نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شب تلخ مهاجم پرسپولیسی در اروپا/ بدشانسی محض در همان شروع بازی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس شب تلخی را در لیگ پرتغال پشت سر گذاشت.

در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که برای پنجمین مسابقه پیاپی علی علیپور را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فامالیکائو به مصاف این تیم رده چهاردهمی رفت.

علی علیپور که در ۱۴ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و علاوه بر آن یک پنالتی هم گرفته بود، پس از نمایش موثر طی چهار دیدار اخیرشان که حضور ثابت در زمین داشت، با انگیزه زیادی در بازی امشب برابر فامالیکائو حاضر شد ولی خیلی زود بیرون رفت.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورده، در دقیقه ۱۶ مسابقه امروز مقابل فامالیکائو با آسیب دیدگی مواجه شد تا در همین لحظه از زمین بیرون برود و یک تغییر اجباری در این تیم به وجود بیاید که البته ژیل ویسنته ۱۳ دقیقه بعد هم مجددا یک تعویض دیگر بخاطر مصدومیت داشت!

بوسلی که جانشین علی علیپور شده بود، در دقیقه ۵۱ با موقعیت‌سازی برای موریلو، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل اول بازی را برای ژیل ویسنته به ثمر رساند.

در ادامه مسابقه یاران علیپور توانستند تک گل خود را حفظ کنند و در نهایت به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل فامالیکائو برسند تا ۲۲ امتیازی شوند و با صعود دو پله‌ای در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی