نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۵ |
۱
غیبت مهره کلیدی پرسپولیس مقابل الدحیل قطعی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای گذشته موضوع حضور وحید امیری در جمع اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به قطر مورد بحث بود.

پس از مصدومیت وحید امیری در اواخر دیدار این تیم روبروی النصر عربستان این موضوع عنوان شد که او با فیزیوتراپی مداوم در صدد است تا خودش را به دیدار بعدی پرسپولیس برساند. اما ظاهرا مصدومیت او در بازی با النصر تشدید شد. مصدومیتی که به دلیل یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی برایش رخ داده بود.

امیری از ناحیه همسترینگ آسیبب دیده بود و در مصاف با النصر با تحمل این وضعیت بازی می کرد که در اواخر دیدار سرانجام روی یک ضربه دوباره مصدوم شد. از این رو از کادر پزشکی تیم پرسپولیس خبر رسید که این بازیکن برای دور ماندن از خطر مصدومیت شدیدتر در سفر به قطر کاروان پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد تا در تهران فیزیوتراپی کند.

دیدار بعدی پرسپولیس در دوحه روبروی الدحیل و از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه دهم مهرماه برگزار می شود که غیبت این مهره کلیدی تیم یحیی گل محمدی می تواند لطمات زیادی به تاکتیک‌های تیمی او در این دیدار حساس خارج از خانه بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    ای وای من فکر کردم منقاروند(خدای تمارض) باشه، پس امیریه اشکالی نداره بهرحال همشهرین با هم... گویند اخبار آقای حیاتی: تیم لنگستان برای بازی با الدحیل به سفر قطر کرد... بنظرم نرید قطر بهتره، خب نتیجه معلومه دیگه چرا اینهمه هزینه آخه.. اصلا فکر کنم لنگ منحل بشه بهتره خیال همه هم راحت میشه... بابا میخواین برین قطر فقط آبرومونو ببرین؟؟ از لحاظ بازی نمیگم ها؟؟ ازلحاظ سوتی میگم.. میخواین برین قطر منقاروند از الدحیل گل بخوره از بس (ساده و حالیش نیست) فکر کنه لنگ گل زده بره با بازیکنای الحیل کنار هیجده شادی بعد گل کنه به عظما بریم؟؟ بابا این منقاروند فقط میدونه که چونه نان چیه و بربری خشخاشی باشه یا ساده، اونوقت میخواین ببرینش قطر آبرومونو ببره لنگیای بیکلاس؟؟ یا اون استاد اسدیهای دوم و سوم، سروش سیبیل و اسماعیلی فر (بهترین بازیکنهای لنگ 🖒) برن قطر بخودمون گل بزنن دوباره منقاروند بره سوتی بده کنار هیجده؟ اینجوری لنگ اگه منحل بشه بهتر تا بخواد با این بازیکنا بره قطر، والا بد میگم؟ گلممدم که فقط بلده کنار زمین بشینه از پایین تنه ببینه بازیکنان رو، اخه اینم شد تیم؟ نرین قطر بهتره...
  • شاهین IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    فرقی نمیکنه با هر کی برین تو قطر م ی ب ا ز ی ن لنگیهای عزیز
  • P.P IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    پرسپولیس کبیر بکوری شماها ایندفعه میبرد حالا ببیند چون ما تو جام هستیم نه شماکیسها
  • MM IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    سلام خدمت آدمین محترم و عرض خسته نباشید آقا من یه استقلالی دو آتیشم، دیشب یه خبر تیتری زده بودید برا این مارشاپوف کیه نمیدوم این بازیکن جدیده استقلال که با ۲۳ میلیارد میخواد بیاد اس اس، حقیقتش من یه نقدی جامع و طنز گونه برا مدیربت و سرمربی و بازیکنان نوشتم با بدبختی در دو نسخه در وصف این بچه بازیاشون اما از اونجا که آدمین محترم شب لنگی تشریف دارن با اینکه نقد اس اس بود بازم چاپش نکرد میخواستم بگم امکانش هست اگه پاک نشده و در دسترس هست بزرگواری کنید و چاپش کنید چون متن طولانی بود و الان بخدا حضور ذهن ندارم دوباره بنویسمش حالا شاید بگید چرا؟ اشکالی نداره ما استقلالیا فقط که نباید به لنگیا گیر بدیم خودمونم باید ببینیم دیگه!! اگر امکانش هست و میشه خواهش دارم چاپش کنید ممنون و سپاسگزار شما میشم اگرم که نه خیلی مخلصیم برادران عزیز بزار ببیننداین کودکستانی که درست کردن واسه خودشون چقدر ما هوادارا استرس و اعصاب خورد کنی داریم!! باز هم ممنونم...
  • MM IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    لنگیا فکر میکنن ایندفعه دیگه میرن رو کورس بردن و امتیازو الی آخر(تو خواب).... نه برادران لنگی عزیز این تو بمیری اون تو بمیری نیست ایندفعه!! الدحیل که عمرا خودتونم میدونید قطریا چه نامردایین، خب الدحیل رو که میبازین اونطرف الهال هست که اونم میبازین از اونور الاتحاد بازم میبازین تازه بازم النصر هست که بازم میبازین اصلا برا چی میخواین برین جام باشگاها بازی کنین همشو میبازین؟؟ این بازیهارو که بازنده اید و کلا هم همجا بازنده اید... بهترین کار بجای این همه هزینه که آخرشم باخت و حذف شدنه اینکه ولش کنین بیاین همین لیگ خودمون برادران افشاریان اسکولو داوران آفساید گیر و کمک داوران پنالتی گیر و رسانهای لنگیو ابر و باد و مه و خورشید و فلک نفوذ و پارتی بازی و غیره همه هستند در خدمتتون اونموقعه شاید با گل آفساید و پنالیی برنده باشین ولش کنین شما اگه جام بگیر بودین ۶۵ سال تو نوبت نبودین لنگیای بیکلاس.. فقط دارین میرن قطر یه سفارش دادم البته این شما لنگیا باید گوشزد کنین اما چون خجالت میکشین و نمیگین من بگم بهتره،بابا ایها الناس به این گلممد بگین به منقاروند بگه دروازه وسط زمینه نه کنار کرنر.!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی