نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آخرین خبر از انتخابات جنجالی هیات فوتبال فارس و فایل صوتی خبرساز/ سازمان بازرسی و دادستانی شیراز دست به کار شدند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نامزد انتخابات هیات فوتبال فارس، از ورود سازمان بازرسی و دادستانی شیراز به انتخابات جنجالی هیات فوتبال فارس خبر داد.

انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس در دوم اسفند سال گذشته برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت. پس از انتخاب قنبری به عنوان ریاست جدید هیات فوتبال فارس نیز صحبت‌های در مورد تخلف و ابطال این انتخابات مطرح شد.

بر این اساس علیرضا زارعی یکی از نامزدهای انتخابات هیات فوتبال فارس از ورود سازمان بازرسی و دادستانی شیراز به این انتخابات خبر داد و اظهار کرد: بعد از اینکه حق اینجانب در انتخابات تضییع شد به مراجع مختلف شکایت کردم و خواستار ورود مراجع قضایی و امنیتی به تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس شدم. در جلسه‌ای که امروز با دادستان شیراز داشتم در مورد تخلفات شکل گرفته در این جلسه و همچنین فایل صوتی که از اینجانب با هنرپیشه رئیس سابق هیات فوتبال فارس مبنی بر درخواستی نامتعارف برای تایید صلاحید من در انتخابات منتشر شده است، صحبت‌هایی را عنوان کردم.

زارعی افزود: در همین رابطه بازرسی کل کشور در شیراز هم پرونده‌ای در مورد اتفاقات و تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس تشکیل داده و دادستانی شیراز منتظر گزارش این نهایی این نهاد است.  

بر اساس این گزارش، دوم اسفند سال گذشته بود که مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال، براتی مشاور و عضو هیات ریسه فدراسیون و حیدر صفرپور رئیس وقت اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان نایب رئیس مجمع با حضور روسای هیات فوتبال شهرستان‌ها و کاندیدها برگزار شد و حسین قنبری در یک انتخاب پر حرف و حدیث به عنوان رئیس هیات فوتبال فارس انتخاب شد.

آخرین خبر از انتخابات جنجالی هیات فوتبال فارس و فایل صوتی خبرساز/ سازمان بازرسی و دادستانی شیراز دست به کار شدند

 بعد از این انتخاب تعدادی از پیشکسوتان و روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها نسبت به نحوه برگزاری این انتخابات نسبت به عملکرد حیدر صفرپور رئیس اداره کل ورزش و جوانان فارس معترض شدند که چرا وی در مقابل تخلفات صورت گرفته در این مجمع سکوت اختیار کرده است. البته نحوه برگزاری این انتخابات به گونه‌ای بود که حتی صدای آیت اللهی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال را هم بلند کرد که وی طی نامه ای از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه درخواست رسیدگی به این موضوع و تقاضای برگزاری مجدد مجمع بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال را داشت.

پیش از این هم آیت اللهی در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی فارس عنوان کرده بود: هنگام شروع مجمع تاج گفت زارعی پشت در مجمع باشد تا بگویم وارد شود. او را ۴ ساعت پشت در نگه داشتند و در مجمع کار خلاف قانون کردند. یک خلاف راه ندادن زارعی بود. خلاف دوم این بود که در مجمع رای‌گیری کردند که نه در اساسنامه است، نه آیین‌نامه‌ای بوده و نه دستور کار مجمع بوده، رای گرفتند که وارد مجمع بشود یا نه، گفتند کسانی که موافق هستند زارعی در مجمع نباشد اعلام کنند! در نهایت حق مسلمی که همه مراحل قانونی کار را طی کرده، ناحق شد. فدراسیون می‌توانست با حضور زارعی در مجمع، بدون دردسر رای‌گیری کند. یا رای می‌آورد یا نه، هیچ مشکلی هم نبود. مانند همین مشکل را در استان خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان و البرز بوده که لغو شد. نمی‌دانم چرا در شیراز این کار را کردند و از اعضای مجمع رای گرفتند که آیا نامزدی که مراحل قانونی را طی کرده وارد مجمع بشود یا نه، این خیلی بد است.

آخرین خبر از انتخابات جنجالی هیات فوتبال فارس و فایل صوتی خبرساز/ سازمان بازرسی و دادستانی شیراز دست به کار شدند

با اینحال پخش صدای ضبط شده از گفت‌وگوی حمیدرضا زارعی و هنرپیشه رئیس پیشین هیات فوتبال فارس مبنی بر پرداخت ۵۰۰میلیون تومان یا گوشی همراه آیفون، برای دریافت تاییدیه، شبهاتی را به وجود آورد.

در فایل صوتی که پیش‌تر منتشر شده بود، هنرپیشه رئیس پیشین فارس گفته بود: می‌خواهم به جام جهانی بروم، دخترم هم خارج از کشور اقامت گرفته، ۵۰۰ میلیون را به دلار می‌خواهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی