طعنه سنگین مورایس به سیاوش یزدانی/ بازی ما و پرسپولیس طبیعی نبود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی دوباره به صحبت‌های سرمربی پرتغالی تیم سپاهان می‌توان دریافت که این مربی باتجربه هنوز نسبت به اتفاقات رخ داده در جام حذفی مشکوک است.

شاگردان ژوزه مورایس در دیدار مقابل پرسپولیس در شرایطی با نتیجه یک بر صفر برنده شدند که یک تغییر عمده در ترکیب خط دفاعی این تیم نسبت به بازی جام حذفی به چشم می خورد. در بازی جام حذفی سیاوش یزدانی مدافع تازه سپاهانی شده استقلال دو بار با خطای پنالتی تیمش را به دردسر انداخت و در نهایت خودش هم از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان ۱۰ نفره به پرسپولیس ببازد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از پیروزی سپاهان در تهران مقابل پرسپولیس گفت: «در آن بازی‌ اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان ما بازی خودشان را انجام ندادند. آن هم در دیداری که ۱۲۰ دقیقه طول کشید و نمی‌توانستیم بگوییم خوب بازی کردیم. مسئولیت آن باخت هم با من بود ولی در ۹۰ دقیقه بازی ۲ بر ۲ مساوی بود و موقعیت پنالتی هم برایمان رخ داد که نمی‌توانست طبیعی باشد و دو گل در وقت‌های اضافه خوردیم. از این اتفاقات برای آینده یاد می‌گیریم و برای بهتر شدن فردا، زندگی می‌کنیم».

 به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تیم سپاهان در این مدت با بررسی شرایط بازیکنان تیمش به این نتیجه رسیده که اتفاقات مربوط به بازی جام حذفی طبیعی نبوده که به این شکل صراحتاً در صحبت هایش این مطلب را به زبان آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بهمن IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    کور بشی منظورش داور بود ،مورایس نتونست واضح بگه اما بازیکنا واصح اشاره کردن دو پنالتی مسخره
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    در بازی جام حدفی که در حقیقت دوگلی که سپاهان زد اولی گل به خودی اسماعیلی فر بود ودومی هم آفساید.
  • طلائی دلان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    باعین حال انسان جایز الخطاست وخطای سیاوش ازعمد نبود ما دوستش داریم برامون بدرخشه💛💛💛💛💛👏
    • کلنگلیس IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      منتظرباش بدرخشه ....اگه به این بازیکن هزارتومن بدی تیمشرو نابود میکنه بازیکن بی اخلاق وپولکی وکاملا بدون تعصب
  • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    باخت سپاهان ب پیروزی تو جام حذفی قطعا ی سری اتفاقات پشتش بود از نظرمن‌میخواستن جام حذفی برن کنار تابتونن تولیگ صدرنشین بمونن وازهمه تر احمدزاده ورضاییان‌مغانلو تواون بازی افتضاح بودند ...همین امروزم خطاهای بی مورد مغانلو احمدزاده رو شاهد بودیم وموقعیت های ک مغانلو از دست میداد
  • زیگزاگ IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    شما چه تفسیرهای عجیب و غریبی میکنی. واضح داره در مورد داوری صحبت میکنه.
  • زیگزاگ IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    تیترهاتون داره به هجو کشیده میشه. تو رو خدا یه فکری بکنید. اینطوری نه تنها خوانندهاتون بیشتر نمیشن، بلکه اعتماد رو از بین میبرید.
  • تاج سرورلونگ IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    ساپینتو زود فهمیدکه سیاوش یزدانی داره خیانت میکنه به استقلال واخراجش کرد
  • عادل سیاهییی IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    آره راست میگه مورایس بودن سیاوش با نبودن کمک داور اول جام حذفی با کمک داور اول بازی لیگ یکی نبود خواهش میکنم مسئولان پرسپولیس از کمک داور اول شکایت کنندکه پشت به نیمکت سپاهان بود آنالیز کنند شما از دقیقه ایی که بازی شروع شد و خطا روی محمد عمری شد نگرفت و بعد خطاهایی که روی پریرا شد و برعکس به نفع سپاهان پرچم میزد این بازیکن تمرکز خودشو از دست داد و موجب اخراج پریرا شد همینطور نیمه دوم خطایی که روی امیری شد و به نفع سپاهان اوت گرفت ولی داور وسط خطا روی امیری گرفت ببینید و اگر فدراسیون کاری نکرد شکایت حقوقی به آگاهی نیروی انتظامی و مراجع قضایی بکنند واگر نتیجه نگرفتند که این داور مشکلی نداشته من دیگه فوتبال نگاه نکنم و از همین حالا میگم سپاهان قهرمانه هرچند ده نفره شدن پرسپولیس و بعد مصدومیت پورعلی گنجی تیرخلاص به پرسپولیس زد وگرنه سپاهان با یک باخت زیبا تهران را ترک میکرد
  • کمیته غیرانضباطی لنگی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    معلومه بود آن باخت عادی نیست وقتی دو پنالتی معیشتی تقدیم سوگلی حکومت لنگ عبده میشود و همان شب بابا حمید لنگی سقوط میکند احتمالا بی ربط نیست امروز هم بازیکنان تیم سوگلی اصلا به محوطه هیجده قدم سپاهان نرسیدن و گرنه پنالتی معیشتی و پنالتی سایه آماده و حاضر بود افسوس که بابا حمید هیچ کاری از دستش بر نیامد تا سوگلی را نجات دهد ،،،اطلاعیه کمیته انضباطی لنگی من باب حمله وحشیگرانه هواداران قوم غارنشین عبده به بازیکنان و کادر فنی سپاهان تیم سپاهان به مبلغ 5میلیارد ریال جریمه و هواداران وحشی لنگ عبده تقدیر و تشویق خواهند گردید ،،،،کمیته انضباطی من باب حمله یایا هوچیگر اعظم به کمک داور بازی فولاد خوزستان و سوگلی عبده یایا هوچیگر اعظم نیز مورد تقدیر و تشویق قرار میگیرد ،،،قانون جنگل لنگی (کمیته غیر انضباطی لنگی)
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فکرکن تاسیون ازضررداوری بگن.خیلی خنده داره
  • سارا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    لنگی ها با اون دو پنالتی هم جایگاهی ندارن جون یحیا خخخ
  • سارا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    سیاوش خوب نیست استقلال راداشت ویران میکرد اخراجش کردند تیم ما(سپاهان)هم بایدحواسش راجمع کندتاخرابمان نکند پیشنهادسازنده ایی دارم ایشان رابه پرسپولیس بدهید تورابخداتابخدمت آنها برسد لااقل
  • طوفان آبی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    لنگ دوباره زور داوری که باخت آخه دفاع دو متر پر کرده بود چند سانتیمتر که بود بگیم کمک داور اشتباه کرده عمداً آفساید گرفت با ناداوری بازهم نبردین لنگیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی