یک بام و دو هوای کمیته داوران/ تبعیض در محرومیت داوران خطاکار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته ی داوران فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از پایان بازی آلومینیوم اراک در برابر پیکان رای به محرومیت کمک داور این مسابقه که به اشتباه گل صحیح آلومینیوم را قبول نکرد، داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان بازی آلومینیوم اراک با پیکان مصاحبه کرد و گفت: «بر این اساس با توجه به اینکه در وقت‌های اضافه نیمه نخست دیدار آلومینیوم اراک ـ پیکان، محمدصالح عرب‌آبادی کمک‌داور این مسابقه تصمیم‌گیری صحیحی درباره گل سالم آلومینیوم اراک نداشته و آن را به اشتباه آفساید اعلام کرده، طبق صحبت با ناظر داوری نمره نام‌برده نسبت به این صحنه پایین‌تر از حد نرمال بوده و لذا به علت تأثیرگذار بودن در نتیجه مسابقه، این کمک‌داور تا اطلاع ثانوی محروم است.»

جالب اینجاست که پیش از این هم کمک داوران اشتباهات تاثیرگذاری داشتند که هیچ‌گاه محرومیت آنها به طور رسمی از سوی رئیس کمیته داوران اعلام نشد. نمونه‌اش در بازی تراکتور – نساجی گل نخست تیم تراکتور آفساید بود و کمک داور ابتدا آنرا مردود اعلام کرد و در ادامه رای به گل داد و این اشتباه آنقدر مشهود بود که مهدی رحمتی می‌خواست نساجی را بیرون بکشد اما به اصرار خمس این کار را نکرد!

یا در بازی پرسپولیس – گل گهر توپ بازیکن گل‌گهر از خط دروازه رد شده بود که کمک داور دستور به ادامه بازی داد! یا دربازی پرسپولیس – ذوب آهن گل گولسیانی در موقعیت آفساید به ثمر رسید. سوال اینجاست چرا محرومیت این کمک داوران و حتی داورانی که اشتباه تاثیرگذار انجام می‌دهند به طور رسمی از رئیس اعلام نمی‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سپاهان قهرمان US ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    داورانی که به استقلال و پرسپولیس امتیاز اهدا کردند محروم نمیشود.تازه تشویق هم میشند.کیسه ۱۰ امتیاز و لنگ ۶ امتیاز از اشتباهات داوری نفع بردند.
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    ایوووول..عااالی بود پسندیدم👋دمتگرررم ادمین به نکته خوبی اشاره کردی ناز قلمت👌دیگه تو این لیگ تخمی این چیزا طبیعیه!حالا بیا به پیروزیچیا ثابت کن با کمک های امدادی چقدر امتیاز گرفتن و قهرمانیاشون اسنپیه😂
  • جهان US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    کمک به پرسپولیس حکومتی وظیفه داوران است، اگر داور بازی با ذوب‌آهن بخاطر پذیرفتن گل آفساید گولسیانی و داور بازی پرسپولیس با گل گهر بخاطر گل اعلام نکردن توپی که کامل از خط دروازه پرسپولیس گذشته بود تنبیه می شدند بایستی تعجب می کردیم. هواداران،مسئولین و بازیکنان تیم تاج به حمایت ویژه داوران از پرسپولیس عادت کرده اند
    • سپاهان قهرمان IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      همه ادمین ها یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی بی طرف نیست نظر من چاپ بشه
    • سپاهان قهرمان IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      دیگ به دیگ میگه روت سیاه.استقلال و پرسپولیس هر دو از یک کرباس هستند.استقلال و پرسپولیس هردو حکومتی هستند و هردو از داوری ها همیشه به اندازه سود می‌برند.درسته دو بازی به لنگ کمک شده ولی کیسه هم پنج بازی بهش کمک شده . استقلال اهواز،ملوان،هوادار،آلمینیوم،شمس آذر.جایگاه واقعی لنگ و کیسه نیمه دوم جدول هست.معلوم نیست قربانی بعدی این دو تیم حکومتی کدوم تیم هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی