دردسر بزرگ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ کریستیانو رونالدو و النصر علیه سرخپوشان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با حضور در رتبه دوم گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا و با کسب ۷ امتیاز همچنان شانس صعود دارد اما برخلاف برخی پیش بینی‌ها شرایط سختی در بازی النصر خواهد داشت.

سه مسابقه بعدی پرسپولیس بعد از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و سرخ‌ها باید در خانه النصر به مصاف این تیم بروند.

در حال حاضر النصر با ۱۲ امتیاز تیم صدرنشین است و پرسپولیس ۷ امتیاز دارد. پرسپولییس برای صعود نیاز دارد تا حداقل ۱۰ یا حتی ۱۱ امتیاز به دست بیاورد و از دو بازی بعدی خود سه یا چهار امتیاز نیاز دارد چرا که فقط سه تیم دوم از گروه‌های پنجگانه غرب به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

با این شرایط پرسپولیس نیاز به برد یا مساوی مقابل النصر دارد اما حریف پرستاره عربستانی که هر چهار بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته بر خلاف انتظار با تمام قوا به میدان خواهد آمد. واقعیت اینکه به لحاظ ریاضی هنوز شانس صدرنشینی پرسپولیس با ۱۳ و دوم شدن النصر با همان ۱۲ امتیاز وجود دارد و به همین خاطر یاران رونالدو در بازی با پرسپولیس هم با تمام قوا به میدان می‌روند تا صدرنشینی خود را قطعی کنند و احتمالا مقابل استقلال تاجیکستان در هفته ششم با قطعی شدن صدرنشینی‌شان با نفرات ذخیره به میدان خواهند رفت.

پیش از این گفته می‌شد شاید النصر در بازی با پرسپولیس با نفرات ذخیره‌اش به میدان بیاید اما شرایط جدول به گونه‌ای است که این تیم عربستانی از آخرین بازی خانگی خود نیز برد می‌خواهد تا با ۱۵ امتیاز صعودش به عنوان صدرنشین را قطعی کند و اینطوری کار پرسپولیس حتی برای گرفتن یک مساوی سخت خواهد شد هر چند حتی شکست النصر نیز در خانه‌اش دور از ذهن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آریا IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    یحیی گل محمدی رو اخراج کنید برو دست از سر تیم بردار بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی فر علی نعمتی شهاب زاهدی نبیل باهوی سینا اسد بیگی فرشاد فرجی وحدت هنانوف ریگی سروش رفیعی رو نمیخوام آقایون هیت مدیره اگه غیرت دارین اگه دلسوز تیم هستی یحیی رو اخراج کن چرا تیم برنامه نداره هدف نداره نه انگیزه بازی مریض و آماتور محلی بازی میکنه چرا تیم آنقدر ترسو باشه تیم پرسپولیس باید جوری بازی کنه که وقتی اسمش آمد تمام تیمها بترسن این چه بازی وتکنیکی شورشو در آوردی برو دست از سر تیم بردار تمام بازیها زورمون به تیم حریف نمیرسه برنامه خاصی هم نداره تیم شانسی میبریم رو یه اتفاق گل میزنیم تو بیشتر بازیها برو چرا باید شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده رامین رضاییان احمد نورلهی سعید عزت الهی لوکادیا میلادمحمدی عیسی آل کثیر نباید تو تیم باشن بعضی ها رو تو از پرسپولیس بیرون کردی جاش بی خاصیت و ترسو مریض آوردی مثل خودت برو بیشتر از این تیمو مریض نکن ما بازی و بازیکن جنگنده شجاع با غیرت دلسوز تهاجمی میخوایم نه بازیکن بی غیرت بی تفاوت ترسو شکم سیر ترسو فقط اخراج آقایون هیت مدیره اخراج اخراج اخراج
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      زیاد هیجان زده نشو نشستی بیرون گود میگی لنگش کن سپاهان با اون همه بازیکن هم از پرسپولیس با یه گل شانسی برد.وقتی از مشکلات تیم بازیکنان و سرمربی خبر نداری حرف نزن اون آل کثیر نمک نشناس هم بهونه آورد چونکه میخاست بره وگرنه با مصدومیتی که داشت این‌همه پرسپولیس هواشو داشت. بازی های مداوم لیگ و قهرمانان آسیا که باعث مصدومیت و مریضی بازیکنان شده رو نمی‌بینی و حرف می‌زنی.بعدشم همین تیم و مربی قهرمان سه گانه شده فصل قبل. ما همه باید هوادار تیم باشیم و درهر شرایطی حمایت کنیم.
  • عدالت خواه IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    النصر عربستان با ذخیره هاش هم تیم پیروزی تهران رو میبره
  • لنگ حقیر IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    با این بازی افتضاحی که پرسپولیس داره،بازی برگشت با النصر بالای ۳ تا میخوره
  • فرزاد GB ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    پرسپولیس قهرمانه شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی