نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را ملزم به بستن قرارداد ریالی کرده و تیم‌ها حق ندارند حتی با بازیکنان خارجی به دلار یا یورو توافقی را امضا کنند.

طبق جدیدترین ابلاغیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تیم‌های لیگ برتری زین‌پس برای بستن قرارداد با بازیکنان و کادرفنی خود ملزم هستند از قراردادهای ریالی استفاده کنند. همین موضوع باعث شد تا هجمه زیادی علیه این قانون جدید صورت گیرد و حتی بازیکنان خارجی لیگ هم تهدید به رفتن کردند.

حال در نظرسنجی خبرورزشی اتفاقی جالب رخ داده و موافقان و مخالفان این طرح رقابت قابل تاملی با یکدیگر دارند. در نظرسنجی سایت خبرورزشی ۴۰ درصد این قانون را به نفع لیگ برتر می‌دانند و ۶۰ درصد هم به ضرر لیگ.

به بیان دیگر، درحالی که به باور بسیاری الزام تازه فدراسیون برای پرداخت ریالی به بازیکنان و مربیان خارجی، مانع حضور ورزشکاران باکیفیت در لیگ برتر می‌شود، اما درصد قابل توجهی از مخاطبان خبرورزشی معتقدند که این قانون می‌تواند به‌نفع فوتبال ایران باشد.

تاکنون در این نظرسنجی خبرورزشی ۶۳هزار نفر شرکت کرده‌اند.

نظر عجیب درباره پرداخت ریالی به بازیکنان و مربیان خارجی/ خیلی هم بد نیست! +سند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    آیم ۴۰ درصد ، عمدتا طرفداران تیمهای نائب قهرمان و کمک نائب قهرمان هستند . خودشون خیالشون از تیمشون راحته چرا که با حواله میلگرد و سیمان و سند آپارتمان قوانین را دور می زنند . کمک نائب قهرمان هم چه دلار باشه چه ریال و تومان و یورو ، دولت نه یکبار که چند بار بدهی شون را پرداخت می کنه .
    • ا.داوری IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      وقتی وزیرورزش باصراحت ازتیم شهرستانی که۵۷۰میلیاردتومن حق کارگروکارمند کارخانه وبیت المال راهزینه کرده شاکی هست،یعنی اینکه فقط تیمهای صنعتی معدنی بجز۲تیم خصوصی توان چنین ولخرجیهایی رادارندوسرخ آبیهابقول درویش پشت تابلوشیشه ای بورس دخل وخرجشون مشخصه وکلاه سراین دوتاتیم خواهدرفت ،به بیان ساده ترمیخواند باکمک به قهرمان کردن این تیمهای شهرستانی ولخرج در دهن کارگرومردم شهرشون که شاهداین تبعیض وریخت وپاشها هستندبزارند،،♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی