وحید امیری: در تورنمنت کافا برای قهرمانی در جام ملت‌ها تمرین کردیم/ کار ما در پرسپولیس از گذشته سخت‌تر شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری ستاره با اخلاق تیم ملی و پرسپولیس در یک دیدار خیرخواهانه و دوستانه شرکت کرد.

چندی پیش محمد انصاری، بازیکن پیشین تیم‌ فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش با اشاره به مشکلاتی که برایش در زمان مصدومیت بوجود آمد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. انصاری سابقه بازی در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز و مس رفسنجان را نیز در کارنامه‌اش دارد. انصاری با پرسپولیس چند قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت اما به دلیل چند مصدومیت در نهایت تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند.

محمد انصاری که دستی بر امورخیرخواهانه دارد جمعی از پیشکسوتان ورزش و فوتبال را برای دیدار دوستانه با کنگره ۶۰ به ورزشگاه غدیر تهران برد. هدف از برگزاری این مسابقه، نشان دادن توان کشور در زمینه درمان قطعی اعتیاد و همچنین ایجاد انگیزه درمان در میان مصرف کنندگان مواد مخدر و نشان دادن مسیر صحیح درمان قطعی اعتیاد است که چنین اتفاقی در تمام دنیا بی سابقه است. یکی از بازیکنانی که به دعوت محمد انصاری پاسخ مثبت داده و در این دیدار خیرخواهانه شرکت کرد، وحید امیری بود.

ستاره ملی پوش و خوش اخلاق پرسپولیس در این رابطه گفت: قبل از هرچیز باید از دوست و همبازی خوبم محمد انصاری تشکر کنم که ما را برای این دیدار دوستانه و سمبلیک دعوت کرد. به هر حال ما به عنوان یک ورزشکار یک وظایف اجتماعی هم داریم ضمن آن که به نظرم کنگره ۶۰ یا تشکیلات این چنینی قطب نمایی کسانی هستند که به دلیلی دچار اعتیاد شده اند و می‌بینیم چه تعدادی را همین کنگره نجات داده و سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگردانده است. امیدوارم این بازی‌های دوستانه و سمبلیک تکرار شود و راهگشا باشد.

وی که تازه از ازبکستان و تورنمنت کافا برگشته است، ادامه داد: تورنمنت کافا بیشتر برای بازی کردن تیم ملی و آشنایی کادرفنی با بچه‌ها بود اما فینال آن واقعا سخت، سنگین و فیزیکی بود. تیم ازبکستان با تمام وجود بازی می‌کرد تا برنده بازی فینال شود و حتی لحظاتی بازی به خشونت کشیده شد. قهرمانی در این تورنمنت خیلی خوب بود و می‌تواند انشالله تمرینی باشد برای قهرمانی آسیا. بازی با ازبکستان بازی بسیار جاندار و مفیدی برای تیم ملی ایران بود.

ستاره ملی پوش پرسپولیس در خصوص فصل آینده و شرایط تیم باشگاهی اش نیز گفت: قانون نانوشته ای وجود دارد که می‌گوید «قهرمانی سخت است و تکرار یا حفظ قهرمانی سخت تر!» ما فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتم که پایان شیرینی داشت. به لطف زحمات کادرفنی و تک تک اعضای تیم پرسپولیس و حمایت هواداران و لطف خدا توانستیم با شایستگی قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم. حالا کار ما برای حفظ این قهرمانی به مراتب سخت تر است و امیدوارم تیم خوب و شایسته ای برای فصل آینده میها شود که انتظارات به جای طرفداران پرشمار پرسپولیس را برآورده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    غیر از اینکه بگویم از ته دل دوست دارم هیچ کلمه و جمله ای رساتر از این نیست که بگویم دوستت دارم مرد مردان
  • ناشناس؟ IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    غیر از اینکه دوستت داریم به همشهری بگو با پرسپولیس کل کل نکنه گرچه از جون مایه میگذارد ولی نمیشه مثل تو بدون سر و صدا مشکلش را با پرسپولیس حل کنه .چرا عاشق داد زدن و جار و جنجاله
  • آریا US ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آقا وحید سرت سلامت❤ مرد با اخلاق فوتبال❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی