نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
رقیب پرسپولیس دست‌ها را بالا برد؟/ ستاره برزیلی نیست اما قاتل ایرانی‌ها و شکننده رکورد دایی هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمی‌دانیم با دیدن لیست بازیکنان الدحیل که برای بازی با پرسپولیس به کشورمان آمده‌اند خوشحال باشیم یا ناراحت.

از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود که رقابت صعود از این گروه بین پرسپولیس و الدحیل قطر است. النصر عربستان تنها با اسم کریستیانو رونالدو  براحتی صعود می‌کرد!

فرمت جدید کار هر دو تیم را سخت کرده بود. حالا از گروه‌های پنجگانه سه تیم دوم بالا می‌آیند و با توجه به بازی‌های آسان‌تر سایر گروه‌ها، کار هر دو نماینده ایران و قطر بسیار سخت بود.

پرسپولیس بازی رفت را در قطر برده و الدحیل دیگر عملاً شانسی برای صعود ندارد. این موضوع را هم از جدول هم از رفتار مدیران تیم قطری می‌توان فهمید آنها پروازشان را برای شب در نظر گرفته‌اند و روز قبل از بازی درخواست زمین تمرینی ندادند! یعنی همان یک جلسه تمرین در ورزشگاه آزادی برایشان کافی است و این یعنی خود به فکر بردن این بازی نیستند و برایشان جدی نیست.

همین برداشت را می‌توان از روی اسامی بازیکنان الدحیل هم داشت. تیم ثروتمند قطری در آغاز مسابقات ستاره برزیلی یعنی کوتینیو را خرید اما برای این مسابقه نه او به تهران آمده و نه روبن سمدو و ادمیلسون جونیور. یعنی ستاره‌های اصلی و گران قیمت الدحیل اصلاً به تهران نیامدند. البته اگرتیم قطری با تمام توانش هم می‌آمد، باز کار سختی برای امتیاز گرفتن در تهران داشت اما حالا قبل از مسابقه دست‌ها را بالا برده است!

اما این لیوان یک نیمه خالی هم دارد. نگاه به اسامی بازیکنانی که با لباس الدحیل به تهران آمده‌اند و دست پر این باشگاه درداشتن ستاره‌های نامدار باعث افسوس و ناراحتی فوتبال ماست.

ببینید الدحیل چقدر ستاره دارد که قید کوتینیو را می‌زند اما هنوز معز علی، اولونگا و مونتاری را دارد! ستاره‌های نام آشنا به خصوص برای فوتبال ما، اولونگا همان بازیکنی است که قاتل نمایندگان ما در لیگ قهرمانان بود و معزعلی هم ستاره جام ملت‌های قبل و بهترین گلزن مسابقات که رکورد علی دایی را شکست و باعث اولین قهرمانی قطر شد.

علی دایی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات رکورد ۸ گل زده را به جا گذاشت و ۲۳ سال بعد معز علی با ۹ گل از این رکورد عبور کرد. اولونگاهم که تنها در یک فصل در مقابل یک نماینده ما در دو بازی رفت و برگشت ۵ گل زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • باافتخارپرسپولیسیم IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    اون نماینده احیانا کیسه نبوده بامربی گری شاه فرهادخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی