نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
۳ |
۰
ادعای عجیب مدیر تیم پرسپولیس در تبریز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در یک بازی خوب و تحسین بر انگیز تراکتور را در تبریز شکست داد تا هم چنان یکی از سه تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

بعد از مصاف تراکتور – پرسپولیس که با نتیجه ۳-۲ به سود تیم میهمان پایان یافت، یحیی گل محمدی همانند دیدارهای قبلی در کنفرانس شرکت نکرد و دستیارش را به کنفرانس خبری فرستاد!

مدیر تیم پرسپولیس بعد از عدم حضور یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری موضوع عجیبی را مطرح کرد. او گفت:« هیچ اجبار و ابلاغیه‌ای وجود ندارد. سرمربی ما تصمیم گرفته است که کمکش را بفرستد. من در جریان اجبار و ابلاغیه نیستم، ولی در نهایت تصمیم این بود که دستیار گل‌محمدی شرکت کند، با این حال برخورد خوبی هم نمی‌شود.»

طبق قوانین فوتبال حرفه ای حضور سرمربی در کنفرانس خبری پیش از بازی و بعد از بازی قطعی است و سرمربی این حق را ندارد، کس دیگری را به جای خود به کنفرانس خبری بفرستد و در غیر اینصورت با جرایم نقدی سنگین مواجه می شود. جرایمی که اتحادیه قاره ها در مسابقات بین المللی و هم چنین فدراسیون های ملی برای مسابقات داخلی برای سرمربی به خاطر عدم حضور در کنفرانس ها در نظر می گیرند، این قدر سنگین است که هیچ سرمربی ای به خود اجازه عدم حضور در کنفرانس خبری نمی دهد، اما در ایران این قانون درست رعایت نمی شود تا جایی که هر مربی دلش بخواهد در کنفرانس شرکت می کند و هر کس نخواهد به راحتی قید حضور در نشست را می زند و برخی از مربیان هم به نوبت دستیاران خود را به کنفرانس خبری می فرستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی