نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
درخواست عجیب و غیرمنتظره بانوی اول فرانسه از دیدیه دشان؛ این بازیکن ژاپنی را به تیم ملی دعوت کن! +عکس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفتگوی خنده‌داری بین سرمربی تیم ملی فرانسه و بانوی اول این کشور اتفاق افتاد و همسر رئیس جمهور درخواست عجیبی از سرمربی داشت.

دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، مجبور شد درخواست بانوی اول برای دعوت از  ستاره ریمز را رد کند؛ زیرا او ژاپنی است. جونیا ایتو در این فصل تمام توجهات تیم ویل استیل را به خود جلب کرده و این تیم در رده ششم لیگ ۱ قرار دارد.

این بازیکن تا حدی در لیگ ۱ درخشیده که بریژیت مکرون، بانوی اول فرانسه، را به تحسین واداشت. بریژیت حتی تا آنجا پیش رفت که در دیدار با دیدیه دشان در بیمارستان خیریه در ریمز از او خواست که این وینگر را به تیم ملی دعوت کند. دشان که به سختی جلوی خنده خود را می‌گرفت به بانوی اول اطلاع داد که نمی‌تواند درخواست او را بپذیرد زیرا ایتو ژاپنی است.

این بازیکن ۳۰ ساله در حال حاضر به همراه ژاپن در جام ملت‌های آسیا حضور دارد. او ۱۳ گل در ۵۴ بازی برای کشورش به ثمر رسانده و به ژاپن کمک کرد تا با وجود شکست مقابل عراق، از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود کند. ایتو در ۱۷ بازی ۲ گل و ۴ پاس گل برای ریمز به ثمر رسانده و تیم تنها ۵ امتیاز کمتر از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بیشتر بخوانید:

درخواست عجیب و غیرمنتظره بانوی اول فرانسه از دیدیه دشان؛ این بازیکن ژاپنی را به تیم ملی دعوت کن! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 496 IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    از فضولی های سیاستمداران و زن و بچه هاشون در کاری که بهشون ربطی نداره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی