نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| قرارداد شوکه‌کننده در دنیای فوتبال/ گیمر FIFA با پول پدرش رسماً کاپیتان یک تیم اروپایی شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک دانشجو که تا به حال فوتبال بازی نکرده است، بعد از کمک مالی ۲۰ هزار یورویی پدرش به یک باشگاه، به این باشگاه پیوست و حتی کاپیتان شد.

باشگاه دسته سومی اوستی ناد لبام از جمهوری چک، مارتین پودهایسکی ۲۲ ساله را به خدمت گرفت که بیشتر با بازی های ویدیویی فیفا آشنا است تا بازی های واقعی. در اتفاقی که به عنوان «عجیب ترین انتقال تاریخ» در رسانه‌ها توصیف شده است، این دانشجوی حقوق جایگزین جاکوب مارس کاپیتان تیم سوم باشگاه خواهد شد که شوک بازیکنان و هواداران را به همراه داشته است. او حتی در فدراسیون فوتبال جمهوری چک هم رسما ثبت نام نکرده است. او پیش از پیوستن رسمی به باشگاه هم، در آخرین بازی این تیم، به عنوان بازیکن تعویضی، ده دقیقه به میدان رفت.

رئیس باشگاه پرمیسل کوبان گفت: او فوتبالیست نیست، فقط فیفا روی کامپیوتر بازی کرده است. با این حال ما هم راه‌های زیادی برای کسب ۲۰ هزار یورو نداریم. هرکسی این قدرپول را به من بدهد، به او اجازه بازی در تیم را می‌دهم. برنامه‌ریزی شده است که او از پاییز تمرینات خود را آغاز کند و در بهار که هفت بازی پشت سر هم در خانه انجام می دهیم، او واقعاً برای بازی و تاثیرگذاری آماده خواهد شد. ما اکنون در حال تنظیم قرارداد با مارتین هستیم و هواداران او را در اولین بازی خانگی ما خواهند دید، فعلا او روی نیمکت می‌نشنید و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد. 

علی‌رغم این قرارداد شوکه‌کننده، رسانه‌های محلی گزارش دادند که بسیاری از هواداران از حضور پودهایسکی خوشحال هستند. بیش از ۸۰۰ نفر  پیوستن او و مبلغ اهدایی پدرش را به عنوان یک موقعیت برد-برد برای باشگاه می‌دانند.

عکس| قرارداد شوکه‌کننده در دنیای فوتبال/ گیمر FIFA با پول پدرش رسماً کاپیتان یک تیم اروپایی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    توی ایران خودمونم بازیکن رانتی کم نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی