نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خواسته دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ/ دیگو را کشتند!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

می‌گویند مرگ مارادونا از پیش طراحی شده بود و دختر این اسطوره آرژانتینی در هزارمین روز درگذشت پدر متنی پراحساس در اینستاگرام منتشر کرد.

دیگو مارادونا در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ در سن ۶۰ سالگی در خانه خود در محله سن‌آندرس در شهر تیگر درگذشت. در ۲۲ آگوست ۲۰۲۳، همزمان با هزارمین روز از درگذشت اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین، دختر وی، جیانینا، پیامی احساسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او نوشت: زمان هیچ چیز لعنتی را التیام نمی‌بخشد، زمان برخی از احساسات را دوباره می‌چیند، اما درد غیرقابل‌انتقال است. تا می‌توانی آن را هدایت می‌کنی، با هزار زخم باز و یک ندای همیشگی برای عدالت می‌جنگی. من و دالما متوقف نمی‌شویم، آن‌ها ما را نمی‌شکنند. هر روزی که می‌گذرد به دیدار دوباره نزدیک‌تر می‌شویم، هر کجا که هستی امیدوارم با آن لبخند زیبایت در آرامش باشی. ۱۰۰۰ روز بدون این‌که بتوانم تو را در آغوش بگیرم، اما من هنوز تو را با خودم به همراه دارم. تو در خنده‌های نوه‌هایت، در آغوش خواهرم، در نوازش‌های مامان، در هر خاطره‌ای از خانواده زیبای هوادارانی که پشت سر گذاشتی! دوستت داریم!

دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ او خواستار عدالت شدند؛ دیگو را کُشتند!/ باند جنایتکاران سقوط خواهد کرد!

جیانینا معتقد است که مرگ مارادونا عمدی بود

جیانینا مارادونا، همسر سابق سرخیو آگوئرو، همچنان بر هدف خود برای شفاف‌سازی در مورد علت مرگ مارادونا ثابت قدم است و بار دیگر خواستار عدالت شد. او خاطرنشان کرد: قسم می‌خورم که آن باند جنایتکار سقوط خواهد کرد و سپس ما می‌توانیم در آرامش زندگی کنیم. این فقط یک نظر شخصی نیست، بلکه واقعیتی است که با گزارش‌های متعدد حمایت می‌شود که بی‌توجهی و بدرفتاری با پدرم را آشکار می‌کند. به ارسال سیگنال‌هایی که روحم را در بر می‌گیرد، باعث می‌شود تو را حس کنم و من را وادار به ادامه دادن می‌کند، ادامه بده. ممنون که پدرم بودی، هر روز کمی بیشتر دلتنگت هستم!

بیشتر بخوانید:

دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ او خواستار عدالت شدند؛ دیگو را کُشتند!/ باند جنایتکاران سقوط خواهد کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رسول FR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    این تهدیدهای شما دامن خودتون رو میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی