نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ چیز مهم‌تر از جذب سروش رفیعی برای پرسپولیس نبود. وقتی تراكتورسازی در رقابتی نه‌چندان منطقی دو سرباز پرسپولیس را گرفت، فقط یك چیز می‌توانست هواداران پرسپولیس را خوشحال كند و آن هم جذب سروش رفیعی بود.

حالا ژنرال امير، ژنرال برانكو است

به گزارش روزنامه خبرورزشی یكشنبهشب بود كه خبر رسید تراكتورسازی حاضر شده برای حفظ سروش بیشتر از پرسپول ی س پول بدهد ولی سرانجام رفیعی كه دلش با پرسپولیس بود، تصمیم گرفت با سرخپوشان تهرانی قرارداد 5/1 ساله ببندد تا لبخند رضایت بر لبان برانكو ایوانكوویچ نقش ببندد.

شنیدههای ما حكایت از آن دارد كه پرسپولیس برای 5/1 سال حدود 5/1 میلیارد به سروش رفیعی خواهد داد كه تقریباً برابر است با مبلغ قرارداد ملیپوشان و مهرههای شاخص پرسپولیس. ابتدای فصل علیاكبر طاهری صراحتاً گفته بود به هیچ بازیكنی بیشتر از 950 میلیون (برای یك فصل) نمیدهیم. البته چند نفر نظیر بیرانوند، امیری و سیدجلال شامل حال آپشنهایی شدند كه باشگاه به صورت رسمی آن را تأیید نكرد. طارمی و رضاییان هم مبلغی برای حل مشكلشان با ریزاسپور هزینه شد كه گفته میشود باشگاه آن را پرداخت نكرد.

چندی قبل افتخاری، مدیرعامل  استقلال ، گفته بود با قلعهنویی صحبت كردم و او گفت سروش به استقلال نمیآید. البته امیر تلاش كرد به هر شكل ممكن سروش را در تراكتورسازی حفظ كند و حتی گفته میشود پیشنهاد مالی تبریزیها به سروش بهتر از پیشنهاد پرسپولیس بود اما در نهایت این هافبك ملیپوش به پرسپولیس پیوست تا سهمیه پرسپولیس در تیم كیروش به عدد 8 برسد؛ كیروشی كه متهم شده بود اجازه نمیدهد سروش رفیعی پرسپولیسی شود.

با پیوستن سروش به جمع شاگردان برانكو ، حالا باید دید شكل و شمایل خط میانی پرسپولیس به چه شكل میشود؟ آیا محسن مسلمان یك خط عقبتر بازی میكند؟ آیا سروش به كنارهها منتقل میشود؟ آنچه مسلم است، سروش میتواند ژنرال خط میانی تیم پرسپولیس باشد و البته حضور او برای یكی مثل مهدی طارمی هم كه میخواهد دوباره آقای گل لیگ شود، خبر بسیار خوبی است. حالا قلب تپنده تراكتورسازی در مركز میدان پرسپولیس است و این مسئله برانكو و هواداران پرسپولیس را به قهرمانی در لیگ امیدوارتر میكند. البته اگر ادعای فولادیها ثابت نشود و كمیته انضباطی قرارداد داخلی سروش با پرسپولیس را لغو نكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی