نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای عجیب باشگاه لیگ برتری؛ پرافتخارترین باشگاه ایرانیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پیکان با انتشار موفقیت‌های کسب شده در رشته‌های ورزشی ادعا کرد که پرافتخارترین باشگاه ایران در سال ۱۴۰۱ است.

باشگاه پیکان که علاوه بر فوتبال در رشته‌های دیگری نیز فعالیت می‌کند در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌هایی را به دست آورد و جام هایی را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. در این شرایط روابط عمومی باشگاه پیکان با انتشار گزارشی ادعا کرده که آنها در سال ۱۴۰۱ پرافتخارترین باشگاه ایران بوده‌اند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در حالی که آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ را پشت سر می‌گذاریم، با نگاهی به اتفاقات دوازده ماه گذشته می‌توان ادعا کرد باشگاه پیکان موفق‌ترین باشگاه ایران در سال جاری بوده و نمره قبولی کسب کرده است.»

سایت باشگاه پیکان نوشته: «این باشگاه توانست در رشته والیبال آقایان به مقام قهرمانی آسیا، پنجمی جهان و سوم لیگ برتر ایران برسد. در رشته والیبال بانوان، قهرمان ایران شدیم و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کردیم. در فوتسال بانوان، اولین قهرمانی تاریخ سوپرلیگ را رقم زدیم. در فوتوالی، برای اولین بار به قهرمانی رسیدیم. در رالی، پس از ۱۱ سال وارد پیست شدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم و در والیبال نوجوانان، موفق به قهرمانی بودیم. همچنین در هندبال نوجوانان به مقام سومی و در جوانان به نایب قهرمانی دست یافتیم. در فوتبال دختران، تیم چهارم ایران و در والیبال جوانان تیم سوم کشور شدیم. با تیم فوتبال آقایان هم به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی راه یافتیم در حالی که جوان‌ترین تیم لیگ برتری را در اختیار داشتیم.»

این ادعا از سوی باشگاه پیکان در شرایطی مطرح شده که آنها در رشته‌های محدودی فعالیت داشته‌اند و مشخص نیست آماری که آنها ارائه کرده‌اند، بر چه مبنایی بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی