نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پورعلی‌گنجی: ما قبل از بازی با النصر باخته بودیم/ پرسپولیس به خاطر رونالدو فراموش شد/ اگر امکانات کشورهای دیگر را داشتیم...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پیش از دیدار تیمش برابر النصر، به خاطر استقبال از رونالدو، پرسپولیس فراموش شده بود.

مرتضی پورعلی‌گنجی درباره شرایط پرسپولیس در هفته‌های اخیر به صحبت پرداخت. او در ابتدای صحبت‌های خود به شکست پرسپولیس برابر النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: این دیدار یک بازی تاریخی بود چون النصر ستاره‌های بزرگی در اختیار داشت. لذت بازی در برابر این ستاره‌ها شامل حال ما شد اما نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نشد و باعث شد هواداران همچون ما ناراحت شوند. این شکست جای تاسف داشت و ما شرمنده شدیم که بازی در شرایطی برگزار شد که هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند.

اگر بازی با تماشاگر بود، اندازه سه استادیوم تماشاگر می‌آمد

وی افزود: اگر بازی برابر النصر با تماشاگر برگزار می‌شد، رونالدو برای اولین بار در آسیا تماشاگرانی می‌دید که بسیار پرشور بودند. اگر بازی با تماشاگر بود به اندازه سه استادیوم تماشاگر خود را به ورزشگاه می‌رساند تا این دیدار را از نزدیک ببینند. از من به عنوان بازیکن بگیرید تا هر مربی و شخصی که در کره خاکی زندگی می‌کند همه دوست دارند برای یک بار هم که شده رونالدو را از نزدیک ببینند. ما هم از این  قاعده مستثنی نبودیم. الگوی زندگی ورزشی من رونالدو است اما آنقدر که ندیدم و تجربه نکردیم و دچار فقر تجربه بودیم، انگار نمی‌دانستیم چطور باید استقبال کنیم. از من به عنوان بازیکن بگیرید تا هواداری که به دنبال اتوبوس می‌دویدْ شامل این حرف من می‌شود.

ما قبل از بازی با النصر باخته بودیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: تمام هیجان فوتبالی کشور به سمت رونالدو بود و پرسپولسی که ۴۰ میلیون هوادار دارد و در دنیا از نظر هوادار بی‌نظیر است فراموش شده بود. به خاطر همین احساس می‌کنم ما بازی برابر النصر را قبل از بازی به برخی اتفاقات باخته بودیم. از طرف دیگر شرایط زمین هم واقعا خوب نبود. زمین درست در فوتبال یک شرایط عادی است اما متاسفانه ما الان در اختیار نداریم. این بازی را خیلی‌ها در دنیا تماشا می‌کردند اما شرایط به گونه‌ای شد که باختیم.

یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبالم برابر الدحیل بود

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بعد از شکست برابر النصر تحت فشار بودیم و اعتماد به نفس تیم زیر سوال رفته بود اما با تدارکی که کادر فنی برای بازی برابر الدحیل در نظر گرفته بود، سعی کردیم با قدرت برابر این تیم قطری بازی کنیم تا برنده باشم. به هر حال کیفیت زمین هم به ما کمک کرد که تیم خوبی داشیتم. به نظرم از نظر کار تیمی یکی از بهترین بازی‌های تیمی بود که در دوران فوتبالم تجربه کرده‌ام. بازی ما وقعا لذت بخش بود چون همه وظایف خود را به خوبی انجام دادند. اصالت پرسپولیس را در این بازی نشان دادیم که با جرات به میدان رفتیم و تکنیک و قدرت و کار تیمی را به نماش گذاشتیم.

اگر امکانات کشورهای دیگر را داشتیم، بازیکنان بیشتری در اروپا بودند

پورعلی‌گنجی ادامه داد: اگر امکانات و شرایط کشورهای حوزه خلیج فارس را داشیم قطعا می‌توانستیم بازیکنان زیادی در اروپا داشته باشیم اما متاسفانه این شرایط را در اختیار نداریم. امیداروم با همین اعتماد به نفس و تیم بودن بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا US ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    شاید کیسه ها سود رفتن به آسیا رو هنوز نمیدون؟ ۱- بالا رفتن رنکینگ باشگاهی برای تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان ۲- بابت رفتن به آسیا چندهزار دلار میگیرن ۳- بابت هر برد بیش از ۱۰ هزار دلار و هر گلی که زده میشه هم ۵ هزار دلار پرداخت میشه! البته این مبالغ مربوط به ۳ سال پیش بود و قطعا امسال چند برابر شده و در ایران پول خوبی میشه! ۴- صعود از گروه هم نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار بود که الان بیشتر هم شده! حالا کیسه ای که به طور عمدی؛ مدارک رو دیر ارسال کرد تا مقابل بزرگهای جهان قرار نگیره و مجدد ۶ تایی نشه؛ داره برای سرورش کری میخونه 😂😂 همین کیسه ها میگفتن پرسپولیس ۶ تا از الدحیل تو قطر میخوره؛ حالا که بردیم و ضایع شدن؛ میگن الدحیل ضعیف بود🤫🤫
    • رضایاک اصلی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      اولا فتح یادت نره ثانیاباند لنگ باعث حذف استقلال از اسیا شد ثالثا برو مشقاتو بنویس
  • ..... IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    رو چه حسابی میگی هرکسی رو این کره ی خاکیه دوست داره رونالدو رو از نزدیک ببینه!یکیش من که رونالدو که عددی نیست شماحتی رئیس جمهور امریکا را هم بگید من حاضر نیستم برای دیدنش دنبال ماشینی بدوم یا از کوه بالا برم!نتنها اینا که هیچکسی رو کره ی خاکی نیست که من برای دیدنش اینکارها رو بکنم و مطمئنم مثل من در همین ایران ده ها میلیونها نفر هستند.دیدن یه چنین کسانی چه فایده ی مادی و معنوی داره که ادم بخاد اینگونه از خود بیخود شه تا مثلا رونالدو یه ادم مثل دیگران رو ببینه.فقط کسانی اینطور رفتار میکنند که در وجودشون خلاءی باشد.
    • یکی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      دورود‌برشرفت👏🏻👏🏻👏🏻
  • اس اس IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    آخه اگه الدحیل با تیم محلات هم بازی می کرد چهار پنج تا می خورد لنگ ذلیل آخه به چه چیزی مینازه اگر در لیگ برتر داورها رو ازلنگی خیلی ذلیل بگیرند که باید برای بقا دست پنجه بزنه
  • ف .سروش IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    درسته رونالدو فوتبالیست خوبیه ولی از خیلی جهات بخصوص غرورش خوشم نمیاد، من اصلا آرزوی دیدنش رو ندارم، ولی حرف این فوتبالیست که گفته پرسپولیس فراموش شد بخاطر رونالدو رو قبول دارم. واقعا مردم ما جوی درست کرده بودن که اعتماد بنفس از بچه های خودشون گرفت. من اهل فوتبال نیستم . ولی این اعتقاد و درک من بود از این وقایع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی