اشتباه تایپی کردندتابلوبودوربطی به سمیعی تفاله ی بازمانده باندفاسدنابلد آجرلونداره سومامربی نساجی یک مربی هست که مثل مربیان تیمهای هوادار ونفت مسجدسلیمان دنبال ضدفوتبال نیست وبردکیسه حتمی هست مگرازبی عرضگی ساپی کوچولو امتیازبگیره
  • سعید تاجی💙👑 IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    دولت ار نام تاج از هواداران تاج کبیر می‌ترسه و اذیت میکنه
  • غلامررضادولت آبادی استقلالی دوآتیشه IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    مربی خوب ومتعصب باشه مقابل ظلم بایدبایستد
  • ناشنوا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    ساپینتو در این مدت که در ایران حضور داره متوجه خیلی چیزها شده حالا بماند که چه چیزهایی همگی میدونن منظور من چیه اونم دستور از بالا واسه ضد حال زدن من یک هوادار فولاد هستم باید بگم متاسفانه این ریاست بازیها علیه تمام تیم هایی که روی نوار موفقیت میفتند تمومی نداره چه استقلال باشه چه فولاد چه سپاهان چه سایر تیمها
  • ناشناس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    استقلال امثال هم قهرمان میشه خودتونو به زحمت نندازین 💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی