نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
همه اتفاقات تاریخ فوتبال ایران می‌خواهد با من رقم بخورد!
منبع: ورزش۳
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی ایران معتقد است تیمش برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو باید بهتر از این کار کند.

رضا عنایتی بعد از پیروزی تیم ایران مقابل مغولستان در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره این مسابقه برزبان آورد.

عنایتی در ابتدا گفت: شرایط خوبی را در بازی نداشتیم. بعد از اینکه بازیکن حریف اخراج شد، انتظارم از بچه‌ها بالاتر از این حرف‌هاست. تیمی که می‌خواهد روی سکو برود، باید فکر بزرگی داشته باشد.

او ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که توانستیم به عنوان سرگروه از این مرحله عبور کنیم. باید ریکاوری کنیم برای بازی‌های حذفی. هنوز قرعه ما مشخص نیست و فردا مشخص می‌شود با چه تیمی بازی داریم. مطمئنیم بازی سختی است و تمام تمرکز و توان را می‌گذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ایران در هانگژو همچنین گفت: از هواداران حاضر در ورزشگاه و به خصوص ایرانی‌های عزیز که انرژی دادند تشکر ویژه می‌کنم. شما اصحاب رسانه هم بچه‌های تیم ملی را دلگرم می‌کنید. انشاالله بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

عنایتی درباره انگیزه پایین بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: وقتی تیم حریف ده نفره شد، انگیزه آنها بیشتر شد. متاسفانه انگیزه ما کمتر شد ولی کلا بازی را تحت کنترل داشتیم. با این حال انتظارمان این است بچه‌ها با انگیزه بیشتر کار کنند. اینطور نبود که ما حریف را دست کم بگیریم. در دو روز گذشته بارها با بچه ها صحبت کردیم که سرگروه صعود کنیم. کمی هم ما از شرایط مصدومیت بچه‌ها ترسیدیم. مغولستان خیلی بی‌محابا کار می‌کرد.

او درباره غایبان تیمش تاکید کرد: متاسفانه ما ارسلان مطهری را به دلیل سرماخوردگی نداشتیم و مجبور شدیم نیمه دوم از او استفاده کنیم. سامان فلاح را هم باید از پایش عکس بگیریم ولی فکر نمی‌کنم به بازی بعدی مان برسد.

عنایتی درباره شانس ایران برای موفقیت در بازی‌های آسیایی افزود: مرحله به مرحله شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود. شما می‌دانید جابه جایی‌هایی زیادی داشتیم. تمرین خاصی هم نداشتیم. فقط سه چهار در هانگژو تمرین کردیم. کمی ناهماهنگی‌هایی در بازی داریم. ولی این بچه‌ها از تیم های باکیفیتی آمدند و خودشان هم باکیفیت هستند. فرصتی است که انشاالله بتوانند مقامی را کسب کنند. آخرین مقام ما در بازی‌های آسیایی ۲۱ سال پیش با برانکو بود. تمام توانمان را می‌گذاریم. این هم از شانس من است که همه اتفاقات تاریخ فوتبال می‌خواهد با من رقم بخورد!

سرمربی تیم ایران در بازی‌های آسیایی افزود: شما هم می‌دانید کم و کاستی در مسیر قهرمانی داریم. باید تلاش بیشتری کنیم و شرایط بهتری را مهیا کنیم. برنامه‌ریزی گسترده‌ای باید داشته باشیم. تیم‌های پایه را باید بیشتر ببینیم و استعدادیاب‌هایی را بیاوریم که با برنامه‌ریزی بلند مدت کارهای بزرگی را انجام بدهیم. ما هم اینجا تمام توانمان را به کار می‌گیریم و انشاالله مدال بگیریم.

بیشتر بخوانید: امیدهای فوتبال ایران با توپ پر صعود کردند/ مغولستان سه گل خورد و ده‌ها گل نخورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • امیر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    قهرمان بازی های آسیایی بی ارزش است .عیار عنایتی برابر ازبکستان و ناکامی در راهیابی به المپیک شخص شده. هیچ کشور دیگری برای بازی های آسیایی سرمایه گذاری نمی کند. قلعه نوعی هم مثل عنایتی فقط در برابر تیم های ضعیف و درپیتی نتیجه می گیرد.
    • حمید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      من اصلا از هیچ مربی ایرانی یا خارجی حمایت نمیکنم ولی چون رنگی به ماجرا نگاه میکنی به این لیست یه نگاه بنداز 👇 حشمت مهاجرانی (۱۹۷۹–۱۹۷۷) ایرج سلیمانی (۱۹۸۲–۱۹۸۰) محمود یاوری (۱۹۸۴–۱۹۸۲) ایرج سلیمانی (۱۹۹۱–۱۹۸۴) حسن حبیبی (۱۹۹۴–۱۹۹۱) بوسنی و هرزگوین انور هادژیابدیچ (۱۹۹۴) (موقت) آلمان هانس یورگن گده (۱۹۹۵–۱۹۹۴) حسن حبیبی (۱۹۹۵) ابراهیم قاسمپور (۱۹۹۹–۱۹۹۷) آلمان ایگون کوردس (۱۹۹۹) مهدی مناجاتی (۲۰۰۲–۱۹۹۹) کرواسی برانکو ایوانکوویچ (۲۰۰۳–۲۰۰۲) محمد مایلی‌کهن (۲۰۰۴–۲۰۰۳) حسین فرکی (۲۰۰۴) (موقت) برزیل رنه سیموئز (۲۰۰۶–۲۰۰۵) کرواسی وینگو بگویچ (۲۰۰۷–۲۰۰۶) کرواسی نناد نیکولیچ (۲۰۰۸–۲۰۰۷) غلامحسین پیروانی (۲۰۱۰–۲۰۰۹) هومن افاضلی (۲۰۱۱–۲۰۱۰) علی‌رضا منصوریان (۲۰۱۴–۲۰۱۱) پرتغال نلو وینگادا (۲۰۱۴) محمد خاکپور (۲۰۱۶–۲۰۱۴) امیرحسین پیروانی (۲۰۱۷) کرواسی زلاتکو کرانچار (۲۰۱۹–۲۰۱۸) فرهاد مجیدی (۲۰۱۹) حمید استیلی (۲۰۱۹–۲۰۲۱) مهدی مهدوی‌کیا (۲۰۲۱–۲۰۲۲) غلامرضا عنایتی (۲۰۲۳-) همونطور که میبینی طی پنجاه سال اکثرا بجز یکی دو مورد لنگیا سرمربی تیم ملی بودن و هیچوقت از گروهمونم صعود نکردیم لطفا ببند
    • کاش IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      😳😳👏👏👏😄😄😄 ایول لودر آقا.یهنی ایول آقا حمید که با لودر از رو این پرسپولیسیه بی انصاف و متعصب رد شدی.اینا تیم ملی براشون هیچ اهمیتی نداره و از خداشونه تیم های ملی ما له بشن تا اینا خوشحال بشن و بتونن به استقلالی ها ایراد بگیرن
  • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    بازی های آسیایی ارزشمند است با توکل بر خدا بچه های این سرزمین در رشته های مختلف از جمله فوتبال موفق خواهند شد خدا پشت و پناهتون باشه
  • یه پرسپولیسی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    درود تیم خوبی درست کردی ، امیدوارم موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی